Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten









    Geen pauze tussen de cakes, rap tempo.
    Laatst aangepast door Lesl; 25 January 2020, 17:31.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
      Kwam nog een filmpje tegen op youtube met hoop funke blokken, als je dan nog durft te beweren dat de NL compounds net zo goed zijn spoor je niet https://youtu.be/zj_cec1sxYg

      Vanaf die scala100 gaat t los!

      Wat een spul zeg!
      Was nog niet helemaal 100% overtuigd hiervoor maar tering hé

      Comment


        Echt ongekend funke, allemachtig. Tis dat het zo lastig te verkrijgen is in België, anders ging het complete budget volgend jaar naar funke...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
          Echt ongekend funke, allemachtig. Tis dat het zo lastig te verkrijgen is in België, anders ging het complete budget volgend jaar naar funke...
          Bestellen in Duitsland en laatste 3 dagen ophalen

          Comment


            De eerste duitse webshop shop met funke die open gaat plaats ik mijn bestelling verhoog de druk even heb er zin in volgas.#wiealseerstekomtalseerstemaalt

            Comment



              Oops, nog niet open :(
              ffffffffff

              Comment


                Ondanks ik afgelopen jaar wat aan de late kant was toch nog wat leuke funke spullen kunnen scoren .
                Het kost wat maar dan heb je ook wat .
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Snapchat-1639043092.jpg
Vertoningen:1
Grootte:135,5 KB
ID:	1578690

                Comment


                  Iemand hier bekend met de winkels wat verder Duitsland in? Ik woon dichtbij de grens dus een stuk het land inrijden is geen probleem. Ik vroeg me alleen af, scheelt het nou aanzienlijk in prijs hoe verder je Duitsland in rijdt of maakt dit geen ene donder uit? Ik zie bijv. winkels als VuurwerkDuitsland en bovenstaand Ruhrfeuerwerk maar dit scheelt echt helemaal niets met prijzen in NL/BE. Heeft Funke overal hetzelfde prijsbeleid of niet?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
                    Iemand hier bekend met de winkels wat verder Duitsland in? Ik woon dichtbij de grens dus een stuk het land inrijden is geen probleem. Ik vroeg me alleen af, scheelt het nou aanzienlijk in prijs hoe verder je Duitsland in rijdt of maakt dit geen ene donder uit? Ik zie bijv. winkels als VuurwerkDuitsland en bovenstaand Ruhrfeuerwerk maar dit scheelt echt helemaal niets met prijzen in NL/BE. Heeft Funke overal hetzelfde prijsbeleid of niet?
                    Dat zijn inderdaad adviesprijzen van de Funke spullen die alle speciaalzaken aanhouden.

                    Comment


                      Iemand inzicht of er dit jaar nog nieuwe grote blokken bij gaan komen? Ik zie dat Zena op dit moment geen Funke verkoopt.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
                        Iemand inzicht of er dit jaar nog nieuwe grote blokken bij gaan komen? Ik zie dat Zena op dit moment geen Funke verkoopt.
                        zal vast wel'
                        funke is best onduidelijk over dit soort dingen

                        Comment


                          Hoe komt 't dat het Funke spul zo veel beter lijkt dan Nederlandse compounds bv? Qua regelgeving zitten NL/BE/DE toch op één lijn wat siervuurwerk betreft of zit ik er nu naast?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                            Hoe komt 't dat het Funke spul zo veel beter lijkt dan Nederlandse compounds bv? Qua regelgeving zitten NL/BE/DE toch op één lijn wat siervuurwerk betreft of zit ik er nu naast?
                            Deze vraag loop ik ook al een tijdje mee.

                            Ik snap dat bijvoorbeeld met hangtime van vuurwerk iets meer mogelijk is in België en Duitsland, Maar:

                            - waarom is een goud, kleur, spreiding en burst zoveel harder/mooier?
                            - Is dat ook de reden misschien dat wij iets meer moeten betalen voor dit soort producten?
                            - Of is er gewoon nog veel meer mogelijk met 25 gram en kan/durft een Nederlandse importeur dit niet? Of is dit om de kost prijs te drukken?
                            Klapchi

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                              Hoe komt 't dat het Funke spul zo veel beter lijkt dan Nederlandse compounds bv? Qua regelgeving zitten NL/BE/DE toch op één lijn wat siervuurwerk betreft of zit ik er nu naast?
                              sws 2 verschillen in deze is 1. dat de NL regel dat de reikwijdte naar beneden min. 8m (toch?) moet zijn in DE/BE niet geldt, of met andere cijfers 2. dat de meeste 100sh bakken 2.5kg NEM hebben en in NL 2kg max is voor het 2 compounds moeten zijn

                              Verder is het denk ik gewoon de halstarrige persoonlijke quality control van Herr Funke en zijn kennis van en invloed op de productie, naast keuze voor fabriek en mss zelfs tot het niveau van kennis van en invloed op gebruik en inkoop van de chems aan toe?? Kan bijna niet anders...Dat werkt bij zo'n kleine eenmansoperatie toch anders dan bij een giga-importeur.

                              Comment


                                Misschien zit er ook wel gewoon 2500 gram in als dat op een label staat?!

                                In Nederland betekend 2500 gram dat je blij mag zijn als dat in werkelijkheid 1400 gram is.
                                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                                Comment

                                Working...
                                X