Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Chainthunder...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mijn CT 60`s deden het prima, op één na.
    Ik had er 6 en een ging er kapot toen ik het rode papier eraf haalden, toen vielen er allemaal knallers af.
    Best jammer, maar ik had verders niks te klagen
    Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 13:01.
    Yeeeeeehaaaaaaa!

    Comment


      Zoals ik het nu lees, is de bonbridge versie van de 500sh dus geen aanrader meer, aangezien de kwaliteit en de prijs? Ik denk dat ik gewoon die rechthoekige doos versie neem van de 500sh van Zena.

      Comment


        Masterbsc had 12 chinathunders van alpeco die zijn absoluut veel beter in kwaliteit dan die van zena wara ik er 3 van had, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die daar anders over denken. Moet toch zeggen dat ik erg objectief kijk en ja de chinathunder is minder geworden dan die was, maar nog steeds beter dan die van zena. Heerlijke knallen zijn het dit jaar zeker weer 12 stuks voor mij van alpeco.

        Comment


          Tja, die van mij was zo dramatisch dat ik mij niet kan voorstellen dat die van zena nog minder geweld zou geven.

          Ik heb een vergelijkingsfilmpje gemaakt met de mat uit 2006 en 2008: Opslaan als...
          Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 13:01.

          Comment


            Ik zou als ik jullie was de chainthunder 500 van bonbridge lekker laten liggen. En gaan voor de hindoe 4000 van original. Heb hem dit jaar weer mogen aanschouwen en wat een geweld. Het blijft een toppertje. En je zet hier de buurt zeker wel mee op zijn kop.
            Stoken tot we er bij neervallen!!

            Comment


              Ook de chain 500 gehad dit jaar (bonbridge), was er zeer ontevreden over..
              De knallen hadden gewoon letterlijk pauze's, dan duurde hij wel een minuut maar wat heb je daar aan, ik wil gewoon geweld!

              Ook de 500 van Zena weggestookt (oud uit vierkante doos), deze duurde op zijn beurt (opgehangen nog wel) zo'n 5 seconden:S!
              Dat was ook weer teveel van het goede en er zaten erg veel weigeraars bij toen ik later tussen de snippers ging kijken.
              Het viel me ook op dat de deze chain echt stukken beton in je gezicht afschoot alsof hij er op mikte!

              Ik heb nu 3 keer een Chain 500 gehad:
              vorig jaar de 500 van bonbridge
              dit jaar de 500 van Zena en Bonbridge,

              alleen de 500 van vorig jaar was een spektakel.

              Over de andere maten van deze matten was ik zeker tevreden.

              De chain 100 van Bonbridge deed het prima maar vooral de 60 matjes van Zena waren erg lekker! Voor die 3,50 heb je bijna meer 'geweld' dan bij zo'n 500 mat.

              Ik neem dit jaar lekker een manderin 2000, paar Colourfull kings crackers en een zooi chain 60 matjes: Kwaliteit gegarandeerd!
              [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
              Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

              Comment


                Ik heb Alpeco nu 2 keer een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zit met de CT500. (terug van 250 gram naar 175)
                Geen enkele reactie gehad. Ik weet dus genoeg.
                Denken ze nou echt dat die Ollanders allemaal dom zijn en toch wel komen kopen?

                Wel zonde want een goede CT500 is zo´n beetje de beste mat die er is.

                Comment


                  Je moet niet zomaar een rede gaan verzinnen. Oke dat ze niet terug sturen is niet netjes maar je weet niet wat er aan de hand is, of wel? Niet zomaar gaan roepen als je nog geen mail hebt terug gehad.

                  Comment


                    Ik verzin geen reden, ik baseer mijn conclusie op eerdere mailwisselingen met Alpeco.
                    Ze zijn gewoon slecht bezig, klaar.

                    Comment


                      Oke, wist niet dat je al een eerdere mail had gehad van Alpeco. Dat ze slecht bezig zijn zit een kern van waarheid achter, maar wat de reden is?

                      Maar we zullen maar weer verder gaan met het topic onderwerp, de Chianthunders.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                        Oke, wist niet dat je al een eerdere mail had gehad van Alpeco. Dat ze slecht bezig zijn zit een kern van waarheid achter, maar wat de reden is?

                        Maar we zullen maar weer verder gaan met het topic onderwerp, de Chianthunders.
                        Volgens mij hebben we het toch over de CT500 of ben ik nu gek.
                        Ik vind het bespreken van de kwaliteit van een product toch wel een essentieel onderdeel, of niet soms.
                        Ik koop iig geen karton baggerkwaliteit.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Zoals ik het nu lees, is de bonbridge versie van de 500sh dus geen aanrader meer, aangezien de kwaliteit en de prijs? Ik denk dat ik gewoon die rechthoekige doos versie neem van de 500sh van Zena.
                          Zena heeft nu ook een andere CT 500, ongeveer dezelfde doos als die van Bonbridge, weet niet of ze beter, slechter of evengoed zijn..
                          Mitch
                          Yeeeeeehaaaaaaa!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door cokainemain Bekijk bericht
                            Wat je zegt zo een gevoel kreeg ik dus ook.
                            Die chainthunder 500sh was gwn binnen 3 á 4 sec weg maar nu duurd dat gewoon iets langer.
                            Hey,

                            -De hulsjes van de knallers zijn slapper(die van vroeger kon je met je handen niet breken, nu kon ik ze makkelijk breken)

                            -Er zit minder kruit in

                            -De mat gaat slomer

                            -Ze zijn flink duurder geworden

                            Ik koop ze niet meer!

                            Gr
                            Laatst aangepast door 200mm; 22 February 2009, 23:42.

                            Comment


                              Feit dat iets slapper is ja of nee zegt helemaal niks. Als er iets veranderd is aan het kruitgewicht of samenstelling moeten die matten opnieuw gekeurd worden. En dat is niet gebeurd. En er is oko geen sprake van!

                              Er zit dus niet minder kruit in!

                              Ik heb de chainthunder al diverse keren mogen horen en beleven . En tot nu toe ben ik maar een enkele keer iets slechts tegen gekomen. Veel mensen vergeten altijd dat vuurwerk produceren een handmatig klusje is en blijft!

                              Wat dus wel zo kan zijn is dat er een slechte levering is geweest van een batch chainthunders die gewoon of niet goed zijn af gevult of niet de juiste samenstelling qua kruit hebben. En daar kan Alpeco niet veel aan doen meer. Je kan het niet even testen zeg maar. Dat er minder kruit in zou zitten doelbewust is geen sprake van en is ronduit een fabeltje.
                              Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 13:02.
                              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                              Comment


                                Nou RedBaron, ik praat ook niet graag negatief over de chainthunder van Alpeco na jaren van plezier, maar ik heb nu toch al de laatste 2 jaar achter elkaar slechte ervaringen met de mat.
                                Vorig jaar had ik er 3 achter elkaar gelegd en kwam ie nauwelijks opgang. Doordat een aantal vonken oversloegen naar voren en 1 van de 3 nog opgevouwen in de doos zat werd mij nog een domper bespaard. Maar dit jaar was de mat nog erger. Ook de 100shots versie leverde nou niet echt het oude vertrouwde geweld op.

                                1 jaartje een slechte ervaring, prima kan gebeuren. Maar na 2 keer word je toch wel sceptisch.
                                Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 13:03.

                                Comment

                                Working...
                                X