Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Original Fireworks] Traca

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze gaat harder dan de Traca van Pyrostar heb ik gehoord? Klopt dit? Van Pyrostar is die €12,50 en deze zou €8,5 kosten?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door wouter5100 Bekijk bericht
      Deze gaat harder dan de Traca van Pyrostar heb ik gehoord? Klopt dit? Van Pyrostar is die €12,50 en deze zou €8,5 kosten?
      Deze gaat volgens mij inderdaad harder alleen de traca van Pyrostar is 10m lang en dat vindt ik persoonlijk toch iets leuker omdat je de dat snellont echt ziet wegschieten.
      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door jorisman Bekijk bericht
        Deze gaat volgens mij inderdaad harder alleen de traca van Pyrostar is 10m lang en dat vindt ik persoonlijk toch iets leuker omdat je de dat snellont echt ziet wegschieten.
        Maar om er nou €4,- meer voor neer te leggen?

        Thanks voor je reactie!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door wouter5100 Bekijk bericht
          Maar om er nou €4,- meer voor neer te leggen?

          Thanks voor je reactie!
          Deze is net zo als de traca's die in Spanje verkrijgbaar zijn.
          Maar die van Orginal knalt ook lekker hoor.
          Ook niks mis mee.
          Kom zei de vis in de vissenkom.

          Comment


            #20
            Qua effect/knal is de Traca van Original beter. Maar de lol van het "uitrollen" (zeg maar uitrekken) van de Pyrostar-variant, en dan vooral de blikken van gasten die echt niet weten wat het is, is ook veel waard...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #21
              Ik heb er laatst 4 van gehaald. Heb er echt zin in om ze af te steken! Ik had er 4 van €25,- bij Zena op de klokkenstraat. 9 euries korting dus ;)

              Comment


                #22
                hier bij me filmpje

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door moh1975
                  hoeveel zit er in karton? wil ze kopen per karton. krijg er toch wel korting op.


                  Je krijgt dus vast wel wat korting ;)
                  ..

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door moh1975
                    hoeveel zit er in karton? wil ze kopen per karton. krijg er toch wel korting op.
                    zo uit me hoofd zeg ik 90 stuks in een karton

                    Comment


                      #25
                      heb trouwens ook nog een video van dit top product.

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #26
                        Dit jaar komen er van dit toppertje twee varianten bij:10 en 20 meter tracca.Heb ze al op filmpje gezien en wat een kabaal!
                        Word lid van de [B]LVC.[/B]

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Corné Bekijk bericht
                          Dit jaar komen er van dit toppertje twee varianten bij:10 en 20 meter tracca.Heb ze al op filmpje gezien en wat een kabaal!
                          Kun je inmiddels ook al een tipje van de sluier lichten qua prijzen?

                          PS: kom maar op met die filmpjes, hier of op jullie eigen forum
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Over de prijs kan ik nog niks zeggen omdat de prijslijst 2011 nog in de maak is.En die zal zo medio augustus verschijnen en ik wil niet op de zaken vooruit lopen,dus nog eventjes geduld aub.De filmpjes staan op dvd en die ligt op de zaak en ik ben thuis
                            Word lid van de [B]LVC.[/B]

                            Comment


                              #29
                              Dag Corne, mij ken je heel goed kom altijd met mij vrolijk vader en mij ken je als kale kop (gabber) en een dikke buik maar als ik je ziet leg ik wel uit wie ik ben,maar als de prijs van de 20meter weet hoor ik het graag. ben ook benieuwd naar de filmpjes toppie.

                              Comment


                                #30
                                Ja de 10 en 20 meter spreken mij erg aan.
                                Maar hoe is de look?
                                Zoals de 10 meter traca van jullie concurent (Pyrostar) of jullie mascletea?
                                Daar zitten de knallers zoon 50cm uit elkaar.
                                Of word het 10 meter zoals jullie oude traca?
                                Daar zitten de knallers slecht 25cm uit elkaar.
                                Dat kan op 10 en 20meter behoorlijk veel knallers schelen!
                                En natuurlijk ook voor de prijs hoe meer knallers hoe duurder tog?

                                Lees Graag een reactie terug!
                                MVG 3xh

                                Comment

                                Working...
                                X