Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zijn dit compound blokken ofzoiets dan? Geen idee wat ik me moet voorstellen van deze blokken..

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
      Zijn dit compound blokken ofzoiets dan? Geen idee wat ik me moet voorstellen van deze blokken..
      Zoals ik heb begrepen werkt het met het Rubro Systeem. Bundel lont op de hoeken, welke de volgende cake aan steekt.

      Comment


        Compound in F2 mag maar tot 2kg BP sas.
        Deze zijn allemaal > 2kg en de Supernauts zijn zelfs +3kg, dus ze mogen sowieso geen compound zijn (in F2). Oftewel, doorlontsysteem inderdaad, maar hoe ze het precies opgelost hebben heb ik nog niet gezien.

        Comment


          De lonten zitten in de doos strak tegen elkaar aan in eende bundeltje. Dat valt dus niet onder compound en heeft geen NEM beperking
          Jeder Schuss ein Genuss

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door rko Bekijk bericht
            Even wat kritischer reageren (doe ik altijd als iedereen zo positief is).
            FCM288-1 Supernaut I 288sh € 250,00, Bruto 23,5kg, NEM 3,3551 kg

            Met korting is €187.50 voor 3,3 Kilo kruit. 500 gram koop je in Nederland tegenwoordig ook voor €20,-. X 7 is €140,-. Tuurlijk is de kwaliteit beter en heb je wat unieks. Maar goede prijs...mwah
            Appels met peren vergelijken.
            ☞M~PYRO☞

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door moesten Bekijk bericht
              Appels met peren vergelijken.
              Er zitten meerdere shapes in. In nl heb je voor 20€ weinig 500 gr waaiers met veel schoten. Bovendien is dit kwalitatief beter dan de nl producten
              Jeder Schuss ein Genuss

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                Er zitten meerdere shapes in. In nl heb je voor 20€ weinig 500 gr waaiers met veel schoten. Bovendien is dit kwalitatief beter dan de nl producten
                Indd dat bedoelde ik ook alleen jij verwoordt het iets beter
                ☞M~PYRO☞

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                  Er zitten meerdere shapes in. In nl heb je voor 20€ weinig 500 gr waaiers met veel schoten. Bovendien is dit kwalitatief beter dan de nl producten
                  Zullen we eerst even de filmpjes afwachten voordat we Nederlandse importeurs onderuithalen;). Dit zijn nog onbewezen blokken dus ik moet nog maar eens zien of ze kwalitatief beter zijn. En of het de verschil in prijs waard is.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    Zullen we eerst even de filmpjes afwachten voordat we Nederlandse importeurs onderuithalen;). Dit zijn nog onbewezen blokken dus ik moet nog maar eens zien of ze kwalitatief beter zijn. En of het de verschil in prijs waard is.
                    Dan zul je tot 15.00 moeten wachten
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Dan zul je tot 15.00 moeten wachten
                      LVC of koet,?

                      Of van zena zelf?

                      Comment




                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht

                          Ik voorzie nieuwe voetzoekers en daarmee een verbod op deze jongens.

                          Comment


                            vraagje,

                            De Funke - FCM259-1 cloud connected (voor € 150,-) en de Funke - FCM288-1 supernaut (voor € 175,-).

                            is dat zijn geld waar? filmpjes zien er super uit maar twijfel lichtelijk! mensen ervaring met deze 2 beesten?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door casual040 Bekijk bericht
                              vraagje,

                              De Funke - FCM259-1 cloud connected (voor € 150,-) en de Funke - FCM288-1 supernaut (voor € 175,-).

                              is dat zijn geld waar? filmpjes zien er super uit maar twijfel lichtelijk! mensen ervaring met deze 2 beesten?
                              Dit hoort thuis in het Funke consumenten vuurwerk topic, de producten waar jij over praat hebben weliswaar dezelfde nummers en namen als de professionele blokken echter zijn dit ze niet. Van de F2 varianten zijn nóg geen filmpjes; Alleen van de corolla blue...
                              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door casual040 Bekijk bericht
                                vraagje,

                                De Funke - FCM259-1 cloud connected (voor € 150,-) en de Funke - FCM288-1 supernaut (voor € 175,-).

                                is dat zijn geld waar? filmpjes zien er super uit maar twijfel lichtelijk! mensen ervaring met deze 2 beesten?
                                Zoals hierboven ook wordt gemeld zijn er nog geen filmpjes van.

                                Comment

                                Working...
                                X