Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang knallen 200 en 300k?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hoe lang knallen 200 en 300k?

    beste mensen ik heb een vraag: is er iemand die weet hoe lang de 200 en 300k knallen?

    alvast bedankt.

    #2
    Lang, reken 2x een 100K of 3x gewoon een kwestie van 1x2=2 of 1x3=3
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #3
      In principe dus wel een stuk langer, wel is het zo hoe de kwaliteit ervan is. Voor een paar jaar terug nog een 200k en 300k meegemaakt waarbij de 300k amper een minuut duurder, wat een geweld! Die 200k was inderdaad wel een stuk langduriger.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
        In principe dus wel een stuk langer, wel is het zo hoe de kwaliteit ervan is. Voor een paar jaar terug nog een 200k en 300k meegemaakt waarbij de 300k amper een minuut duurder, wat een geweld! Die 200k was inderdaad wel een stuk langduriger.
        bedankt voor je uitleg, maar ik vroeg hoelang? en dat 2 of 3x een 100k zal toch niet precies hetzelfde zijn.
        alvast bedankt.

        Comment


          #5
          Dat ligt aan het merk , hoe ze gemaakt zijn en nog wat andere factoren ik heb als voorbeeld een 100 k gezien die 3 keer zolang duurde dan weer een andere. Persoonlijk vind ik langer alleen maar leuker. De nitraatmatten zijn er voor snelle tijden !
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            #6
            Ik denk dat dit heel erg verschilt.

            Want er zijn 100k's die zijn binnen 10 seconden weg, en er zijn er die 40 seconden erover doen.
            Dus denk dat dat bij 200k's en 300k's ook zo zit.

            Comment


              #7
              kan iemand ook een tijd noemen van een die jij meegemaakt hebt, maakt niet uit welk merk. wel een beetje stom als het straks tegenvalt want dan gaat er wel erg veel geld verloren D:

              Comment


                #8
                Zoals gezegd, 300k duurde een minuut, de 200k denk ik anderhalf.

                Comment


                  #9
                  300k:
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Filmpje van: Xtremerides1

                  Alleen bij de 300k kun je zien dat deze uiteindelijk op een hoopje ligt.
                  Denk dat het wel goede matten zijn, heb ze zelf nog nooit meegemaakt.
                  Laatst aangepast door R@lph; 18 May 2013, 12:52.

                  Comment


                    #10
                    Hier is niet echt een duidelijk antwoord op te geven.
                    Dit heeft teveel met verschillende factoren te maken.

                    Welke fabriek.
                    Productie jaar.
                    Hoe oud is de rol.
                    Hoe is de opslag geweest.
                    Etc,Etc.

                    gr
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Hier is niet echt een duidelijk antwoord op te geven.
                      Dit heeft teveel met verschillende factoren te maken.

                      Welke fabriek. d
                      Productie jaar.
                      Hoe oud is de rol.
                      Hoe is de opslag geweest.
                      Etc,Etc.

                      gr
                      dat maakte niet uit. schat een gemiddelde of zeg wat je zelf hebt meegemaakt.
                      toch bedankt voor jullie uitleg allemaal.

                      Comment


                        #12
                        @ Vuurwerkfreak ik snap jou niet..
                        Iedereen zecht dat het behoorlijk kan verschillen.
                        Wat wil je nogmeer weten?
                        Ervaringen?
                        Ik neem aan dat je zelf zoon rol hebt liggen? zo ja... welk merk?
                        Dan kan iemand jou mischien verder helpen.
                        Anders schiet het niet echt op.
                        Ik zelf heb ooit een HorseBrand 300k mee gemaakt en die duurden ongeveer ander half tot 2 minuten.

                        Maar als ik diverse filmpjes bekijk zie ik rollen die de helft sneller zijn en die 2x zo lang zijn.
                        Dus ga ik mee met de reactie's van anderen.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          @ Vuurwerkfreak ik snap jou niet..
                          Iedereen zecht dat het behoorlijk kan verschillen.
                          Wat wil je nogmeer weten?
                          Ervaringen?
                          Ik neem aan dat je zelf zoon rol hebt liggen? zo ja... welk merk?
                          Dan kan iemand jou mischien verder helpen.
                          Anders schiet het niet echt op.
                          Ik zelf heb ooit een HorseBrand 300k mee gemaakt en die duurden ongeveer ander half tot 2 minuten.

                          Maar als ik diverse filmpjes bekijk zie ik rollen die de helft sneller zijn en die 2x zo lang zijn.
                          Dus ga ik mee met de reactie's van anderen.
                          wat ik nog meer wil weten? niks! alleen wilde is weten hoe lang het ong. was. nu weet ik genoeg! en ik heb zon ding niet liggen en als ik hem zou kopen zou'k voor horse brand of white horse gaan. en waar slaat die onzin hierboven me op?
                          Laatst aangepast door vuurwerkfreakk; 14 February 2012, 17:59. Reden: zin verbeterd

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                            wat ik nog meer wil weten? niks! alleen wilde is weten hoe lang het ong. was. nu weet ik genoeg! en ik heb zon ding niet liggen en als ik hem zou kopen zou'k voor horse brand of white horse gaan. en waar slaat die onzin hierboven me op?
                            Ontopic: Wat sisser zei: grofweg tussen de 40 sec en 4 minuten, doe er je voordeel mee
                            Laatst aangepast door R@lph; 18 May 2013, 12:53.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht

                              Ontopic: Wat sisser zei: grofweg tussen de 40 sec en 4 minuten, doe er je voordeel mee
                              Ik zei toch ik wilDE weten hoe lang het ong. was? het is me nu allang duidelijk. toch badankt voor je info .
                              Laatst aangepast door R@lph; 18 May 2013, 12:54.

                              Comment

                              Working...
                              X