Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Supernaut I

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Deze komt op de lijst.

    Comment


      #47
      Meneer Funke moet wel iets de camera instellingen veranderen.
      Het vuurwerk op de laatste films komen niet goed over.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
        Meneer Funke moet wel iets de camera instellingen veranderen.
        Het vuurwerk op de laatste films komen niet goed over.
        heeft die bij sommige films al aangegeven camera te donker staat

        Comment


          #49
          De weloverwogen keuze gemaakt om dit jaar voor de Supernaut 2 (Batch 2019) te gaan...Deze dus al gekocht. De nieuwe reeks van de Supernaut 1 is ook zeer aantrekkelijk! Maar ga toch nog eerst afwachten wat de Vivaldi gaat doen en maak dan later in het jaar de beslissing tussen die 2.

          Comment


            #50
            Was deze bak altijd al 20mm/30mm?

            Pagina 1 specs staat 20mm/25mm/30mm
            Licht autistisch trekje

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
              De weloverwogen keuze gemaakt om dit jaar voor de Supernaut 2 (Batch 2019) te gaan...Deze dus al gekocht. De nieuwe reeks van de Supernaut 1 is ook zeer aantrekkelijk! Maar ga toch nog eerst afwachten wat de Vivaldi gaat doen en maak dan later in het jaar de beslissing tussen die 2.
              Had mijn tekst kunnen zijn lol.
              Heb ook de naut 2 in bestelling staan.
              En vivaldi ben ik ook erg nieuwsgierig naar???de.vier jaar getijden in een box

              Comment


                #52
                De 2020 versie vond ik superrr

                Comment


                  #53
                  Geweldig apparaat had de 2020 versie. De 30mm tubes lijken soms wel 50mm tubes. Terugval naar de 20mm tubes is dan soms wel minder, vooral in de waaier. Verschil is dan namelijk wel heel groot. Fluit op het begin vond ik niet super hard, de salutes daarin tegen gingen loeihard. Voor de prijs van 180eu zeker een mooie aankoop en je krijgt echt een langdurige show voor terug met veel variatie. Zou mooi zijn wanneer deze box full powder op 30 mm uitgebracht wordt.

                  Comment


                    #54
                    Wat..een..bak.. krijg niet snel kippenvel van vuurwerk, maar deze bak deed het zó belachelijk goed in de straat. Salutes en bursts waren goed hard, mooie brede effecten, top top top

                    Comment


                      #55
                      Helaas niet de beste kwaliteit de cameraman hield zijn telefoon verkeerd maar geeft zeker een indruk van deze megabak!

                      Comment


                        #56
                        Dit is toch wel een speciaal blok, loeizwaar als je het mij vraagt maar het heeft wel de wow factor om toeschouwers ervoor te laten juichen en klappen.
                        Het effect met de divers gekleurde tips was een leuke toevoeging en het laatste salvo was genieten!!

                        Comment


                          #57
                          Leuk om te zien dat heel NL was voorzien van dit blokje en de andere multikaliber blokken van Funke. Heel YouTube staat er vol mee

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Leuk om te zien dat heel NL was voorzien van dit blokje en de andere multikaliber blokken van Funke. Heel YouTube staat er vol mee
                            Viel mij ook al op Freaks zijn massaal naar Belgie gegaan. Funke en Triplex was het volgens mij deze jaarwisseling haha.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Leuk om te zien dat heel NL was voorzien van dit blokje en de andere multikaliber blokken van Funke. Heel YouTube staat er vol mee
                              We blijven Nederlanders he: als we het voor 100 euro goedkoper kunnen kopen, kopen we het massaal �� Maar eerlijk is eerlijk, voor 180 euro kan je deze eigenlijk ook niet laten liggen.

                              Ik had van te voren wat filmpjes op youtube gezien en die vielen me wat tegen...alsnog gekocht...gelukkig moet ik zeggen, want dit was echt de topper van de avond. In de straat kwam hij echt veel beter over dan in de videos van youtube...sterker nog: deze was gewoon knetter goed en ik betrapte mezelf zelfs op wat “wow” momenten... ook mensen in de straat begonnen te klappen, dus dat zegt wel genoeg.

                              En ja, de illegale versie is stukken beter, maar daar kan je het ook niet mee vergelijken. dit is voor f2 gewoon echt een absolute topper! Althans, dat is mijn mening.

                              Hier mijn filmpje van dit jaar:

                              Comment


                                #60
                                Super dikke bak, beelden spreken voor zich:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X