Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Bonbridge] Hindoe 1000 shots

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Bonbridge] Hindoe 1000 shots

    Artikelnaam: Hindoe 1000 shots
    Artikelnummer: 1305
    Importeur: Alpeco Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: Volgt
    Effectomschrijving: Knalmat, 1000 shots, van 3 meter met eindknal.
    Prijs: € 12,00

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Alpeco Fireworks voor deze informatie.
    Attached Files
    Laatst aangepast door R@lph; 18 May 2013, 12:05.

    #2
    Is er meer informatie over deze koelierollen?
    Vind het maar vaag dat hier niets over is.

    slecht hoor!
    Laatst aangepast door Jupilerfreak; 23 December 2010, 14:55.

    Comment


      #3
      Voor zo'n prijs lijken het mij heerlijke rollen! Zou er zo een kartonnetje van willen stoken

      Comment


        #4
        Zal na Oud en Nieuw wel een filmpie posten als ik die toevallig gemaakt heb

        Comment


          #5
          Voor mij blijven dit de beste hindoe rollen. Kort maar krachtig en met eindbom, en heel constant qua kwaliteit.
          Op andere fora: bloodwake / mollyman

          Comment


            #6
            Hier zie je vanaf 1.30 een hele zooi van deze matten

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Filmpie is van Mike zoals velen wel zullen weten

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door knalvuurwerkfreak Bekijk bericht
              Hier zie je vanaf 1.30 een hele zooi van deze matten

              movie

              Filmpie is van Mike zoals velen wel zullen weten
              Zo te zien is dat niet de Bonbridge versie, maar een ander merk hindorol!

              Comment


                #8
                Die op dat filmpje zijn niet van bonbridge. Kan wel zeggen dat je voor 12,- hier zeker geen miskoop aan hebt en deze kun je beter kopen dan een 10k rolletje.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #9
                  Jesus wat een vet filmpje zeg! Meer!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door bavaria Bekijk bericht
                    Zo te zien is dat niet de Bonbridge versie, maar een ander merk hindorol!
                    De versie van bonbridge is naar mijn weten al een lange tijd niet meer op de markt. Volgens mij vergelijkbaar met die andere maar dan in een doos verpakt. Loots heeft nog een lange tijd de bonbridge versie op zijn site gehad volgens mij, maar die is nu ook verandert in deze afbeelding:

                    2 jaar geleden heb ik van deze een zooi weggestookt en het was echt topspul toen. Het bevatte de dikste eindbom van een mat die ik ooit had gezien. Een stuk of 10 knallers vlogen weg binnen een straal van zo'n 2/3 meter en de knal die ervan af kwam was echt machtig . ( wat overigens wel voor enig gevaar zorgde soms )
                    Echter lag het tempo van de mat toen nogal laag, en sinds vorig jaar ligt het tempo een stuk hoger. De eindbom hebben ze toen wel helaas aangepast naar een 'gewone' hindoerol/chinese rol-eindbom.
                    Bij Loots kosten deze matten tegenwoordig 14.50euro, en bij SR waar ze oorspronkelijk vandaan komen 11euro. En dan is er ook nog eens een actie van 3 halen 1 gratis .


                    Je hebt ook nog zijn kleine broertje die geen eindbom bevat. Deze kost slechts 7euro's.


                    Deze zonder eindbom was helaas dit jaar al zeer snel uitverkocht.

                    Conclusie: Echt leuke matten in prijs/kwaliteit verhouding, en zeker beter dan de Chinese Rollen. Ze komen dan ook elk jaar weer terug hiero in de collectie .


                    Comment


                      #11
                      Die eindbom maakt mij niks uit. Als je daar 4 euro extra voor moet betalen, dan zou ik gewoon voor 'het broertje' gaan.

                      Als ik ooit langs die winkel ga, dan haal ik een karton ervan. Puur omdat matten mijn lievelings stukjes vuurwerk zijn.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Die eindbom maakt mij niks uit. Als je daar 4 euro extra voor moet betalen, dan zou ik gewoon voor 'het broertje' gaan.

                        Als ik ooit langs die winkel ga, dan haal ik een karton ervan. Puur omdat matten mijn lievelings stukjes vuurwerk zijn.
                        Die oude eindbom was echt gruwelijk hard hoor daar legde ik zeker wel 4euro extra voor neer

                        Comment


                          #13
                          Aangezien je net zegt dat het een normale hindoe eindbom bevat vind ik er niet echt veel aan.. Dat ligt meer persoonlijk, omdat de hindoe3000 mij teleurstelde met de eindbom.

                          Maar voor de afwisseling is het wel leuk, een karton van de versie zonder eindbom en een karton van de versie met eindbom

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Aangezien je net zegt dat het een normale hindoe eindbom bevat vind ik er niet echt veel aan.. Dat ligt meer persoonlijk, omdat de hindoe3000 mij teleurstelde met de eindbom.

                            Maar voor de afwisseling is het wel leuk, een karton van de versie zonder eindbom en een karton van de versie met eindbom
                            Hehe en een karton Thunderbomb matten niet te vergeten
                            Salon roger is echt de allerbeste winkel qua matten vind ik! Zoveel keuze en lekker scherp geprijsd. Die oude eindbom waren gewoon knallers die richting een zwarte doos gingen en dan een stuk of 10 ofzo , combineer dat met wegvliegen en je hebt toch wel een gruwelijke eindbom .

                            Comment


                              #15
                              Ben er eerlijk gezegt nooit geweest, gewoonweg omdat baarle maar een uurtje rijden is vanaf hier. Salon roger is volgens mij een stuk verder weg.

                              Maar de matten lijken me inderdaad ook top voor die prijs! Zou echt veel kartonnen halen.

                              Comment

                              Working...
                              X