Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] 5.000 Klapper

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Voor degen die de Afmetingen/Gewicht van een karton wil weten:
    66x19x37 cm
    G.W = 9kg
    N W = 8kg

    € 5,75 Per stuk
    Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

    Comment


      #32
      Nog even een tip voor mensen die deze 5K voor het eerst hebben, zorg ervoor dat je hem al binnen of ergens met veel licht hem alvast uit elkaar haalt (niet de klappers, maar gewoon uitrollen) want anders sta je soms lang buiten omdat je het niet door hebt!

      Mvg, Bram.
      "I came in like a crackling ball."

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
        Nog even een tip voor mensen die deze 5K voor het eerst hebben, zorg ervoor dat je hem al binnen of ergens met veel licht hem alvast uit elkaar haalt (niet de klappers, maar gewoon uitrollen) want anders sta je soms lang buiten omdat je het niet door hebt!

        Mvg, Bram.

        Vanwaar die tip? Ik kan me er niet in vinden. Nou is een 5k niet mijn ding maar toch. Waarom binnen uitrollen ipv buiten? Te lang buiten staan??

        Comment


          #34
          Je kunt het gerust buiten doen maar dan moet je wel een schaar meenemen.

          Comment


            #35
            Ik had ze dit jaar weer, en ze knalden lekker! Maar ik had wel vaak het idee dat de eindbom wilde weigeren, want soms duurde de pauze tussen de laatste knaller een eindbom zo lang dat je het als een weigeraar wilde beschouwen. Jammer genoeg is dit jaar het illegale knalvuurwerk over.
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #36
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              waren leuke matjes al heb ik liever de black salute matten.
              'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

              Comment


                #37
                iemand die weet hoe hard die eindknal gaat? is dat te vergelijken met een vlinder?

                Comment


                  #38
                  Heb ik nog een oude video van liggen.

                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak4live Bekijk bericht
                    Hier nog een aantal van deze lekkere matjes!

                    + http://www.youtube.com/watch?v=mXu_Wgykn54" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                    http://www.youtube.com/watch?v=mXu_Wgykn54"> http://www.youtube.com/watch?v=mXu_Wgykn54" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    gezien de duur lijkt het erg op normaal viscolont. hebben ze wel vaker een lading met visco ?
                    en iemand die de doorsnee weet van een zon rol ?
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #40
                      Kartonnetje nu voor 31 euro? :O

                      Comment


                        #41
                        5000 rol compilatie:

                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #42
                          Meen me te herinneren dat deze van HDL waren... Prachtige kwaliteit/prijs verhouding in mijn ogen!

                          Kartonnen hiervan weggestookt! Hetgeen dat nu op de markt is is volgens de regelgeving een prima alternatief maar valt in het niet met hetgeen we gewend waren.

                          Comment

                          Working...
                          X