Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Pyrostar] Galactico

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Pyrostar] Galactico

    Artikelnaam: Galactico
    Artikelnummer: 3021
    Importeur: Pyrostar
    Aantal per verpakking: 1 Stuk
    Kartoninhoud: Volgt
    Effectomschrijving: Ouderwetse visgraat, 26 shots mat met vlinders geproduceerd volgens spaanse producee.
    Prijs: € 13,75

    Pyrostar - Galactico - Verkrijgbaar bij Salon Roger!! By LimburgsVuurwerkTeam - LVThttp://twitter.com/#!/Limburgs_VThttp://www.facebook.com/limburgsvuurwerkteam


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken PyroStar voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:53.

    #2
    oii cheers.

    Comment


      #3
      leuke mat en goede prijs/kwaliteitsverhouding alleen spijtig van het iets te trage tempo maar ieder zijn smaak


      grtzzzz
      Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:53.

      Comment


        #4
        Ik vind het een goede mat, voor het geld kun je hem zeker niet laten liggen. De knallen gaan goed hard, zelfs zo hard dat je je eigen afvraagt of dat het wel deze mat is die afgaat. Enige nadeel van de mat is dat hij wel eens de omgeving op gaat zoeken, hij schiet alle kanten op. Niet bepaald een pretje, maar als je 10meter afstand houdt, kan er weinig gebeuren. Voor deze prijs zeg ik: topper!!

        Groetee

        Comment


          #5
          gewoon ophangen, dan blijft hij ook netjes hangen, en knalt als een beest. super product
          https://youtube.com/c/EindjePyro

          Comment


            #6
            Ik was er ook positief over te spreken. Dat ding ging toch best hard. De knallers willen inderdaad alle kanten op vliegen wanneer je `m op de grond legt.

            Comment


              #7
              we stonden te kijken naar een paar gasten en die hadden hem ook, nou die knallen gingen harder als een Toffee.
              wel traag tempo maarja, het is maar wat je leuk vind he.

              Comment


                #8
                Goede mat maar het zijn niet echt vlinders te noemen vind IK dan..
                Fireworks... The best a man can get!

                Comment


                  #9
                  Ik vind het drie keer niets als ik het filmpje kijk, misschien is het in het echt een geweldige mat, maar zo zou ik hem zeker niet kopen.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                    Ik vind het drie keer niets als ik het filmpje kijk, misschien is het in het echt een geweldige mat, maar zo zou ik hem zeker niet kopen.
                    ik ook niet hij gaat veel te langzaam

                    Comment


                      #11
                      ik heb hem afgestoken en vond het een super mat. lekker geweld en tog harde knallers iets minder hard als de chooet bangers. echt verbaast :O Ook leuk omdat je er van alles aan kan plakken waardoor je ook een hoger tempo in knallen kan krijgen maar ik vond het tempo lekker.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door WSG Bekijk bericht
                        ik ook niet hij gaat veel te langzaam
                        Te langzaam?
                        Het tempo is nu eenmaal langzaam met deze Visgraten.Ik ken ze niet anders.

                        Comment


                          #13
                          ja dat weet ik maar daarom,IK VIND het te langzaam

                          Comment


                            #14
                            ik vind het een top product! 1 meter timefuse en 26 kwaliteits vlinders voor 12,95! moet je kijken wat je betaald als deze vlinders los in een doosje van 10 hadden gezeten... ik denk bijna het zelfde! dat je dat ding moet demonteren neem ik dan maar voor lief.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lunig Bekijk bericht
                              ik vind het een top product! 1 meter timefuse en 26 kwaliteits vlinders voor 12,95! moet je kijken wat je betaald als deze vlinders los in een doosje van 10 hadden gezeten... ik denk bijna het zelfde! dat je dat ding moet demonteren neem ik dan maar voor lief.
                              Maar als je die vlindertjes en dan uit hebt getrokken heb je wel een meter time fuse met gaatjes er in. De inhoud van het timefuse zal er uit lopen en voor veel rotzooi zorgen.

                              Zeker wel een leuk product deze visgraat. Pyrostar heeft wel meer goeie knalartikelen, denk aan de supero ed.
                              Laatst aangepast door R@lph; 25 May 2013, 15:54.
                              Guess who's back?

                              Comment

                              Working...
                              X