Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke Yggdrasil 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hmz ja voor deze box zou ik het ritje wel willen doen nog

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door FrankvdB Bekijk bericht
      Hmz ja voor deze box zou ik het ritje wel willen doen nog
      Hier idem, al kost hij €200.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
        Hier idem, al kost hij €200.
        Ik weet niet waar jij m dan wil kopen, maar ik had deze box voor een flink lager bedrag besteld.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
          Ik weet niet waar jij m dan wil kopen, maar ik had deze box voor een flink lager bedrag besteld.
          Ik ook, voor iets meer dan de helft. Maar wat hij volgens mij bedoelt is dat hij er (nu) wel 200,- voor wil neertellen. Op zich geef ik Vuursteen daar geen ongelijk in.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
            Ik ook, voor iets meer dan de helft. Maar wat hij volgens mij bedoelt is dat hij er (nu) wel 200,- voor wil neertellen. Op zich geef ik Vuursteen daar geen ongelijk in.
            Dat bedoel ik inderdaad, heb nog niet eerder de mogelijkheid gehad om m te kopen, het ziet er echt naar uit dat het een categorie 1 jaarwisseling word.
            Wat ik bedoel is dus mocht deze box nog komen heb ik er het ritje van 100 km wel voor over, zelfs als hij €200 kost.

            Comment


              ik had deze vorig jaar 2x en dit was echt een van de toppers. De enige die ik nog mooier vond was de Snowblind.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                Dat bedoel ik inderdaad, heb nog niet eerder de mogelijkheid gehad om m te kopen, het ziet er echt naar uit dat het een categorie 1 jaarwisseling word.
                Wat ik bedoel is dus mocht deze box nog komen heb ik er het ritje van 100 km wel voor over, zelfs als hij €200 kost.
                Haha sorry verkeerd gelezen
                Inderdaad zo'n box waar ik ook een flink ritje en bedrag voor over zou hebben.

                Comment


                  Nou bij deze zena boys... klap die ygdrassil er is
                  In!! En aub niet voor 200 hahaha

                  Comment


                    Comment


                      Fantastisch mooie sierlijke bak dit zeg, die kleuren zijn prachtig. Tempo goed, goud mooi, kleuren helder, echt wel een topper.
                      Is zoiets mogelijk binnen de Nederlandse regels?

                      Lees hier wel over een prijs van €200, dat vind ik dan wel weer heel fors.

                      Comment


                        Wat een geweldige bak blijft dit tog, zo ontzettend mooi uitgevoerd. Vind dit echt 1 van de mooiste funke, zo ontzettend gaaf uitgevoerd. Idd Mike, laat ze dit ook maar in NL neer zetten met wat mogelijk is hier.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Blijft echt een topper!!! Was afgelopen jaar ook voor rond de 115 euro te krijgen geloof ik.
                          Voor komend jaar toch maar weer op de lijst.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Edraket0802 Bekijk bericht
                            Blijft echt een topper!!! Was afgelopen jaar ook voor rond de 115 euro te krijgen geloof ik.
                            Voor komend jaar toch maar weer op de lijst.
                            Voor dergelijke prijzen of iets meer is dit een must have natuurlijk, dat maakt nog wel een verschil.

                            Film van 2 stuks tegelijk in dit topic vind ik geen dubbel plezier geven, hij is sierlijk genoeg op zichzelf.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                              Fantastisch mooie sierlijke bak dit zeg, die kleuren zijn prachtig. Tempo goed, goud mooi, kleuren helder, echt wel een topper.
                              Is zoiets mogelijk binnen de Nederlandse regels?

                              Lees hier wel over een prijs van €200, dat vind ik dan wel weer heel fors.
                              Standaard prijs is meestal 165 euro voor die 100 shots... en zoals anderen al aangaven... bij zena is er elk jaar wel een moment dat je al die 100 shots voor 115-120 kan kopen..

                              Comment


                                Dit is wat mij betreft toch wel dé parel van Funke. Ongekend gaaf effect, voor een prijs van €110/€115 ook zeker interessant om nog eens aan te schaffen. Hopelijk komen er ook wat NL importeurs met deze effecten op de proppen, kan dat niet genoeg zien. Schitterend!
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X