Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Chinese Rol...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    2x 10k (alpeco) 1 x 5k(original) het blijfen egt gewoon toppers

    Comment


      #92
      Ik had de 100.000 k van Original (klikbare versie)
      En die is mij prima bevallen.
      Ik kan hem iedereen aanbevelen.

      Comment


        #93
        100k horsebrand 1 met de onbekende doos, foto doolt al ergens rond op het forum er staat op 13/14kg de BESTE rol die ik ooit gehad heb,
        had dit jaar 2 rollen 1van alpeco en deze die ik hier boven noemde,hij maakte die van alpeco helemaal af. ze deden het beide goed geen haperingen en een zeeeer goede finale,maar die (onbekende) was gewoon gruwelijk hard veel harder als die van alpeco
        en voormij zijn nu dus de alpeco rollen verleden tijd.

        Comment


          #94
          Had die van alpeco gehoord, ging wel lekker, maar vond die van horse brand harder.
          Laatst aangepast door TenJ; 10 November 2008, 19:36.
          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            czskorpions heeft ons de foto's toegezonden, hij heeft er direct een aantal samengevoegd, deze wilde hij met jullie delen.
            Ik kan er nog steeds niet uit afleiden wat je in handen hebt, maar het ziet er netjes uit en als jij al hebt gezien dat er flash in zat, heb je vast wel een goede rol in handen. Maak een film als je de mogelijkheid hebt, je weet maar nooit of anderen ook zo'n rol hebben met dezelfde vraag.

            Klik hier voor de foto, te groot om te plaatsen.
            De rol is een enkelgelaagde over de complete lengte. Hierdoor is hij langer dan de meeste rollen welke ik gezien heb. Hij gaat in constant temp door, dan een korte pauze en een GIGANTISCHE eindbom, deze veroorzaakte naast een enorme knal ook een grote vuurbal.

            Afwerking: 8
            Snelheid / geweld : 6 (had wat sneller gekund wat mij betreft)
            Eindbom : 10

            Al met al geen verkeerde keuze ! Als iemand er nog een filmpje van heeft houdt ik mij aanbevolen.

            Comment


              #96
              Heb zelf minimaal 5 100k mee mogen maken, allen afkomstig van Alpeco. 1 van de matten sloeg uit, 2 gingen er goed. 2 anderen bevonden zich aan de andere kant van de straat.

              Het leuke was dat die gasten die die rollen afstaken, dat al voor 12 uur deden. En na 12en ging er een klein stukje verderop nog een mat af en aan beide eindes van de straat ook nog 1, maar dat was te ver weg en ben ik niet naar gaan kijken. Heel vermakelijk allemaal, knal was goed te noemen, tempo van de rollen mag wel iets hoger.

              Comment


                #97
                Op het forum van Vuurwerkbelgie heb ik vernomen dat de klikbare versie van Original uit de handel is genomen in verband met het gebruikte schietlont.
                Jammer, want ik het vond het een uitstekende 100.000 klapper.

                Comment


                  #98
                  Ben ik blij om deze foto's te zien.. had dit jaar een NL-rol. Wat een lachertje, om van de "eindbom" niet eens te spreken.

                  Comment


                    #99
                    Kan iemand even zijn mening geven want zit erg te twijfelen en heb er totaal geen ervaring mee.

                    Het gaat om:
                    - Connector van alpeco 100k (4 rollen met eindbom inklikbaar, 65.00)
                    - Z34 100k rol (3 rollen inklikbaar, 70.00)
                    - T809 100k rol (niet inklikbaar, 75.00)


                    En nog een vraagje is de kwaliteit/lengte en alles hetzelfde tussen de Chinese rollen van Zena en die van Alpeco?

                    Comment


                      Klikbare Chinese Rollen worden (tijdelijk) niet meer verkocht bij Original/ Zena.

                      Hieronder nog wat informatie over de Chinese Rollen (klikversie)

                      Original heeft 2 verschillende versies van de 100.000 rol in het assortiment. Beide versies bestaan uit losse rollen die aan elkaar te koppelen zijn, dit omdat een 100.000 rol in één geheel in België niet aan particulieren verkocht mag worden. De RZ34 bestaat uit 3 losse rollen die je achter elkaar moet uitrollen en vervolgens te koppelen zijn met een klikverbinding. De Z34a bestaat ook uit 3 losse rollen, maar dan weer opgerold op 1 rol. Voor uitrollen dien je zelf de 3 losse rollen nog aan elkaar te koppelen/knopen! In de rol zie je op 2 punten twee stukken dik gekleurd visco uitsteken. Draai en/of knoop deze twee stukken bij beide punten stevig in elkaar. Vervolgens uitrollen en knallen geblazen.

                      De Z34a is er uit omdat de doorverbind lonten snellont zijn en dat verwarend kon zijn, sommige mensen zouden zich kunnen vergissen en dan het snel lont aansteken. Het gaat dan inderdaad om de 100k waarvan de 3 delen op 1 rol zitten.
                      Laatst aangepast door Ruben; 30 January 2008, 19:17.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
                        Kan iemand even zijn mening geven want zit erg te twijfelen en heb er totaal geen ervaring mee.

                        Het gaat om:
                        - Connector van alpeco 100k (4 rollen met eindbom inklikbaar, 65.00)
                        - Z34 100k rol (3 rollen inklikbaar, 70.00)
                        - T809 100k rol (niet inklikbaar, 75.00)


                        En nog een vraagje is de kwaliteit/lengte en alles hetzelfde tussen de Chinese rollen van Zena en die van Alpeco?
                        De laatste versie waar je het over hebt is, zoals Di Resta al zegt, niet meer te koop.
                        De 3 lossen rollen die je aan elkaar kan klikken zijn volgens mij wel nog te koop (ik kan het mishebben).

                        Ik zelf vind de rol van Zena het best, omdat hij bij mij tenminste beter doorliep dan de rollen van Alpeco.

                        Bij Zena zijn het trouwens ook maar 3 rollen en bij Alpeco 4, dus is het minder werk om ze aan elkaar te doen
                        BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                        Comment


                          Hartstikke bedankt voor je uitleg Ruben, ik zal dan nog even wachten met een 100k rol, misschien dat ik er in Oktober ongeveer over na ga denken dan koop ik nu wel de kleinere versie's!

                          huh ik snap het even niet welke is er nu niet te koop bij zena de klikbare versie of de NIET klikbare versie?

                          Comment


                            - Versie A de 100.000 aan een word niet verkocht
                            - Versie B de 100.000 in 3 delen op een rol (klikversie)word niet verkocht
                            - Versie C de 100.000 in 3 rollen apart (klikversie) word wel verkocht

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                              - Versie A de 100.000 aan een word niet verkocht
                              - Versie B de 100.000 in 3 delen op een rol (klikversie)word niet verkocht
                              - Versie C de 100.000 in 3 rollen apart (klikversie) word wel verkocht
                              Inderdaad, dat bedoel ik.
                              De versie op een rol mag al een poosje niet meer verkocht worden (alleen maar met kvk), maar AFCA bedoelde volgens mij de drie delen op 1 rol, die bij Zena (www.vuurwerkbelgie.com) ook de T809 wordt genoemd.
                              BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door BigSpender Bekijk bericht
                                Inderdaad, dat bedoel ik.
                                De versie op een rol mag al een poosje niet meer verkocht worden (alleen maar met kvk), maar AFCA bedoelde volgens mij de drie delen op 1 rol, die bij Zena (www.vuurwerkbelgie.com) ook de T809 wordt genoemd.
                                Ik bedoelde de T809 idd en de rol met 3 rollen los die je er zelf aan vast moet maken, bedankt voor de info Ruben!

                                Comment

                                Working...
                                X