Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Het mooiste vind ik nog dat hij zegt dat je als liefhebber ook echt kan genieten van een bijzonder stukje vuurwerk. Het hoeft niet altijd afgevuld te zijn met 75 gram om er echt van te genieten.
    Ik verbaas mij ook altijd nog hoe die duitsers uit hun plaat gaan op youtube van hun 20 grams pijlen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
      Het mooiste vind ik nog dat hij zegt dat je als liefhebber ook echt kan genieten van een bijzonder stukje vuurwerk. Het hoeft niet altijd afgevuld te zijn met 75 gram om er echt van te genieten.
      Ja dat vind ik ook echt prachtig, en het slaat de spijker ook op de kop! Het is meer dan alleen max afgevuld en perfecte uitwerking etc. etc. Gewoon het gevoel van z'n apart product, dat je voor een paar tientjes in de vooravond onder vol genot kunt bewonderen.
      alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

      Comment




        Produktinformationen "Funke Gold-Fontänen mit Farbsternen"
        Wunderschöne Feuerwerksneuheit des Jahres 2019 von Funke Feuerwerk. Dieses Sortiment besteht aus vier unterschiedlichen Goldfontänen mit Farbsternen. In der hübsch gestalteten Schachtel befindet sich je eine Fontäne mit roten, grünen, violetten oder blauen Sternen, stets kombiniert mit langbrennenden Goldfunken. Einfach, aber traumhaft schön.

        Artikelnummer: 16150
        Hersteller: Funke
        Kategorie: 2
        Gefahrgutklasse: 1.4G
        Gewicht: 0.24kg
        Prüfnummer: 1008-F2-69260530
        Effekttyp: wenig verschiedene
        EffekteLautstärke: ja
        Ersatzzündschnur: nein
        elektrische Anzündung: nein
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          Vanavond heel veel nieuwe Funke producten gezien en kan alleen maar zeggen dat het echt top materiaal is.
          De nieuwe pijlen zijn top, het klein spul is prachtig en de Elegant night is gewoon het mooiste stuk vuurwerk wat een consument kan/mag kopen. Petje af!
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment




            Volgens mij is het woord "Snipperen" nieuw leven in geblazen. Wauw!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
              Ik verbaas mij ook altijd nog hoe die duitsers uit hun plaat gaan op youtube van hun 20 grams pijlen.
              Omdat die van Fünke van betere kwaliteit en mooiere effecten zijn dan 85% van onze 40 grams misschien?

              Comment


                Al iets bekend over wanneer VWplanet het Funke-vuurwerk online zet

                Comment


                  Dat is er volgens mij al alleen moet je even kijken welke dealers Funke voeren.

                  Het merklogo laat zien welke merken jou dealer voert.

                  In dit geval hier onder Lesli en Funke.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Funke.jpg
Vertoningen:1
Grootte:17,6 KB
ID:	1575486
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    Ja dat staat er bij 2 dealers alleen kunnen zij ook nog niet precies zeggen wanneer het online komt ��

                    Comment


                      Jammer dat je niet gewoon een kaartje van NL met alle dealers kunt zien, maar enkel per plaats of postcode.
                      Gelukkig werkt die zoekfunctie wel lekker snel...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Dat is er volgens mij al alleen moet je even kijken welke dealers Funke voeren.

                        Het merklogo laat zien welke merken jou dealer voert.

                        In dit geval hier onder Lesli en Funke.

                        [ATTACH=CONFIG]49562[/ATTACH]
                        Nee, dat is er nog niet. Wel kun je i.d.d. zien wie het heeft maar bij 95% van die winkels staan de Funke-artikelen nog niet aan op de website omdat Lesli dat nog niet heeft vrijgegeven.
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          Firecracker "Titanschlag 3 Blau" [Batch 2018]



                          TBD3-B, Titanschlag 3 Blau, 20 bangers per pack, NEC 2,5g, Category F2, ADR 1.4G

                          Blackpowder-Bangers with blue flame and titanium bang.

                          The item was already planned for 2018, but has been finished again much to late. Because of the bad titanium in china, the titanium sparks effect is a little weak, but at least better to see in reality than on the video.
                          The sound is quite ok for F2, I would say a little above typical german blackpowder bangers "Chinaböller D" from the big importers.
                          Sadly the labeling etc is not so nice. At the back of the cracker the glue is breaking lose many times and / or is getting white, which happened after a few months of storage, I am currently sourcing a more suitable glue for the future.
                          Labeling is often not so clean, which I already try to improve at our polish crackers for 3 years, with limited success; I guess we could only produce it somewhere else, but then the result for flame and bang would also have to be the same, so not so easy.
                          Anyways, it´s a fun little item, which is something different when shooting crackers on new years eve.
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            Bij peters vuurwerk (elst) hebben ze naast vuurwerkplanet.nl ook een eigen website (nagenoeg zelfde vuurwerk) Daar staan de funke artikelen al op. https://peters.webshop.kei.io/categorie/funke
                            EDIT: een aantal dan*

                            Comment


                              Idem bij Topvuurwerkbreda.nl

                              Comment


                                Kunnen we het hier over Funke in het algemeen hebben en niet over de Nederlandse winkeliers? Daar is een ander topic voor: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...light=Funke+nl
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X