Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Fermata Bekijk bericht
    Goh,wat zou het toch een mooie geste van de overheid zijn als (bepaalde) F3 cakes op de markt mogen ter compensatie van al ons leed vanwege de nieuwe beperkingen!
    Maar liever geen Colosso Cracker.
    Ik vind die cake echt niks aan zeg.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
      Maar liever geen Colosso Cracker.
      Ik vind die cake echt niks aan zeg.
      Precies mijn gedachte. Liever een 'Only Gold' versie v.d. Kruiterij van vroeger. Man wat was dat een machtig mooi ding.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Mr Funke is bezig met testen van de nieuwe productie. Zoals je ziet geen samples

        [ATTACH=CONFIG]54469[/ATTACH]
        Geinig, er zitten ook Pyromould cakes tussen.

        Comment


          Waarom zijn er zo weinig Funke producten bij Zena? Omdat men wil wachten op de nieuwe collectie? Ik mis o.a. de FC20-20 en FC20-25 kartonnen bijvoorbeeld.
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
            Waarom zijn er zo weinig Funke producten bij Zena? Omdat men wil wachten op de nieuwe collectie? Ik mis o.a. de FC20-20 en FC20-25 kartonnen bijvoorbeeld.
            Ik ben afgelopen weekend bij zena geweest en de Funke producten gaan later in het jaar komen zowel producten die er al waren en nieuwe

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
              Waarom zijn er zo weinig Funke producten bij Zena? Omdat men wil wachten op de nieuwe collectie? Ik mis o.a. de FC20-20 en FC20-25 kartonnen bijvoorbeeld.
              Ik verwacht dat deze op z'n vroegst pas eind september in de Zena-schappen liggen (maar ook dat is onzeker leert de ervaring). Heeft niet zoveel met de nieuwe collectie te maken, want het was voorgaande jaren met reeds bestaande artikelen ook zo.

              En dan gaat men het (marketingtechnisch begrijpelijk, maar consumenttechnisch heel irritant) ook nog uitsmeren over maanden, door iedere 2 weken een andere box in de aanbieding te gooien, die vervolgens binnen 3 dagen uitverkocht is.

              Comment


                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                  Ik weet niet hoe het heet maar dat zachtjes dwarrelend goud zou ik zomaar het funke-effect kunnen noemen. Mooi dat ze dit ook in fonteinen nu laten terugkomen, vind ik echt kenmerkend voor Funke producten. Prachtig om te zien en ook lange hang-time.
                  https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
                    Ik weet niet hoe het heet maar dat zachtjes dwarrelend goud zou ik zomaar het funke-effect kunnen noemen. Mooi dat ze dit ook in fonteinen nu laten terugkomen, vind ik echt kenmerkend voor Funke producten. Prachtig om te zien en ook lange hang-time.

                    Volgens funke is dat effect: Regen aus Brokatsternen.

                    Er zijn nog 4 andere leuke fonteinen, (Riesenfontainen 1 tm 4)

                    die hangtime is inderdaad erg goed!

                    Check maar hoe het ''Brocade sterren regen'' effect presteert bij de #4 uit die serie die hierboven benoemt is:



                    *de andere nummers (1 tm 3) zijn de topics al te vinden bij het Funke Fireworks [PL] topic.
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      Zena bied ze pas het eind van het jaar aan, ik gok dat ze al wel leveringen binnen hebben maar simpelweg het pas willen aanbieden als men ook andere dingen gaat meepikken, lees hun eigen merken met dus meer marge. Ze hebben liever klanten die ook Zena etc kopen dan alleen Funke blokken.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                        Zena bied ze pas het eind van het jaar aan, ik gok dat ze al wel leveringen binnen hebben maar simpelweg het pas willen aanbieden als men ook andere dingen gaat meepikken, lees hun eigen merken met dus meer marge. Ze hebben liever klanten die ook Zena etc kopen dan alleen Funke blokken.
                        De marketing van hun mag wel weer op de schop, lijk wel of iemand het regelt die er totaal geen gevoel voor heeft. Dat was vroeger wel anders.


                        @flutsjah, dat lijkt wel flowercrown. Een variant op Brocade, heel dun glittergoud. Bij Funke gebruiken ze dat in de Corolla Blue bijvoorbeeld. En bij Vulcan noemen ze dit effect 'Pixie Dust'.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                          Zena bied ze pas het eind van het jaar aan, ik gok dat ze al wel leveringen binnen hebben maar simpelweg het pas willen aanbieden als men ook andere dingen gaat meepikken, lees hun eigen merken met dus meer marge. Ze hebben liever klanten die ook Zena etc kopen dan alleen Funke blokken.
                          Dat zullen dan vooral cakes, pijlen en wat kleiner spul zijn want volgens degene die er werkt krijgen ze waarschijnlijk maar 15% van die nieuwe en oude knallers zoals ik begreep kwa regels over kruit inhoud dat ze daar ineens moeilijk over doen in China wat eerder geen probleem was

                          Comment


                            Die Riesenfontainen zien er ook goed uit inderdaad!

                            Thanks @MasterBsc, pixie dust komt inderdaad overeen. flowercrown lijkt iets anders nog, of ik heb gewoon nog niet de juiste films ervan gezien. Ik vond dat bij de malibu magnet van Rubro ook echt mooi. Heerlijk sierlijk.
                            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Precies mijn gedachte. Liever een 'Only Gold' versie v.d. Kruiterij van vroeger. Man wat was dat een machtig mooi ding.
                              Zoiets als de triple gold?

                              Comment


                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X