Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Eeg lekkere cakes super burst en goede boeketten!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door pielke Bekijk bericht
      wel cool om de burst te horen klappen van deze Beauty's
      Wat een fantastische potten zijn dat zeg, ik vind ze ontzettend dik overkomen op de films.
      Precies het "genre" wat ik gaaf vind in een cake, ook de kleuren zijn bruut om te zien.

      Hoop ze ooit "live" nog mee te maken. Pielke bedankt voor de films.

      Moet zeggen dat de andere spullen van Funke er ook tof uitzien, zie veel leuks voorbij komen hier.

      Comment


        #18
        Zeer mooi spul. Die circo blitz zijn ook tof maar vind die dingen te onvoorspelbaar
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
          Zeer mooi spul. Die circo blitz zijn ook tof maar vind die dingen te onvoorspelbaar
          wel van andere merken gehad en gingen altijd als een tierelier kaarsrecht omhoog, superleuke dingen

          Comment


            #20
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              #21
              Zit m vooral in de opslag en keuringen ervan hè, maakt het legale zo duur. Freakprijzen zijn maar voor een handjevol wikeliers weggelegd, rest is blij met adviesprijzen rest van t jaar hoofd boven water te houden (fietsenboertjes enzo).
              Laatst aangepast door Richardus; 16 January 2017, 08:32.

              Comment


                #22
                Mooie potten hoor, burst maakt sommige effecten wel 'leeg' maar over het algemeen lijken mij dit aanraders!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                  Mooie potten hoor, burst maakt sommige effecten wel 'leeg' maar over het algemeen lijken mij dit aanraders!
                  De scala 19-a moet het effect zijn van een Italiaanse Scala. Dit spat ook uit elkaar met een salute + ti wolk. Hebben ze leuk bedacht.
                  http://www.youtube.com/c/ReVerser

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                    De scala 19-a moet het effect zijn van een Italiaanse Scala. Dit spat ook uit elkaar met een salute + ti wolk. Hebben ze leuk bedacht.
                    Plus de prijs van funke is niet duur. 1 euro per shot is goed te doen, en hoe dichter bij de bron hoe goedkoper. Neemt niet weg of dit ook echt in nl gaat komen. Als iets ce nu word gekeurd met de nieuwe regels, houd dat dan in dat je ook potjes mag hebben zonder Nederlandse beschrijving?

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                      Als iets ce nu word gekeurd met de nieuwe regels, houd dat dan in dat je ook potjes mag hebben zonder Nederlandse beschrijving?
                      In principe moet het item een gebruiksaanwijzing hebben in de taal van het land van aankoop. Of Nederland hier in meegaat vraag ik me af.
                      Nederlandse bezigers zijn ook verplicht een NL gebruiksaanwijzing aan te brengen op vuurwerk dat gebruikt word bij shows. Zoveel vertrouwen is er vanuit de overheid. Of dit nog steeds zo is weet ik niet want ik heb al een jaar geen shows meer gebouwd.
                      ..

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                        Tgoh, ik zal wel weer de angsthaas van de bende zijn hier.
                        Maar ik vind die eerste cake toch niet al te best.
                        Lijkt niet alsof hij uit elkaar klapt maar dat hij bombettes enkele meters hoog spuwt waarna ze op de grond vallen en ontploffen?
                        Pffff ben er gelijk volledig klaar mee, zeker met deze burst.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
                          Tgoh, ik zal wel weer de angsthaas van de bende zijn hier.
                          Maar ik vind die eerste cake toch niet al te best.
                          Lijkt niet alsof hij uit elkaar klapt maar dat hij bombettes enkele meters hoog spuwt waarna ze op de grond vallen en ontploffen?
                          Pffff ben er gelijk volledig klaar mee, zeker met deze burst.
                          Eerste cake stond niet goed vast en viel om en ging vanzelf weer rechtstaan. Deze stond ook op ruw grond in het weiland. Niets mis met deze cakes. Zijn ook vrij hoge cakes.
                          http://www.youtube.com/c/ReVerser

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                            Eerste cake stond niet goed vast en viel om en ging vanzelf weer rechtstaan. Deze stond ook op ruw grond in het weiland. Niets mis met deze cakes. Zijn ook vrij hoge cakes.
                            Zie dit staan in de comments:

                            "Ik ben 1 cake vergeten te filmen. De blue red variations, maar die had ook productie fouten.Klapten aardig wat bombettes op de grond. Dat was echt een gevaarlijk ding."

                            Die spreiding is echt ongezien moet ik zeggen...

                            Comment


                              #29
                              Dat is mooi, want wat een kwalitatief hoogwaardig spul heeft Funke in de markt gezet. Ik dacht ook even dat het een productie fout was.

                              Is de burst van deze cakes trouwens veel dikker als die van NL cat 2 cakes Re verser?

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Firecrack-R Bekijk bericht
                                Dat is mooi, want wat een kwalitatief hoogwaardig spul heeft Funke in de markt gezet. Ik dacht ook even dat het een productie fout was.

                                Is de burst van deze cakes trouwens veel dikker als die van NL cat 2 cakes Re verser?
                                Deze zijn gewoon lomp. Lomper dan de massive en cruel traction. Klinkt wat zwaarder. Deden niet veel onder aan de supernaut 2 30mm. Als je ze kunt krijgen gewoon nemen. Toen ik de eerste cake afstak stonden we even te kijken of dit wel F2 was. Waren een beetje verrast door deze cakes Live echt mega grote mines en effecten.
                                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                                Comment

                                Working...
                                X