Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[AB55] New Years Eve bolpijlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Niet helemaal bekend.

    Ze stonden niet meer in de verkoopruimte. Daarom vroeg ik waar deze pijlen waren gebleven. Eerst wist hij het ook niet. Toen ik hem vertelde dat er één pijl was afgekeurd kon hij mij wel vertellen dat ze het hele pakket dan niet meer mochten verkopen.

    Comment


      #17
      Deze pijlen worden in Baarle en in Olen nog gewoon verkocht Per drie wel te verstaan (aangezien er 1 pijl niet door de keuring was gekomen).

      Di Resta; Ik heb het net even nagevraagd bij Toon en waarschaanlijk is het verkeerd overgekomen.
      De bunker zit met een kleine opslagcapaciteit en moet daarom keuzes maken. Er zijn zo veel pijlen dat het niet mogelijk is op elk moment alle pijlen op voorraad te hebben. Wanneer je per se deze pijlen of een ander artikel wil hebben kan je altijd even met de winkel in Baarle bellen. Dan kan hij ervoor zorgen dat het pakket wel op voorraad is wanneer jij komt
      www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

      Comment


        #18
        Bedankt Pieter.

        Dat was de informatie die ik van Ronnie had meegekregen. Hij stond er één keer in de maand dus had het inderdaad ook beter aan Toon kunnen vragen maar die stond er zondag niet.

        Bedankt voor het controleren, ben blij om te horen dat deze pijlen nog verkocht worden.

        Comment


          #19
          Oké net het verlossende woord van Toon gehad.

          De New Years Eve pijlen zullen nu weer alle 4 worden verkocht. Dit pakket is afgekeurd geweest, maar is nu in zijn geheel weer goedgekeurd. Dus voortaan weer alle 4 de pijlen in dit pakket.

          Comment


            #20
            Pieter geeft aan dat er nog altijd slechts 3 pijlen worden verkocht, die zit ook erg dicht bij de bron. Ik ben benieuwd, misschien dat Pieter er nog op terug kan komen na contact met Toon?

            Comment


              #21
              Ik heb het nogmaals nagevraagd en zoals ik al eerder vertelde worden de pijlen per drie verkocht.

              Wanneer er een nieuwe bestelling wordt geplaatst in China worden er drie pijlen in dit pakket gedaan en geen vier
              www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

              Comment


                #22
                Heb deze gisteren meegenomen, zitten er inderdaad 3 in! Verwacht trouwens wel wat voor die grootte!

                Comment


                  #23
                  Kan je er misschien een foto van maken? Zodat een van de admins hem in de beginpost kan zetten.

                  Comment


                    #24
                    Hier de foto van de New years eve die ze op het moment verkopen:

                    Klik

                    Comment


                      #25
                      Gaan deze nu per 3 of per 4 want het is me niet helemaal duidelijk nu. Toon zegt per 4 dat klopt dus wel ?

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                        Gaan deze nu per 3 of per 4 want het is me niet helemaal duidelijk nu. Toon zegt per 4 dat klopt dus wel ?
                        Ze worden gewoon per 4 verkocht. Dus Toon liegt niet
                        [B]Phantom[/B]

                        Comment


                          #27
                          Woorden ze al weer per 4 verkocht dan:O ?

                          Ik weet dat toen de B pijl is afgekeurd, en veder is verkocht per 3 pijlen. Niks meer over gehoord dat ze weer per 4 verkrijgbaar zouden zijn.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
                            Woorden ze al weer per 4 verkocht dan:O ?

                            Ik weet dat toen de B pijl is afgekeurd, en veder is verkocht per 3 pijlen. Niks meer over gehoord dat ze weer per 4 verkrijgbaar zouden zijn.
                            Ik zie het hier niet staan maar op het VWB (Dit topic: http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/...%20years&st=20 ) Staat het en ik heb hem zelf ook aangeschafd met alle 4 de pijlen.
                            [B]Phantom[/B]

                            Comment


                              #29
                              Staat nergens echt een duidelijk bevestiging. Dus dan gewoon maar van 4 uit gaan.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
                                Staat nergens echt een duidelijk bevestiging. Dus dan gewoon maar van 4 uit gaan.
                                Ik citeer: Overigens is inmiddels de vierde pijl goedgekeurd, dus wordt de volledige set weer verkocht. Dit is het 4de bericht op de 2de pagina. Lijkt mij vrij duidelijk.
                                [B]Phantom[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X