Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25sh chry crackling [Bonbridge]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Bedankt voor jullie antwoorden guys.
    Ik wist dat het een simpele vraag was, maar als ik mijn buurt onveilig maak met vuurwerk dan vraag ik het toch wat liever op een goed forum en kan dan ook een beslissing maken.
    Het leven is een feest!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
      he even een vraag ,hoeveel moet je erkopen totdat je korting krijgt??? zoja hoeveel kosten ze dan per stuk??

      alvast bedankt
      Als je er 6 koopt dan betaal je 13,25 per stuk.

      Comment


        #33
        oke, die staan dus echt zowieso op mijn lijst! ziet er erg mooi uit, ook fijn dat ze (+-) synchroon de lucht ingaan!

        Vincent.

        Comment


          #34
          afcajax dan koop ik er 6 denk dat scheelt heel wat en ik vind zelf persoonlijk dit echt de topper van alpeco koop er altijd 1 echt een topper past ook goed in een finale

          Comment


            #35
            Zitten er dan 6 in een karton? zo ja mooie prijs voor deze prachtige dingen

            Comment


              #36
              een mooie pot maar levensgevaarlijk!!
              ik had hem dus gekocht en afgestoken en gefilmt.
              mijn neef heeft tegen me gezegd, zet het in het verlengde van de straat, die raad volgde ik dus op en heb het tussen 2 potten gelegd!
              en gelukkig maar, zoals je hier op het filmpje kunt zien.
              de 4de salvo zorgt ervoor dat het potje mooi omvalt en daarna stopte ik met filmen, dacht dat het al afgelopen was
              maar als dus het potje in de breedte van de straat zou hebben gelegen, was het dus goed mis!!!!
              vandaar dat er een nieuw ontwerp is!
              2011, denk!

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Firekiddo Bekijk bericht
                een mooie pot maar levensgevaarlijk!!
                ik had hem dus gekocht en afgestoken en gefilmt.
                mijn neef heeft tegen me gezegd, zet het in het verlengde van de straat, die raad volgde ik dus op en heb het tussen 2 potten gelegd!
                en gelukkig maar, zoals je hier op het filmpje kunt zien.
                de 4de salvo zorgt ervoor dat het potje mooi omvalt en daarna stopte ik met filmen, dacht dat het al afgelopen was
                maar als dus het potje in de breedte van de straat zou hebben gelegen, was het dus goed mis!!!!
                vandaar dat er een nieuw ontwerp is!
                http://www.megaupload.com/?d=I9T3E59Z
                Wederom waaier in een straat?
                Daarnaast op welke manier heb je de stenen er tegen aan gezet...
                Want de pot kan beide kanten op vallen....
                En waarom zou er een groter probleem zijn als die in de breedte stond nu ramt ie zijn boeketten toch ook door de straat....

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                  Wederom waaier in een straat?
                  Daarnaast op welke manier heb je de stenen er tegen aan gezet...
                  Want de pot kan beide kanten op vallen....
                  En waarom zou er een groter probleem zijn als die in de breedte stond nu ramt ie zijn boeketten toch ook door de straat....

                  achjah...
                  de stenen heb ik parallel tegen de waaier aangelegd, dus niet aan de schuine kant want dat heeft geen grip.
                  als ik hem in de breedte had gelegd, kwam ie tegen de huizen aan nu was dat niet het geval, hij ''ramde'' alleen door de straat heen en NIET tegen de huizen.

                  het is wel een consumentenblok, dus het moet gewoon in de straat kunnen. anders vind ik dat een beetje raar.
                  2011, denk!

                  Comment


                    #39
                    Okee hij is dus niet op de zijkant gevallen maar naar de schuine zijde als ik je goed begrijp...
                    Nou vandaaf dus ook die verstevigingen en bij een fan/Z-shape moet je hier altijd rekening mee houden hij kan beide kanten op vallen...
                    En dat het een consumenten blok is betekend niet dat je er de ruimte niet voor hoeft te hebben....

                    Comment


                      #40
                      hoe hoog komen deze effecten?

                      Comment


                        #41
                        25 meter gaan ze de lucht in als ik het goed heb.

                        Comment


                          #42
                          Is er verschil tussen nieuwe en ouder verpakking want die met show van alpeco werd afgestoken was met hele harde knetter en anders dan de potten die je op youtube staan.:http://www.youtube.com/watch?v=1oK1Er5gdSo terwijl tijdens de show de crackling veel harder was.
                          Alvast bedankt.

                          Comment


                            #43
                            Der is geen verschil tussen wat er in de verpakking zit tussen de nieuwe en de oude...
                            Er is vorig jaar gewoon een slechte versie op de markt gekomen en heeft dus niets met de buitenkant te maken...
                            Dit jaar hopelijk dus weer de goede versie...

                            Comment

                            Working...
                            X