Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vesuvius Crackling Fountain

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vesuvius Crackling Fountain

    Gekocht bij Wapenhandel Frank (lommel) voor 12 euro. Het is het label van de Althea Silver Fountain maar dan met Vesuvius Crackling Fountain en een andere kleur erop. Iemand ervaring ??
    Vuurwerk is een passie!

    #2
    Volgens mij is deze sinds afgelopen (na)jaar nieuw.
    Is inderdaad bar weinig over bekend. Behalve dan dat deze bij Alpeco 8,- moet kosten volgens hun website.

    Comment


      #3
      Ik heb er een met een ander label, zal binnekort wel proberen een foto te maken
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #4
        Deze heb ik 17 Feb 2008 gekocht bij Klavertje in Baarle. Ziet er toch heel anders uit dan die hier afgebeeld is en is veel groter ook! Deze kostte 10 €
        Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ronaaron Bekijk bericht
          Deze heb ik 17 Feb 2008 gekocht bij Klavertje in Baarle. Ziet er toch heel anders uit dan die hier afgebeeld is en is veel groter ook! Deze kostte 10 €
          Dat is precies dezelfde als degene die ik 22 Feb 2008 heb gekocht bij Wapenhandel Frank !
          Vuurwerk is een passie!

          Comment


            #6
            Deze is echt indrukwekkend. Ging zeker 6 meter hoog, met blauwe en zilver parels en luide crackling! Duurde ongeveer een halve minuut. Als ik me niet vergis zat er 100 gr kruit in!
            Helemaal de 10,- € waard vind ik!
            Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

            Comment


              #7
              i.v.m. veiligheid
              Laatst aangepast door badhierden; 15 February 2009, 12:34.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Volgens mij is deze sinds afgelopen (na)jaar nieuw.
                Is inderdaad bar weinig over bekend. Behalve dan dat deze bij Alpeco 8,- moet kosten volgens hun website.

                Volgens mij is deze fontijn een fontijn van de Pyro Boy collectie.
                Ik herken het lettertype en de vormgeving.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #9
                  Ik zat net op de site van Harry Loots te kijken, wat voor fontijnen Harry in zijn arsortiment heeft.

                  Heeft iemand met deze ervaring mee?


                  Op de site van Harry Loots, staat dar er 250 gram kruit in zit, klopt dat?
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                    Ik zat net op de site van Harry Loots te kijken, wat voor fontijnen Harry in zijn arsortiment heeft.

                    Heeft iemand met deze ervaring mee?


                    Op de site van Harry Loots, staat dar er 250 gram kruit in zit, klopt dat?

                    Of hier 250 gram in zit durf ik niet te zeggen,maar deze staan ook bij Alpeco op de site [€10].En volgens mij als ik het me goed herinner zijn het grote jongens en heb ik ze persoonlijk ook zien staan.als ik me niet vergis waren deze eerst stukken duurder.Het is overigens een Knetterfontein met interval.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                      Ik zat net op de site van Harry Loots te kijken, wat voor fontijnen Harry in zijn arsortiment heeft.

                      Heeft iemand met deze ervaring mee?
                      *FOTO*

                      Op de site van Harry Loots, staat dar er 250 gram kruit in zit, klopt dat?
                      Het is in ieder geval niet deze fontein, daarom denk ik dus dat dit niet echt in dit topic thuishoort.

                      Ik weet niet meer precies wat voor één het was, maar er werd me in een topic (deze of een andere site) afgeraden deze aan te schaffen, hij komt namelijk niet heel hoog en duurt ook niet heel lang.

                      Ik hoop dat ik je hier toch wat mee help
                      BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door badhierden Bekijk bericht
                        bij mij ging die geen 6 meter hoog maar 4 tot 5 meter
                        en die blauwe en zilver parels waren ern niet wel die crackling.
                        gekocht bij harry loots
                        Dat is heel jammer, maar ik schrok er bij de mijne echt wel van dat hij zo hoog ging. Ik stak hem af naast een schuur met puntdak van 5 meter en kwam er ruim bovenuit!
                        Moderator op www.vuurwerkbelgie.com/forum

                        Comment


                          #13
                          Ik heb hem ook afgestoken op mijn verjaardag en hij was best mooi. Ik had alleen dat het kruit van de kop niet aan wou, later heb ik een stukje krant ondergedoopt in spiritus eringestoken als een lont en aangedaan. Toen deed hij het wel....
                          Vuurwerk is een passie!

                          Comment


                            #14
                            excuses, verkeerde plek om te vragen
                            Laatst aangepast door Richardus; 27 August 2008, 15:38.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              dezen zijn in de Althea versie bij Loots nu €15. Is dat het nog waard? Enige indicatie van de hoogte van de vulkaan zelf?
                              En iemand nog meer info over die Crackling Fountain, of wordt daar toch even een apart topic voor gebliefd?
                              Hier nog een topic over de Althea Silver Fountain

                              Comment

                              Working...
                              X