Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] Hindoe 3000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    In dit filmpje hangt de mat en kun je het zelf timen Brian.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

    Comment


      #32
      heb hier ook nog een video van
      de 2008 versie:

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #33
        Die van Sisser is gruwelijk, zo horen rollen en ritsen te gaan, geen haperingen maar doorraggen, heerlijk!

        Comment


          #34
          Dit is kwa prijs/kwaliteit de beste rol die je kan krijgen bij zena ( vind ik ). Echt harde, felle knallen die maar door gaan en door gaan! Het fijne eraan is dat hij ook erg lang is, met een ( niet zo goede ) eindbom.

          Comment


            #35
            Eerst was de Hindoe 3000 van Horsebrand, toen Orgininal Fireworks en nu Hong den Long. De Hong den Long is dubbel gelaagd? en de andere twee waren dat niet?

            Ik ben het even een beetje kwijt allemaal. Maar Sisser jou filmpje is de Hong den Long versie?

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
              Eerst was de Hindoe 3000 van Horsebrand, toen Orgininal Fireworks en nu Hong den Long. De Hong den Long is dubbel gelaagd? en de andere twee waren dat niet?

              Ik ben het even een beetje kwijt allemaal. Maar Sisser jou filmpje is de Hong den Long versie?
              De hong den long is niet dubbel gelaagd, tenminste die van mij niet volgens mij...
              Morge middag maak ik wel een filmpje als ik hem afsteek
              Snippert deze mat eigenlijk een beetje lekker?

              Comment


                #37
                snipper gehalte valt mee bij deze matten.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                  De hong den long is niet dubbel gelaagd, tenminste die van mij niet volgens mij...
                  Morge middag maak ik wel een filmpje als ik hem afsteek
                  Snippert deze mat eigenlijk een beetje lekker?
                  Ik zie net staan dat de Hong den Long wel dubbel gelaagd is en dat is de gene die momenteel ook word verkocht. Had er overheen gekeken.

                  Comment


                    #39
                    Dan is waarschijnlijk heel de mat aangepast als ie dubbel laags is? Snap het niet, want de hindoe4000 is dubbel laags en dat maakt het juist uniek tegenover de hindoe3000.

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                      Dan is waarschijnlijk heel de mat aangepast als ie dubbel laags is? Snap het niet, want de hindoe4000 is dubbel laags en dat maakt het juist uniek tegenover de hindoe3000.
                      Mm snap het ook niet helemaal ik had hem paar weken terug gehaald, en is volgens mij toch echt enkel gelaagd? Ik ga morge ochend nog wel even kijken

                      Comment


                        #41
                        Enkle gelaagd, dubbel is niet eens nodig want het tempo zit dik in orde en het is zeker niet fijn voor de oortjes deze mat haha.
                        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                        Comment


                          #42
                          ik vind dit zeker wel een aanrader!
                          lekker tempo
                          lekker geweld!

                          Comment


                            #43
                            Wat een knallen komen hier vanaf, de manier waarbij hij bij ons afging was niet de beste. De pyrotorch brak af en viel erop, alle klappen recht in mijn neefs en mijn gezicht, piep in de oren en wat schrammen. Maar volgend jaar nog maar eens proberen, en dan zonder pyrotorch!

                            Comment


                              #44
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              075

                              Comment


                                #45
                                Het eerste stukje is enkel gelaagd, dat is ongeveer een meter denk en de overige 8 meter is dubbel gelaagd. Alleen de eindbom vond ik nogal tegenvallen niet echt gemerkt of iets. Maar het blijft een topper voor die 30 euro's.

                                Maar of het nou echt een verbetering van de oude hindoe is betwijfel ik.

                                Edit; Geen 10 euro inderdaad.
                                Laatst aangepast door Tunit; 3 January 2011, 22:23.

                                Comment

                                Working...
                                X