Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nitrate Cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Had er 1 wat een topper mooie knallen + met een ti boeket(je).

    Comment


      #47
      Zooo hier is het filmpje dan van de nieuwe nitrate cake
      Ze hadden een mooie silver tail en een klein TI boeketje en de knal was ook erg goed!

      Op het filmpje gaat er eerst 1 losse af en daarna gevolgd door 3 tegelijkertijd.



      En het filmpje:

      This is "Nitrate cake 2009" by B B on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

      Comment


        #48
        mooi filmpje boyke
        zo te zien zijn ze als van ouds(de eerste versie)
        alleen is de verpakking als de 2e versie.

        Comment


          #49
          het lijkt net of het TI boeketje bij de 1ste lading van de nitrate cake veel mooier was. Maar we mogen natuurlijk niet klagen, knal klinkt lekker

          Comment


            #50
            Ik wil net zeggen, de ti-boeketjes zijn mischien niet mooi maar de knallen klinken erg goed en de bombettes zitten tenminste goed vast, van mij mogen ze hem nu wel zo houden... mooi filmpje trouwens.

            Comment


              #51
              aah dit is erg mooi nieuws dat ze weer zo zijn als van ouds.

              Comment


                #52
                De tweede foto met het gele etiket behoort tot een andere pot dan de nitrate cake

                Comment


                  #53
                  Het is wel het etiket van de nitrate cake alleen er staat als omschrijving inderdaad iets anders dan je zou verwachten.

                  Het is en blijft handwerk he jongens...

                  Comment


                    #54
                    Nee tuurlijk typen ze niet elk labeltje met de hand.
                    Maar daar zit het probleem dan juist toch, ze hoeven maar een iets fout te zetten en een hele lading nitrate cake's heeft allemaal dezelfde fout.

                    Het is maar net waar je jezelf druk over kan maken, hij knalt goed en gaat normaal af dat is wat belangrijk is toch.

                    @kees

                    Dat denk ik wel maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.
                    Ik zal dat nog navragen
                    Laatst aangepast door Boyke B; 12 August 2009, 20:03.

                    Comment


                      #55
                      Mijn ervaring met dit potje is geweldig. ik tape er altijd 2 aan elkaar vast met de lontjes bij elkaar, 2 tegelijk zijn ze nog beter.
                      Goede knal met titanuim salute bouquetje

                      Comment


                        #56
                        hey, ik heb zelf ook eerder gelezen over nitrate cakes waarbij iets mis was met de bombettes+ tubes ( ze zouden even op de grond getikt moeten worden van tevoren) , is het nou zo dat ze vanaf 2/3 maanden geleden ofzo alleen nog maar de 'goeie'nitrate cake verkopen in Baarle-Nassau ( die zonder problemen met de bombettes+ tubes), of kan het zijn dat je er net nog een mee heb gekregen die 'fout'is, en dat je dus naar een nummer ofzo op de pot moet kijken om te zien of het de goeie of foute versie is?

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
                          hey, ik heb zelf ook eerder gelezen over nitrate cakes waarbij iets mis was met de bombettes+ tubes ( ze zouden even op de grond getikt moeten worden van tevoren) , is het nou zo dat ze vanaf 2/3 maanden geleden ofzo alleen nog maar de 'goeie'nitrate cake verkopen in Baarle-Nassau ( die zonder problemen met de bombettes+ tubes), of kan het zijn dat je er net nog een mee heb gekregen die 'fout'is, en dat je dus naar een nummer ofzo op de pot moet kijken om te zien of het de goeie of foute versie is?
                          Ja, er was een lading nitrate cakes die even op de grond geklopt moesten worden vanwege losse bombettes. Maar die lading is al een tijdje uitverkocht. De nieuwe versie is zoals je zegt, al een aardig tijdje weer binnen. Je kan er dus 99 % zeker van zijn dat de de nieuwe nitrate cake hebt

                          edit: Op de nieuwe versie staat bij het effect''Silver camuro Z'' beschreven, en hij bevat 160 gram.
                          Laatst aangepast door Firecrack-R; 9 November 2009, 21:08.

                          Comment


                            #58
                            Ik heb hier een nitraat cake staan er die heeft boven een groen lijntje zitten om de cake heen, bij de anderen Nitrate Cakes is die lijn blauw. Is dit gewoon een drukfout op het label of is het echt een anderen versie?

                            Comment


                              #59
                              Er zijn 2 versies zover bekend is.

                              De eerste versie waar de Nitrate Cake kleiner is dan de tweede versie en die gewoon een groene kogel heeft met een knal.
                              De tweede versie is iets groter dan de eerste versie een heeft een groene kogel met crackling (niet veel) en een knal.
                              Qua knal verschillen ze niets. Qua tail alleen de crackling. De label maakt verder niets uit, kan gewoon een drukfout zijn of de inkt was op.. Kan van alles zijn maar geen zorgen waar jij je druk om moet maken, gewoon stoken die hap!

                              Maar wel goed vastzetten. Ik heb er vorig jaar 6 weggestookt en allemaal gewoon los neergezet. 1 was er voor het laatste schot omgevallen en knalde midden in een groep omstanders. Even piepende oren hadden ze door de druk, maar zoiets is nooit fijn!

                              Comment


                                #60
                                de versie van nu heeft een silver tail met ti boeketje
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X