Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ik heb duidelijk informatie gemist. Waar heb jij deze informatie vandaan? Want dat zou toch wel heel bijzonder en mooi zijn.


    Deze cakeboxen komen qua effecten overeen met de wat grotere Funke blokken.
    Deze zijn nu alleen geen 30mm/50mm maar 20mm/30mm

    Zodra ze binnen zijn zal Zena België het wel melden denk ik zo.
    Laatst aangepast door Scav; 26 September 2017, 09:20.
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

    Comment


      #47
      Haha.. cool!

      Comment


        #48
        Ok hopen op salutes van 20mm en goed gevulde 30mm bombettes. Ondanks dat ik eigenlijk zo goed als klaar ben toch maar een ritje naar België overwegen.

        Comment


          #49
          Ben benieuwd hoe dit zich gaat uitpakken

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Ok hopen op salutes van 20mm en goed gevulde 30mm bombettes. Ondanks dat ik eigenlijk zo goed als klaar ben toch maar een ritje naar België overwegen.
            piromax titanium salute is ook 20mm en die knallen goed.
            dus kan nog wel wat gemaakt worden met 20/30mm

            Comment


              #51
              De duitse funke knallers zijn ook niet mis,lijken tenminste nog iets op wat we vroeger in de 80tiger jaren nog hadden.

              Comment


                #52
                Als al die cakes net zo presteren als de consu cakes die ik vorig jaar heb gehad van Funke, dan teken ik ervoor. Die burst was net zo hard als de profcakes van Funke en ik heb genoeg van Funke gehad vorig jaar
                http://www.youtube.com/c/ReVerser

                Comment


                  #53
                  Stomme vraag wellicht maar zijn de doosjes legaal als ze binnen onze landsgrenzen zijn?
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    #54
                    Zie niet in waarom niet. Is net zoiets als de grote boxen van rubro.

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                      Stomme vraag wellicht maar zijn de doosjes legaal als ze binnen onze landsgrenzen zijn?
                      Er vanuit gaande F2 met een NL gebruiksaanwijzing. Tijdens de verkoopdagen en niet meer dan 25 kg. Voor de overschrijding van gewicht krijg je een strafblad en kunnen ze i.p.v. een boete ook een taakstraf geven. Zijn we toch allemaal nog illegaal bezig.
                      ..

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk bericht


                        Deze cakeboxen komen qua effecten overeen met de wat grotere Funke blokken.
                        Deze zijn nu alleen geen 30mm/50mm maar 20mm/30mm

                        Zodra ze binnen zijn zal Zena België het wel melden denk ik zo.
                        Zijn alle sier effecten dan wel 30 mm? Knal is prima in 20 mm.
                        PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                        Comment


                          #57
                          Ben bang dat de prijs van de blokken erg hoog zal zijn. Als ik nu kijk naar de nieuwe producten hebben die allemaal flinke orijzen

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
                            Ben bang dat de prijs van de blokken erg hoog zal zijn. Als ik nu kijk naar de nieuwe producten hebben die allemaal flinke prijzen
                            Mee eens! Ik heb lang voornamelijk illegaal vuurwerk gestookt, maar gezien de straffen/risico er al weer bijna twee jaar mee gestopt! Dit is inderdaad topkwaliteit, maar enorm duur vuurwerk.

                            Vraag me af of dit voor de budget-stokers (zoals ik) haalbare kaart gaat worden. We gaan het maar afwachten.....

                            Comment


                              #59
                              Zijn er dan al richtprijzen bekend?

                              Comment


                                #60
                                Nee, maar Funke staat sowieso bekend om de vrij hoge prijzen maar wel topkwaliteit! Prima merk verder dus, maar ik doelde er meer op dat het waarschijnlijk voor budget-stoker niet haalbaar zal zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X