Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Indrukwekkend wat ze nog uit die 20 grams pijlen kunnen halen.Misschien een goed idee om wat 75 grams pijlen op de belgische markt te zetten.
    Je haalt me de woorden uit de mond...

    Stel je eens voor...
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

    Comment


      Wat hoop ik toch dat er dit jaar ergens dicht bij de grens Funke spul te krijgen is. Wat een topspul allemaal!

      Comment


        Funke begint nu ook met de kleinere cakes als je dat fimpje van de "0.8 ziet
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Erg mooi spul allemaal! Heerlijk die klappers met grijs lont!! Topppp Tevens erg benieuwd naar de blokken voor de Belgische markt!
          YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

          Comment


            Hier de 100sh Corolla Blue. Super dik blok!



            Hier nog een 19sh blok, Crackling Palms



            En dit is een cake met het bekende ´Scala´ effect. Met 0,8´´ kaliber ( 20mm )


            Dit is ook weer een prachtig pijlenpakket met eerst een fluit en vervolgens een boeket. Ook voor de Duitse markt.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Hier de 100sh Corolla Blue. Super dik blok!

              Hier nog een 19sh blok, Crackling Palms

              En dit is een cake met het bekende ´Scala´ effect. Met 0,8´´ kaliber ( 20mm )

              Dit is ook weer een prachtig pijlenpakket met eerst een fluit en vervolgens een boeket. Ook voor de Duitse markt.
              Groot fan zo te zien?
              ..

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                Groot fan zo te zien?
                hehe jij ( stiekem ) toch ook toch?..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  hehe jij ( stiekem ) toch ook toch?..
                  Hehe hoezo stiekem? Wat Funke tot nu toe presenteert is zeer goed. Het merk heeft ook een unieke positie op de markt.
                  ..

                  Comment


                    Ziet er goed uit. Alleen de scala zou is niet echt geschikt voor een klein kaliber.
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      Prachtig spul! Hier ook een fan hoor
                      https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                      Comment


                        Heeft iemand al een (duitse) winkel gevonden die meer aanbied dan alleen de knallers van Funke?
                        Voor de kleine cakes en de pijlen rijd ik graag een stukje duitsland in.

                        Edit: Te ver rijden maar wel fijn om de prijzen te zien


                        Nog meer winkels vind je hier:
                        Laatst aangepast door Samenvuurwerkkopen; 11 November 2017, 12:11.
                        https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                          Heeft iemand al een (duitse) winkel gevonden die meer aanbied dan alleen de knallers van Funke?
                          Voor de kleine cakes en de pijlen rijd ik graag een stukje duitsland in.

                          Edit: Te ver rijden maar wel fijn om de prijzen te zien


                          Nog meer winkels vind je hier:
                          https://www.feuerwerk-forum.de/thema...ssionen.51997/


                          Deze zit in Bottrop en zit het dichtst bij Nederland.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Afcajax Bekijk bericht
                            www.shop.ruhrfeuerwerk.de

                            Deze zit in Bottrop en zit het dichtst bij Nederland.
                            Voor ons limburgers is AP Feuerwerk een stuk dichterbij. Site is alleen nog niet online.
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              Ik zie dat de duitse winkels ook de compounds aanbieden welke bij Zena in de collectie komen. Mooie toevoeging voor de duitse markt

                              Comment


                                Ik zie nu ook op een Duitse webshop nog een paar toppers staan, waaronder de Funken Finale 1. Dit is echt een hele dikke salute cake met 20mm tubes, maar die klapte de Piromax Titanium Salute er zeker uit. Hier onder een filmpje van mij:



                                Perfect met die crackling tails en halverwege een versnelling. Ben benieuwd hoe die dan dit jaar gaat en of Zena die dan gaat verkopen.

                                Comment

                                Working...
                                X