Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    spul lijkt wel stil te hangen joh prachtig

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht
      Heb jij al eens funke geschoten, dit kunnen ze echt! Vorig jaar was ik echt diep onder de indruk van een kwaliteit!
      Wat denk je zelf, kerel? :P
      Er zijn een aantal filmpjes waarvan ik denk dat het niet met 1,2" kan worden gehaald, igg niet met max 25gr per shot. Ik vergelijk daarom die filmpjes met die 2" single shots van hen en komt dan tot de conclusie dat het qua effect, effectgrootte en spreiding(tijd) wel heel erg overeenkomt met die single shots. Die Dahlia's dat geloof ik wel, die krijg je wel in een 30mm tube gepropt, de andere (zeker de laatste 3) lijkt mij niet. Maar.. Funke is wel zeer goed en ik kan ongelijk hebben maar eerst zien dan geloven.

      Comment


        Fünke heeft gewoon het beste kwaliteit kruit en met de perfecte verhouding flash voor optimale burst en spreiding
        Echt top spul!

        Comment


          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
            over mini cruise rockets gesproken???!!! Funke ist super !
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment


              Ja ik zou toch verwachten dat veel leden deze dingen in bulk gaan inslaan. Er wordt best vaak gevraagd naar cruise rockets/ 3traps fluiters. Nu zijn ze er, pak je kans!
              https://www.youtube.com/user/flutsjah/

              Comment


                Mwa, voor mij geen vervanger van de cruise rocket. Ik hoop dat funke ook met een grote variant komt.
                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
                  Mwa, voor mij geen vervanger van de cruise rocket. Ik hoop dat funke ook met een grote variant komt.
                  Ze zijn inderdaad een slag kleiner. Maar Funke heeft wel meerdere formaten, misschien nog een grotere inderdaad. Ze hebben geloof ik A B en C. Dus er zou nog een grotere moeten zijn

                  Comment


                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      Mr Funke is bezig met testen van de nieuwe productie. Zoals je ziet geen samples

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1595272246603.jpg
Vertoningen:1
Grootte:309,0 KB
ID:	1579684

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Prachtig die Colosso (F3/38mm) reeks van Funke! Dit is ook weer een toppertje wat mij betreft.

                        Comment


                          Argento waaier ertussen?? Die zit momenteel nog niet in het assortiment.
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	27975B6C-CD2D-41AF-A560-6142641F6DA8.jpg
Vertoningen:1
Grootte:64,1 KB
ID:	1579685
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Mr Funke is bezig met testen van de nieuwe productie. Zoals je ziet geen samples

                          [ATTACH=CONFIG]54469[/ATTACH]

                          Comment


                            Ja dat is de Rainbow Crossette Wiper,komt vast snel een filmpje van. Van de Nobile en Walküre,zijn ze er ook nog niet. Sorry offtopic.
                            Light some fireworks, and see who answers.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Die kleur blauw is werkelijk prachtig zeg!

                              Comment


                                Goh,wat zou het toch een mooie geste van de overheid zijn als (bepaalde) F3 cakes op de markt mogen ter compensatie van al ons leed vanwege de nieuwe beperkingen!

                                Comment

                                Working...
                                X