Clear All
nieuwe berichten

"Nishiki Kamuro" - 44sh 30mm Compound

Artikelnummer: FC30-44-1
    Artikelnaam: Nishiki Kamuro
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 999,6 gram
    Aantal Schoten: 44 schoten
    Effectomschrijving: 1)Nishiki Kamuro Tail to Nishiki Kamuro with blue Dahlia;with final fanshape-salvo with mines
    2)Nishiki Kamuro Tail to Nishiki Kamuro with red Plum;with final fanshape-salvo with mines
    3)Nishiki Kamuro Tail to Nishiki Kamuro with gold strobe; with final fanshape-salvo with mines
    4)Nishiki Kamuro Tail to Nishiki Kamuro; with final fanshape-salvo with mines

Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: 39 sec
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: ...

This year for the first time we also offer real compound fireworks, and the first one is the "Nishiki Kamuro"-Compound. A 1kg compound in 1.4G, so that it can also be shipped by parcel - because of this the bursts are ofcourse not as strong as in our 1.3G items, but I think it is still quite OK.
    The main effect of the compound is the "Nishiki Kamuro"-effect in our interpretation, some type of golden willow with a few titanium sparks.
    Sadly we had already start to produce this item in 2019, before we found / could solve certain problems with the effect, so that the tails break from time to time and do not always go to the top; furthermore the stars burn partly to long, especially in the mines, and do not stop burning at the highest point; also, because of the slow burning of the stars the titanium effect is still a little to sparse, in the future we need to see that the stars burn faster.
    Despite all initial problems with the new effect I think it turned out to be a nice little compound.
    我也喜欢年纪较大的烟花

Mooi dat deze ook F2 is.
    我也喜欢年纪较大的烟花

Comment

Zeker mooi ja geeft meteen hoop dat deze ook in NL beschikbaar komt

Comment

Ziet er goed uit! Al vind ik het eerste effect het mooiste.

Comment

Ziet er inderdaad goed uit! Ben benieuwd wat dit moet gaan kosten.

Comment

Wow, echt prachtig. Eerste cake vind ik wel beter overkomen. Ik duim dat deze ook voor de NL markt verkrijgbaar wordt.

Comment

toppertje hoor hopelijk in NL te verkrijgen

Comment

Helaas: No, would need to add 1 mine per cake for this... Because "Battery of shottube" in NL canīt have more than 15g per shot. So sadly canīt sell it in NL.

Comment

Echt een prachtige bak, maar zo te zien kan je dit echt alleen schieten met windstil, want het goud is wel heel dun en licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                    Helaas: No, would need to add 1 mine per cake for this... Because "Battery of shottube" in NL canīt have more than 15g per shot. So sadly canīt sell it in NL.
                    Dit kan wel in nl,er zijn 4 effecten. Elk effect een aantal shots zonder mines,en dan een salvo met mines. Volgens mij kon er tot 500 gram in,in nl. Mits de cake een combi was,van enkelschotsbuizen en mines toch?
                    Laatst aangepast door skyrider; 6 August 2020, 20:10.
                    Light some fireworks, and see who answers.

Comment

Heel mooi ding dit!
                      Volgens mij moet een cake met meer dan 15 gram per tube beginnen met een mine zonder inserts.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

Comment

Ook dit is weer echt een pareltje zo op film van Funke. Mooi uitgevoerd vooral de titanium sparks zoals Malte het zelf noemt zijn zeer interessant. Ook de afwisseling van I- en fanshape spreekt mij heel erg aan. Kijk nu al uit naar de straatfilms in januari. Zou wel mooi zijn als Funke ook met een dergelijke kleine box op de NL markt komt. Lijkt me echt een mooie toevoeging aan het aanbod.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Comment

Wat een prachtige bak zeg! Wat een kwaliteit maakt Funke toch telkens weer.

Comment

If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

Comment

Goud blijft echt lang hangen zeg!
                              我也喜欢年纪较大的烟花

Comment

Working...
                              X