Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fermata 100 A

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
    Thanks! maar 2 uur rijden voor 1 box vind ik iets te ver.
    denk dat het over gaat
    https://www.youtube.com/watch?v=OirqDPxf56o&t=18s

    Comment


      #17
      Hierbij het filmpje van de 2021 batch
      If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

      Comment


        #18
        Mooie rambak! Iemand deze al ergens gespot langs de grens?

        Comment


          #19
          Mooie salvo bak hoor! Grote boeketten en een harde burst. Eén schot kwam niet hoger dan een meter en was dus even schrikken, de heg in de tuin vloog gelijk in de fik. Gelukkig snel kunnen uitmaken, maar een veiligheidsbril was ook geen overbodige luxe.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
            Mooie salvo bak hoor! Grote boeketten en een harde burst. Eén schot kwam niet hoger dan een meter en was dus even schrikken, de heg in de tuin vloog gelijk in de fik. Gelukkig snel kunnen uitmaken, maar een veiligheidsbril was ook geen overbodige luxe.
            Waren de salutes een toevoeging, steken die er nog wel boven uit als de burst in het algemeen al goed is?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door bart Bekijk bericht
              Waren de salutes een toevoeging, steken die er nog wel boven uit als de burst in het algemeen al goed is?
              Nauwelijks verschil volgensmij. Enige nadeel van deze doos. Had bijvoorbeeld ook de Poker van Pyrospecials (zelfde fabriek) en die salutes op het einde waren beduidend harder dan de rest van de box. Geen idee of dit nog mogelijk is bij de Fermata maar het zal de box wel afmaken.

              Comment


                #22
                straatfilmpje gevonden op yt

                Comment


                  #23
                  Heel mooie bak, maar die prijs bij ZENA op dit moment...

                  Comment


                    #24


                    Dit was voor mij wel de verrassing van de avond. Destijds (2 jaar geleden) deze gekregen in plaats van de snowblind waar ik nog steeds wel een beetje van baal want ik zie die echt nergens meer terug. Maar goed, deze ging er echt heel lekker op, was de versie waarbij 4 repen al aan elkaar verbonden waren en je zelf nog eentje moest doorverbinden. Ging echt hard, wel snel voorbij door de salvo's maar ik vond het een topper. Erg goede combinaties in de effecten.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment

                    Working...
                    X