Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pfff stukkie rijden zeg om deze in bezit te krijgen . Al wisten we dit natuurlijk al helaas.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      De kometenbombe 1 nu van fünke waren voorheen de ball python van luypeards.
      Ze zijn dus omgelabeld.

      De ball python was dus vorig jaar verkrijgbaar in Nl bij Zena enzo nog voordat f3 single shots verboden waren.

      Mensen hebben ze net als mij vorig jaar aardig ingeslagen.

      Dus als je mazzel hebt kun je iemand vinden in Nl die een karton ervan thuis heeft liggen.

      En ze wil verkopen.

      Comment


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20200629-141726_YouTube.jpg
Vertoningen:1
Grootte:92,7 KB
ID:	1579555

        Hier de beschrijving van fünke zelf

        Comment


          Funke slaat de spijker op zijn kop. Uiteraard worden zij ook geraakt in de bedrijfsvoering maar ik vind het verbieden van de F3 singleshots een enorme beleidsflater.

          Comment


            Dit is ook wel een mooi antwoord op het youtube kanaal onder die kometenbomben 1.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Funke comment.PNG
Vertoningen:1
Grootte:13,7 KB
ID:	1579556
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door flutsjah Bekijk bericht
              Dit is ook wel een mooi antwoord op het youtube kanaal onder die kometenbomben 1.

              [ATTACH=CONFIG]54300[/ATTACH]
              Wel weer een hint dat Funke niet meer naar NL gaat komen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                Wel weer een hint dat Funke niet meer naar NL gaat komen.
                Vorige week nog gesproken met de Importeur: er staan meerdere nieuwe Funke- en Luypaers-artikelen voor de NL-markt in de planning. Of die er ook echt gaan komen blijft nog even afwachten totdat de betrokken partners (Zena BE en Lesli) met officieel nieuws gaan komen.
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                  Vorige week nog gesproken met de Importeur: er staan meerdere nieuwe Funke- en Luypaers-artikelen voor de NL-markt in de planning. Of die er ook echt gaan komen blijft nog even afwachten totdat de betrokken partners (Zena BE en Lesli) met officieel nieuws gaan komen.
                  We gaan het meemaken !

                  Comment


                    Nieuwe mogelijke Funke artikelen

                    228 likes, 13 comments - funke.fireworks on July 4, 2020: "Testing fireworks at humid, foggy weather, and everything looks much more bright on the video..".

                    Comment


                      Het 2e artikel zou ik hier graag hebben staan in december!!
                      Heeft u misschien een vuurtje?

                      Comment


                        Hier net zo. 2, 6 en 7. Lekker heur
                        #LaatOnsVieren.

                        Comment


                          Volgens mij schieten ze 2", effecten kunnen echt niet met 1,2", no way. Dus, niet voor de NL markt, dat is zeker.

                          Comment


                            Volgens mij gewoon 30mm hoor, zo hoog gaan ze niet en burst is ook niet bijzonder hard. Deze is ook 30mm maar super effecten, https://youtu.be/KOFAs2m_0bM

                            Het ziet er weer in te smullen uit
                            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Volgens mij schieten ze 2", effecten kunnen echt niet met 1,2", no way. Dus, niet voor de NL markt, dat is zeker.
                              Heb jij al eens funke geschoten, dit kunnen ze echt! Vorig jaar was ik echt diep onder de indruk van een kwaliteit!
                              Klapchi

                              Comment


                                Die video's van instagram worden altijd vergroot, dus het oogt ook daardoor wat groter. En er hangt mist zoals Mr Funke zegt, dus de kleuren komen meer helder over ( net zoals in de straat afgelopen oud en nieuw ). Maar die dahlia's zijn van ongekende kwaliteit bij Funke! Daar zijn al een aantal producten van op de markt.

                                Comment

                                Working...
                                X