Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Silberpalmen-Bunt F-1

    Ook een mooiert! Hij was helaas wel snel voorbij!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        Verkeerde pot gefilmd of klopt eens de naam niet met de effecten?

        Comment


          我也喜欢年纪较大的烟花

          Comment


            Prachtig!

            Comment


              Mooie kunstwerkjes weer zeg! Prachtig.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                Funke flikt het weer. Heel mooi!

                Comment


                  Is er ergens een dealeroverzicht van Funke in Duitsland?

                  Comment


                    Ik wil graag die slomo variant :-p

                    Comment


                      Die laatste fontein was gaaf!

                      Comment


                        Heel erg mooi spul die fonteinen zeg.

                        Comment


                          Afgelopen jaar was mijn 2e jaar Funke. Heb daarbij zo'n 15-20 Cakes aangeschaft. Algemene indruk: Zeer goed. Heb er gelukkig nog een paar over, dit wordt zeker mijn 3e jaar Funke. Vooral de kleinere Z1 waaiertjes waren erg mooi. Dit jaar wil ik graag wat grotere cakes, zoals de Elegant Night, mede ook omdat vuurwerk in mijn woonplaats helaas verboden is. Daarnaast alle cakes uit de post van Lesl op pagina 108 wil ik aanschaffen. Zijn er nog mensen die iets hebben van: Deze MOET je hebben?
                          ffffffffff

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                            Afgelopen jaar was mijn 2e jaar Funke. Heb daarbij zo'n 15-20 Cakes aangeschaft. Algemene indruk: Zeer goed. Heb er gelukkig nog een paar over, dit wordt zeker mijn 3e jaar Funke. Vooral de kleinere Z1 waaiertjes waren erg mooi. Dit jaar wil ik graag wat grotere cakes, zoals de Elegant Night, mede ook omdat vuurwerk in mijn woonplaats helaas verboden is. Daarnaast alle cakes uit de post van Lesl op pagina 108 wil ik aanschaffen. Zijn er nog mensen die iets hebben van: Deze MOET je hebben?
                            Het is meer een kwestie van smaak. Bijna alles van Funke is topkwaliteit, het is maar net wat je zelf mooi vind. Ikzelf ben erg fan van de Yggdrasil, Elegant Night, Fermata en alles met funkenweiden. Maar als je het aan iemand anders vraagt, krijg je vast een ander antwoord. Daarnaast is het de grote vraag, waar je dit jaar wel en niet aan kunt komen. Dat zal wellicht een stuk lastiger worden verwacht ik.

                            Comment


                              Iemand die vanuit Zuid of Noord holland die kant op rijdt?
                              Zou echt heel graag wat funke cakes willem, maar wordt onmogelijk ivm werk om naar Duitsland te trekken. Zal natuurlijk een bijdrage aan de benzinekosten leveren

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
                                Afgelopen jaar was mijn 2e jaar Funke. Heb daarbij zo'n 15-20 Cakes aangeschaft. Algemene indruk: Zeer goed. Heb er gelukkig nog een paar over, dit wordt zeker mijn 3e jaar Funke. Vooral de kleinere Z1 waaiertjes waren erg mooi. Dit jaar wil ik graag wat grotere cakes, zoals de Elegant Night, mede ook omdat vuurwerk in mijn woonplaats helaas verboden is. Daarnaast alle cakes uit de post van Lesl op pagina 108 wil ik aanschaffen. Zijn er nog mensen die iets hebben van: Deze MOET je hebben?

                                De Paranoid (of Luypaers Maltese Tiger) ook echt een hele mooie bak.

                                Comment

                                Working...
                                X