Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi dat ze in Mei opengaan, bestellen heeft daar geen zin, leveren toch niet wat je besteld helaas.

    Comment


      Ik had dit jaar voor het eerst funke in de collectie dat wordt wel een vast iets, want ik heb er echt van genoten. Had niet alleen de tornado wirbeln en de kometenbombe, maar ook de Yggrasil Z, Silberpalmen Bunt en de Funkeweide Variations, 1 voor 1 dikke cakes. Volgend jaar komen er zeker funke boxen in de show.

      Comment


        Als ik al die positieve verhalen van dit topmerk hoor dan moet ik er dit jaar ook maar aan geloven. Ben zeker van plan een aantal Fünke cakes en/of boxen aan te schaffen. De meeste komen op de filmpjes erg goed over. Toch wel duidelijk verschil met de meeste andere importeurs.

        Comment





          Helm opzetten in de straat
          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            Voor het eerst ook Funke cakes,30mm, 16,20,25 shots in de collectie gehad. Ben er zeker tevreden over maar had er toch meer van verwacht na alle lof over Funke. Bepaalde effecten zijn zeker(nog)uniek en het dwarrelgoud is echt ongekend. Toch vind ik de prijs/kwaliteit verhouding van de bekende Nederlandse 30mm cakes beter en hebben we wat dat betreft weinig te klagen. Over de Funkeboxen kan ik niet oordelen,ben wel heel benieuwd, dus daar gaan we dit jaar een paar van proberen.
            2024 >> 25

            Comment


              Super bedankt!

              Comment


                Ik wil zeker de corrola blue weer hebben en de yggdrasil funkenweide funkenweide scala funkenweide pink
                Dat waren toch wel de toppers.

                Comment


                  Comment


                    wat een beest !

                    Comment


                      wat een top spul zeg.. moet wel eerlijk zeggen dat de zogenoemde blokken indrukwekkender zijn dan de losse cakes, al knallen deze ook veel nederlands vuurwerk eruit

                      FERMATA A


                      COROLLA BLUE


                      PARANOID


                      FIREBALL ( topper van de avond, wat een bak, wat een geweld )
                      Laatst aangepast door RDW; 5 January 2020, 11:58.
                      Youtube account: RDW!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RDW Bekijk bericht
                        Mooi hoor volgende x je telefoon horizontaal houden als je filmt

                        Comment



                          Had er 2 voor in mijn show, maar door leverings problemen maar 1 gehad. Dus heb hem maar los geschoten, maar wat een mooi ding!
                          Klapchi

                          Comment


                            Waar is dit vuurwerk in Duitsland goed te koop? Ergens een winkel in de buurt van Arnhem of Venlo?

                            Comment


                              Gold Blue

                              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
                                Waar is dit vuurwerk in Duitsland goed te koop? Ergens een winkel in de buurt van Arnhem of Venlo?
                                Ik had het dit jaar bij Vuurwerkduitsland gekocht, maar daar worden nog flinke prijzen gevraagd.
                                Iemand die weet waar je dit goedkoper kan halen? Denk ergens in Duitsland? Afstand is geen probleem.
                                Ik vind het wel het extra beetje geld waard, maar een 200 euro voor bijv. de Tears From Heaven is eigenlijk gewoon net iets te veel.

                                Comment

                                Working...
                                X