Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corolla Blue 100sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door MeetTheFireworks Bekijk bericht
    Schieten op een mooie zomeravond. Heerlijk genieten in alle rust.
    Ja, ik hoor de aanhangers Groen Links en PvdD nu al moord en brand schreeuwen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #17
      Klopt het dat deze er uit gaat?
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
        Klopt het dat deze er uit gaat?
        Bij Zena BE wel werd mij verteld maar in duitsland is hij gewoon te koop.

        Comment


          #19
          Dit was misschien wel de allermooste bak van de avond. Het effect is erg breed en de burst erg hard. Twee straat filmpjes van dezelfde doos. De eerste is met de erotica er voor geklust en de tweede laat de vonkenregen tot de grond mooi zien.

          This is "Erotica + Corolla Blue" by donniedos on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

          This is "Corolla Blue" by donniedos on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

          Comment


            #20


            Ik vond dit echt een van de mooiste bak die ik de afgelopen jaren heb gehad, zeker bij de goede weersomstandigheden van afgelopen jaarwisseling kwam hij echt perfect uit en wat een bak werd er gewoon stil van

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht


              Ik vond dit echt een van de mooiste bak die ik de afgelopen jaren heb gehad, zeker bij de goede weersomstandigheden van afgelopen jaarwisseling kwam hij echt perfect uit en wat een bak werd er gewoon stil van
              Mooi blokje hoor. Wel een lange pauze tussen 1e en 2e cake.
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                Mooi blokje hoor. Wel een lange pauze tussen 1e en 2e cake.
                Ja bizar he, ik zat ook al te tellen en vroeg me af of ze los gefakkeld werden haha.

                Ook hier wil ik wel een opmerking maken dat ik er wel heel weinig blauw in terug zie. Maar buiten dat is het een geweldige bak, met een strak tempo en grote effecten die lekker de lucht blijven vullen.
                Voor Funke/ lesli ( mocht lesli deze box opnemen in het NL assortiment ) verander de naam in Corolla Gold, of regel meer blauw in de 2020 batch
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                  Bij Zena BE wel werd mij verteld maar in duitsland is hij gewoon te koop.
                  Hoop dat hij aankomend jaar nog verkrijgbaar is in BE

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                    Mooi blokje hoor. Wel een lange pauze tussen 1e en 2e cake.
                    Klopt moest even snel via de bovenkant doorlonten helaas zeer weinig tijd gehad in de laatste paar dagen om het op de juiste manier door te lonten volgende keer beter

                    Comment


                      #25
                      Ik had deze bij Zena vandaan en daar waren alu-plakkers bijgeleverd. Dit zorgde ervoor dat de box perfect doorliep. Tip voor de Nederlandse importeurs.
                      En Torr, blauw zie je vaak slecht op film, maar er zit bij dit pareltje voldoende in hoor.

                      Comment


                        #26

                        Holy Fucking moly! Wat was dit een dikke bak. Het weer was gewoon perfect voor deze cakebox, het regende goud!
                        Laatst aangepast door Gupje; 22 January 2020, 23:47.
                        Klapchi

                        Comment


                          #27
                          Perfectie.

                          Comment


                            #28
                            Prachtige film zeg Gupje! Blauw komt ook mooi uit! Echt wel een klapper zeg deze bak
                            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                            Comment


                              #29
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                #30
                                Een waanzinnige bak, toch wel mijn topper van de afgelopen editie Eigenlijk valt het blauw in deze video nog tegen ten opzichte van de werkelijkheid.

                                Comment

                                Working...
                                X