Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonbridge Monda assortiment 19sh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Nee, dat is een sierpot met harde burstknal.

    Een knalpot is in mijn ogen iets heel anders.

    Comment


      #17
      oke een sier pot met harde burstknal dan hehe

      ik heb nu een aantal potten gestoken van deze serie 4 stuks.. ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
      het is een mooie collectie potten allemaal verschillende effecten, mooie volle boeketjes en lekkere knallen .

      1 vraagje: er zitten er 4 in een doos en 2 dozen van 4 stuks in een ( karton)
      nou zit er in elke set van 4 cakes 1tje met een lont aan de boven kant met rode hoes en de rest heb wel allemaal lont aan de zeikant . waar heeft dit mee te maken. ik weet dat dit gewoon goed lont is maar waarom heb 1tje het wel en de rest niet?

      je zit dit ook op de foto die ik geplaatst heb in het begin van dit topic ,bij de 3de cake die bevat het lont boven op
      Laatst aangepast door Gurby; 22 October 2006, 11:14.

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
        oke een sier pot met harde burstknal dan hehe

        ik heb nu een aantal potten gestoken van deze serie 4 stuks.. ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
        het is een mooie collectie potten allemaal verschillende effecten, mooie volle boeketjes en lekkere knallen .

        1 vraagje: er zitten er 4 in een doos en 2 dozen van 4 stuks in een ( karton)
        nou zit er in elke set van 4 cakes 1tje met een lont aan de boven kant met rode hoes en de rest heb wel allemaal lont aan de zeikant . waar heeft dit mee te maken. ik weet dat dit gewoon goed lont is maar waarom heb 1tje het wel en de rest niet?

        je zit dit ook op de foto die ik geplaatst heb in het begin van dit topic ,bij de 3de cake die bevat het lont boven op
        ja gurby ik heb precies hetzelfde probleem met mijn monda ass....ben ook erg benieuwd hoe dit kan...

        Comment


          #19
          Dat klopt. Sommige potten hebben het lont aan de bovenkant, en de andere aan de zeikant. die aan de bovenkant hebben een stuk schietlont naar de zeikant toe. Aan het uiteinde van het schietlont zit normaal viscolont.

          Je zal het steeds meer en meer gaan zien dat men het lont zo maakt (al dan niet aan de boven of zei kant) dat er eerst een stuk schietlont en dan een stuk visco eraan zit. Dit doet men om de professional tegemoet te komen. zodat deze eenvoudig bijvoorbeeld een ontsteker erin kan stoppen, of kan doorlonten.

          Als het visco direct aan de zeikant zit dan is het veel moelijker om er een ontsteker erin te doen. Dan moet er een gaatje gemaakt worden naast het visco met alle risico's van dien. Dus was de vraag van de professionals mag er een stuk schietlont aan. En dat zie je nu stilletjes aan meer en meer op de 19S potjes

          Zo, ik hoop dat ik wat vragen heb kunnen beantwoorden
          [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

          Comment


            #20
            helemaal top redbaron bedankt voor de uitleg..
            ben blij met zulke geleerde freaks op het forum.. nogmaals bedankt

            Comment


              #21
              nou ook dit assortiment is geschoten. leuke cake's maar ik neem ze niet nog eens. waarom niet er zijn al zoo veel soorten van dit soort potten . het enige wat deze wel goed heeft zijn de heerlijke harde knallen als de tubes de pot verlaten heerlijke klappen , verder heeft elke pot wel een ander effect dat is top.

              Comment


                #22
                Ik had ze voor het eerst. Vind ze erg top. Zijn spotgoedkoop in verhouding deze potten.
                Net wat Gurby zegt: lekkere harde knallen. Een soort effect per pot. Maar wel een mooi effect. Ik hou wel van peony,s en glitter.
                Ik had de pot Crown er bij zitten en die vond ik het mooiste.

                Comment


                  #23
                  Ik hoop dat dit assortiment evenals andere 19 shots asssortimenten/potten blijvend verkocht worden bij Alpeco.
                  Misschien dat Alpeco kenner bij uitstek : Red Baron daar iets meer over kan vertellen.
                  Zijn geweldige cakes voor zeer lage prijzen.
                  Harde burstknallen, verschillende effecten.
                  Fantastische potten om je oud en nieuw mee door te brengen.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                    Misschien dat Alpeco kenner bij uitstek : Red Baron daar iets meer over kan vertellen.
                    Zijn geweldige cakes voor zeer lage prijzen.
                    Harde burstknallen, verschillende effecten.
                    Fantastische potten om je oud en nieuw mee door te brengen.

                    *voelt zich vereerd*

                    deze potjes blijven nog wel even in het assortiment hoor! is gekeurd feestvuurwerk dus dat zal niet snel verdwijnen!
                    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      ALs het om dergelijke potten gaat, vond ik juist de potten met een redelijk stil effect het boven verwachting doen. Dacht eerst van wat moet je met een pot met tails en een pot met spinners, maar die waren toch heel fel allebei. Heb ook red peony gezien en ook die had mooie duidelijke en redelijk grote boeketten, ook die beviel positief.

                      Maar enkele anderen, zoals color thunder, thunder with crackling etc vielen heel erg tegen.
                      Als ik me niet vergis zit in dit assortiment toch dat blokje met die hele felle staarten? die de hele straat belichten?
                      7vwK

                      Comment


                        #26
                        Als het goed is wel ja. Dan zit in de andere de pot met de spinners.

                        Maar de Silver Tails is ook los te koop.

                        Comment


                          #27
                          crown ,silver tails.. green peony en dan de red to thunder of zoiets...deel een van mijn collectie dit jaar

                          Comment


                            #28
                            Ik vond monda assortiment wel goed maar is trouwens torcal assortiment ook aan te raden?

                            Comment


                              #29
                              Ik heb nu voor het 3e jaar de monda, dit jaar het A en B pakket.
                              Vorig jaar had ik 8 potten doorgelont en in het karton gezet, was net een prof blok qua geweld.
                              Echte aanraders vooral qua prijs en kwaliteits verhouding.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door NLsandman Bekijk bericht
                                Ik heb nu voor het 3e jaar de monda, dit jaar het A en B pakket.
                                Vorig jaar had ik 8 potten doorgelont en in het karton gezet, was net een prof blok qua geweld.
                                Echte aanraders vooral qua prijs en kwaliteits verhouding.
                                daar moet ik je 1000% gelijk in geven het monda assortiment is gewoon een topper voor een leuke prijs.. ik heb hem zelf dit jaar niet genomen omdat er nog zoveel andere assortimenten en een overvloed aan nieuwe cake's zijn die ik graag zou uit proberen.. maar dit assortiment is gewoon een safe ( pak) je weet dat je goede spullen hebt als je dit aanschaft, en je kan er zeker prachtige projecten mee maken

                                Comment

                                Working...
                                X