Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25sh chry crackling [Bonbridge]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Heb deze 3x dit jaar mogen ontvangen waren wel leuk om te zien maar had wel iets meer verwacht.

    Je moet de cake wel goed vastzetten want een keer viel die bij ons om!

    Comment


      #17
      Je hoort dit jaar veel mensen dat het effect minder was dan voorgaande jaren, ik ben weleens benieuwd of er ook daadwerkelijk iets veranderd/aangepast is.

      Misschien dat RedBaron meer duidelijkheid kan geven?

      Comment


        #18
        Afgelopen weekend nog 1 afgestoken toen ik 25 werd. Effect was stukken beter dan met o&n, toen waaide het eigenlijk te hard voor deze pot

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door sp@cem@n Bekijk bericht
          Afgelopen weekend nog 1 afgestoken toen ik 25 werd. Effect was stukken beter dan met o&n, toen waaide het eigenlijk te hard voor deze pot
          leuk man van harte nog dan.. en ja het is prima cake maar net wat je zegt met oud en nieuw waaide het te hard ,waardoor je echt een knetterend deken over de woon wijk kreeg.. erg jammer was dat hij hoort gewoon lekker compact te zijn das het mooiste

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
            leuk man van harte nog dan.. en ja het is prima cake maar net wat je zegt met oud en nieuw waaide het te hard ,waardoor je echt een knetterend deken over de woon wijk kreeg.. erg jammer was dat hij hoort gewoon lekker compact te zijn das het mooiste
            Ja dank je! Wacht normaal altijd netjes tot 31dec. maar vond het wel een mooie gelegenheid nu

            Comment


              #21
              You all guys like the Chry Crackling effect?
              [COLOR="Blue"][B]More than 1,000 fireworks videos[/B][/COLOR]

              Fireworkstown.com

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door victor Bekijk bericht
                You all guys like the Chry Crackling effect?
                Sure Victor. The 25 shots Chry Crackling is from Bonbridge and sold by Alpeco in Belgium. This battery (5x5 shots) is very popular in Holland.

                Comment


                  #23
                  he even een vraag ,hoeveel moet je erkopen totdat je korting krijgt??? zoja hoeveel kosten ze dan per stuk??

                  alvast bedankt

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
                    he even een vraag ,hoeveel moet je erkopen totdat je korting krijgt??? zoja hoeveel kosten ze dan per stuk??

                    alvast bedankt
                    Bekijk de beginpost nog eens, en dan met name de eerste vetgedrukte regel onder "EGT ( ? ) EEN TOPPERTJE!!"

                    Overigens is er sinds enkele maanden ook een Original versie van de Chrysantium Crackling te koop.
                    Laatst aangepast door Apollo; 10 May 2007, 16:18.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
                      Overigens is er sinds enkele maanden ook een Original versie van de Chrysantium Crackling te koop.
                      in Copieren zijn ze altijd al de beste geweest. Ik vraag me toch eens af waar de naam "Original" dan toch voor staat bij mij weten staat dat voor Origineel, maar kan helaas niks origineels vinden in het bot copieren van het zoveelste succes nummer van Alpeco..
                      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                      Comment


                        #26
                        We gaan niet met modder gooien op het forum, daar is het forum totaal niet voor bedoeld.

                        We gaan het weer over de fan. chry crackling hebben!

                        Comment


                          #27
                          Ik vindt het eigenlijk wel jammer dat original het idee jat van Alpeco.
                          ach ja als ik op filmpjes uit moet gaan vindt ik de bonbridge versie nog altijd wat mooier dan die van original fireworks.


                          de crackling chry lijkt me een mooi potje maar is het ook bestemd voor een straat van 4 meter breed?
                          Laatst aangepast door Denjo; 10 May 2007, 19:00.
                          Het leven is een feest!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                            Ik vindt het eigenlijk wel jammer dat original het idee jat van Alpeco.
                            ach ja als ik op filmpjes uit moet gaan vindt ik de bonbridge versie nog altijd wat mooier dan die van original fireworks.


                            de crackling chry lijkt me een mooi potje maar is het ook bestemd voor een straat van 4 meter breed?
                            Het is een groot boeket en breed geschoten, zet hem dus sowieso in de lengte van de straat neer, niet in de breedte. De boeketten zullen hoger dan de huizen gaan, maar mocht je een extra verdieping hebben of flats, dan is het niet verstandig nee.

                            Comment


                              #29
                              Dit is eigenlijk een algemene vraag.
                              Het is sowieso niet echt aan te raden om recht voor een hoog gebouw vuurwerk af te steken. Gewoon paar meter verderop gaan staan.

                              Comment


                                #30
                                4 meter is mijns inziens echt te kort. Ik zou me dan toch beperken tot de "straight up" cakes. Of je zoekt natuurlijk een geschiktere plek voor je waaiers.

                                Overigens is het besproken artikel van Bonbridge al lang niet meer zo spectaculair als in de jaren hiervoor. Men heeft 'm moeten aanpassen om door de keuring te komen. Het lijkt erop dat dit de hoeveelheid effect-sas heeft beinvloed, want als ik naar mijn eigen videobeelden van respectievelijk 2005 en 2006 kijk, zie ik een duidelijk verschil. In 2005 was het nog een enorme cracklingwolk, terwijl dit bij de laatstelijk afgestoken cakes beduidend minder was.

                                Maar .. ik vind het nog steeds een topper en zou 'm zo weer kopen. De versie van Original is in dat opzicht vrijwel identiek. Niks mis mee. Alleen was ie wel ietsje duurder dan de Bonbridge, waardoor ik dan toch de voorkeur aan de Originele Alpeco versie moet geven.

                                Groetjes,
                                Cameo
                                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                                Comment

                                Working...
                                X