Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Hong Deng Long] Mandarin 2000

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Hong Deng Long] Mandarin 2000

    Artikelnaam: Mandarin 2000
    Artikelnummer: R502
    Importeur: Original Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: 8
    Effectomschrijving: Nitraatmat van 11 meter.
    Prijs: € 45,00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Original Fireworks voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 22 June 2013, 17:58.

    #2
    Hoe moet ik deze mat inschatten in verhouding tot een CT500 qua knallen? En is het hangend ook een aanrader? Met 2 of 3 tegelijk moet het toch wel een behoorlijke bak herrie geven lijkt me

    Comment


      #3
      Met 1 was het al herrie, dus met 2 of 3 is het helemaal feest
      En ja, hangend doen ze het ook heel goed. Ik had de mijne gedrapeerd over een koordje:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
      Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

      Comment


        #4
        Dat gaat heerlijk tekeer Nick. Leuke eindbom(men)ook haha.
        Moet zeggen dat de duur van zo'n mat ook prima is!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5

          ...

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
            Dat gaat heerlijk tekeer Nick. Leuke eindbom(men)ook haha.
            Moet zeggen dat de duur van zo'n mat ook prima is!
            Vond hem door die lange tijdsduur juist saai worden omdat die haperde, knallen waren zeker lekker alleen mijn camera weet niet zo goed om te gaan met de knallen. Zou eigenlijk het geluid van Cameo's camera moeten hebben Wou zelf ook de 6-pack als eindbom gebruiken alleen hij viel er steeds af en het was al 10 uur, geen zin om dan weer tape op te halen

            ......
            Laatst aangepast door jejestilo074; 19 December 2010, 13:09.

            Comment


              #7
              @jejestilo,
              Het verbinden van die eindbom is een eitje als je de mat over een lijn drapeert. Het volle gewicht komt dan niet aan jouw verbinding naar de eindbom te hangen. Alleen het laatste metertje krijgt dan even een "sjor" als ie van de lijn valt. Ik gebruikte slechts een kort stukje schilderstape als fixatie.

              Prima film ook trouwens. Bedankt voor het delen
              O ja, en het geluid van mijn cam is van de standaard ingebouwde microfoon. Die is best goed, alleen moet je deze op een fixed (relatief laag) niveau zetten als je knalvuurwerk van dichtbij filmt. Probeer maar eens uit (over 347 dagen )

              Cameo
              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

              Comment


                #8
                Ik vind de mandarin 2000 toch egt een van de beste matten nu in belgie, tempo ligt lekker, makkelijk uitvouwbaar. en de knallen zijn zeker hard, hij kwam bij mij boven de hindoe 3000 uit, die ik achter elkaar afstak.
                075 zaantjee

                Comment


                  #9
                  Idd, ik vind de Mandarin 2000 betere flitsen hebben... hij was alleen wat traag maar daar moet je zelf maar even uittesten hoe snel hij gaat.

                  Comment


                    #10
                    afgelopen zondag was hij niet te koop in baarle, en ik hoorde bij de bunker dat de mandarin er misschien uit gaat!
                    075 zaantjee

                    Comment


                      #11
                      Deze mat gaat er zeker niet uit.
                      Hij is inderdaad even uitverkocht en wellicht komt hij pas volgend jaar weer binnen. We doen ons uiterste best om ze toch noch voor het eind van`t jaar binnen te hebben.

                      Grtz toon

                      Comment


                        #12
                        Wat ben ik blij Toon dat deze er niet uitgaat, heb deze er graag bij aan het eind van het jaar.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          #13
                          hoeveel in karton 4?

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door jfoweijo34 Bekijk bericht
                            hoeveel in karton 4?
                            Volgens de kartonnenlijst op vwb zitten er 8 in een karton

                            Comment


                              #15
                              Kan iemand mij uitleggen wat het verschil nou is tussen de Mandarin 2000 en de Hindoe 3000?
                              De prijs verschilt wel.
                              [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

                              Comment

                              Working...
                              X