Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[BONBRIDGE] Alle 19S Potjes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [BONBRIDGE] Alle 19S Potjes

    In een ander draadje werd er al even aan gerefereerd, hier ALLE 19S potjes op een rij:

    Gesorteerd op artikel nummer, INCLUSIEF bij bijna alle produkten een filmpje

    Alpeco code artikel code

    2001 SCP-25/19-PYD Golden Peony
    2002 SCP-25/19-PYG Green Peony
    2003 SCP-25/19-PYR Red Peony
    2004 SCP-25/19-PYS Silver Peony
    2005 SCP-25/19-PYB Blue Peony
    2006 SCP-25/19-PYS/B Silver and Blue Peony
    2007 SCP-25/19-PYR/G Red to Green Peony
    2011 SCP-25/19-GLAS Color Glittering
    2012 SCP-25/19-GLR Red Glittering
    2013 SCP-25/19-GLG Green Glittering
    2014 SCP-25/19-GLS Silver Glittering
    2021 SCP-25/19-TDC Color Thunder
    2022 SCP-25/19-CN Crown
    2023 SCP-25/19-SPS Silver Spiral
    2024 SCP-25/19-TLS Silver Tail
    2032 SCP-25/19-TD/CK/TLCK Thunder and Crackling with Crackling Tail
    2041 SCP-17/19-01D Crackling Tail
    2033 SCP-25/19-CN/B/CTGolden Crown to blue with Crackling Tail
    xxxx SCP-25/19-CHCK Crackling Chrysanthemum


    De prijs van een potje zit rond de 15 Euro per stuk
    Laatst aangepast door RedBaron; 27 January 2007, 16:09.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    #2
    Zo super dit!!!

    Er blijft gewoon gepost worden op dit forum!
    En die samenwerking (geen fusie ) is echt top!

    Complimenten!

    Heb ik weer wat vette shit voor op mijn Ipod video!
    Ga ze gelijk kijken!
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

    Comment


      #3
      Super maakt de keuze weer wat makkelijker als we naar alpeco gaan
      Zitten een aantal hele goede tussen maar bijvoorbeeld bij de golden crown to with crackling tail zie ik niet helemaal wat ze bedoelen....

      Comment


        #4
        Die Golden crown to blue. Eignelijk moet dit een Golden crown voorstellen die van Goud naar blauw toe gaat. Maar het komt niet helemaal uit de verf. Beter zou je kunnen zeggen dat dit een Blue peony is, maar dan wat fijner van structuur, en brand wat langer
        [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

        Comment


          #5
          Klasse Red Baron. Puike informatie.
          En met films erbij. You are fantastic.
          Het zijn allemaal aanraders deze potten.
          Zelf ben ik een liefhebber van het peony effect en dat is rijkelijk vertegenwoordigd.
          Thanks

          Comment


            #6
            Ja moontan jij kan je hart ophalen met al die peony's
            En bedankt voor de info RedBaron klinkt ook alweer goed

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
              Ja moontan jij kan je hart ophalen met al die peony's
              En bedankt voor de info RedBaron klinkt ook alweer goed

              Zeker Firespree. peony,s maar ook de crown pot is een fantastisch mooie pot.
              Ze zijn allemaal wel goed eigenlijk.
              Maar je hebt allemaal je faviriete effecten.
              Voor mij is dat willow en peony

              Comment


                #8
                Ik vond met name de tail pot gaaf. Wat een mooie brede heldere tails gaven dat ding zeg, alles lichtte hier op.

                Verwachtte ook niets van dat ding destijds, en dat dat eruit kwam verbaasde mij echt 100%.

                Comment


                  #9
                  Zijn bij deze serie ook kortingen ?
                  ZOals de kartonprijzen bij Original bijvoorbeeld.. De z04 serie ?

                  Comment


                    #10
                    De prijs van de glittering potjes is 13.95 weet ik en die van de crown 14,25 geloof ik...
                    Ik weet dat er bij het kopen van 3 of 4 stuks korting wordt gegeven bij de crown werden ze dan 12,55 hoe duur ze bij een karton worden weet ik niet...

                    Comment


                      #11
                      Inderdaad die golden crown to blue lijkt meer op red peony dan wat anders..
                      Kan er écht geen blauw/goud van maken.
                      En trouwens RedBaron ik heb vaker blue peony gezien die langer bleef hangen..

                      Comment


                        #12
                        Ik weet niet of iemand die Golden Crown to Blue al eens "live" heeft gezien, maar dan zijn die blauwe punten heel duidelijk zichtbaar, hoor! En daarmee vind ik het ook een van de mooiste potten uit de serie, maar ja, het crown-effect is dan ook mijn favoriet.
                        Een losse pot kost volgens mij 13,95 en als je drie dezelfde aanschaft worden ze wat goedkoper. Maar waarom niet Monda AB en/of CD aangeschaft? Dan heb je er acht (of zestien) voor omgerekend 12,00 per stuk. 't Is overigens mogelijk dat die assortimenten al weer anders heten, maar een paar weken geleden heb ik ze nog wel zien liggen bij Alpeco, maar niet op de naam gelet.
                        In AB zit bovendien nog een hierboven niet vermelde pot, de 19’S Thunder to Red Pearl and Glittering Green & Silver with Crackling, en ook die is zeer mooi!

                        Comment


                          #13
                          Hier een voorbeeld van wat Cass noemt : een assortiment
                          Wel een klein assortiment: Cartama, maar toch.
                          Foto,s zijn van AFC Ajax www.vuurwerkfan.nl Bezoek Alpeco 19-01-07

                          Comment


                            #14
                            Alleen dit zijn 16 schots cakes en deze twee hebben, naar mijn mening, net iets mindere effecten. Maar nog altijd beter dan wat je in NL koopt voor een tientje per pot.
                            Een tip voor een assortiment wat nu te koop is bij Alpeco voor 99,95, en waar ook 19'S potten in zitten: Oregon Super Assortiment. Bevat 4 x 19'S; 4 x 16'S; 3 kleinere cakes; 12 kaarsen en ook nog eens 12 pijlen (30 gram, meen ik).
                            Laatst aangepast door cass; 8 March 2007, 00:29.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                              Alleen dit zijn 16 schots cakes en deze twee hebben, naar mijn mening, net iets mindere effecten. Maar nog altijd beter dan wat je in NL koopt voor een tientje per pot.
                              Een tip voor een assortiment wat nu te koop is bij Alpeco voor 99,95, en waar ook 19'S potten in zitten: Oregon Super Assortiment. Bevat 4 x 19'S; 4 x 16'S; 3 kleinere cakes; 12 kaarsen en ook nog eens 12 pijlen (30 gram, meen ik).

                              Bedankt voor de tip Cass. totaal 11 potten,12 kaarsen en 12 pijlen voor maar 99,95? Superaanbieding. Kan je niet laten staan.

                              Comment

                              Working...
                              X