Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beijing Celebration Cracker

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
    Nou die van mij was waardeloos. Als je m alleen al optilde viel die uit elkaar. Uiteindelijk in 3 stukken gebroken en alle 3 tegelijk aansteken. Alle 3 vielen ze een stuk of 5 keer uit waardoor je in totaal 20 kleine matjes had eigenlijk. Knallen waren wel prima maar deze sla ik volgend jaar over
    Pfoe, dat is wel een schande voor dat geld...

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdammur Bekijk bericht
      Nou die van mij was waardeloos. Als je m alleen al optilde viel die uit elkaar. Uiteindelijk in 3 stukken gebroken en alle 3 tegelijk aansteken. Alle 3 vielen ze een stuk of 5 keer uit waardoor je in totaal 20 kleine matjes had eigenlijk. Knallen waren wel prima maar deze sla ik volgend jaar over

      Had je het plastic er eerst afgehaald? Die van mij knalde goed en ging in 1x helemaal af. Prima mat.
      Het beste van VWC

      Comment


        #18
        Knalt lekker deze mat!

        nu de hele maand bij Loots vuurwerk voor 67,50!
        voor dat geld een hele leuke mat
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          #19
          Deze klinkt goed hard tussen de huizen zeg! Lekkah begin van het 0:00 momentje afgelopen jaarwisseling. Zeker een aanrader voor de aanbiedingsprijs afgelopen seizoen.

          Comment


            #20
            Volgens mij is deze recent afgekeurd door de Belgische inspectie vanwege te veel decibel als F2 vuurwerk.
            Weet niet of er plannen zijn om hem bijvoorbeeld als p1 vuurwerk te gaan registreren/verkopen.
            Het beste van VWC

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Guusje Bekijk bericht
              Volgens mij is deze recent afgekeurd door de Belgische inspectie vanwege te veel decibel als F2 vuurwerk.
              Weet niet of er plannen zijn om hem bijvoorbeeld als p1 vuurwerk te gaan registreren/verkopen.
              Klopt, Salon Roger had een oproep geplaatst dat mensen die deze rol in bezit hebben deze kunnen omruilen ivm een inspectie die er was geweest en een te hard DB produceren.

              Comment


                #22
                Terug bij HQ! Voor 135 euro.
                Het beste van VWC

                Comment


                  #23
                  Vorig jaar in de aanbieding voor €65��

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
                    Klopt, Salon Roger had een oproep geplaatst dat mensen die deze rol in bezit hebben deze kunnen omruilen ivm een inspectie die er was geweest en een te hard DB produceren.
                    Het zal vast heel druk zijn geweest met de omruilactie!
                    我也喜欢年纪较大的烟花

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Guusje Bekijk bericht
                      Terug bij HQ! Voor 135 euro.
                      Bij loots ook te koop voor 135.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Het zal vast heel druk zijn geweest met de omruilactie!
                        Ik zou hem over 5 jaar omruilen, krijg je waarschijnlijk 200€ terug.

                        Comment


                          #27
                          In de video van Koet is te zien dat de 2022 batch 696 gram kruit bevat. Ben benieuwd of er nog een verschil is met het kruitgewicht van vorig jaar. Heb er toen niet op gelet eigenlijk.

                          Comment


                            #28
                            Weer op voorraad bij Loots voor 135 en bij HQ tijdelijk voor 115


                            Oorspronkelijk geplaatst door Arnoud PyroFan Bekijk bericht
                            In de video van Koet is te zien dat de 2022 batch 696 gram kruit bevat. Ben benieuwd of er nog een verschil is met het kruitgewicht van vorig jaar. Heb er toen niet op gelet eigenlijk.
                            Deze matten bevatten 245 gram NEM

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8580.jpg
Vertoningen:1
Grootte:204,4 KB
ID:	1598402
                            Het beste van VWC

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Knalt lekker deze mat!

                              nu de hele maand bij Loots vuurwerk voor 67,50!
                              voor dat geld een hele leuke mat
                              Schande dat ze nu het dubbele vragen
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #30
                                Vreselijk hoge prijs inderdaad. Maarja, matten beginnen schaars te worden... De T809 rollen worden ook voor woekerprijzen verkocht.

                                Deze is trouwens in de "promo" bij HQ.

                                Comment

                                Working...
                                X