Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

* Traca's uit Spanje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jerome 785 Bekijk bericht
    goed vuurwerk he mooi tempo volgende keer ga ik naar mallorca daar heb ik al een shop gevonden om wat leuks te kopen en dan lekker te knallen ;)
    Mow.
    Die traca die ik in 2006 had gekocht, daar waren ze vergeten om een stukkie visco lont op te plakken.
    Gevolg, je steekt gelijk het snellont aan.
    Fijn hoor.

    Maar ja, ik mot toegeven het zijn leuke dingen.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #17
      Ik had afgelopen zomervakantie er 1tje van 30m meegenomen uit Spanje.

      Traca Valenciana 30 meter



      En het filmpje van afgelopen oud en nieuw:
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Moderator @ [url=www.avpvuurwerk.nl]AVP[/url] - [url]http://www.youtube.com/sniperpyrofreak[/url]

      Comment


        #18
        Omdat dit een btje een verzameltopic wordt qua traca's uit Spanje en Italie heb ik de topictitel even aangepast.

        Comment


          #19
          welke traca uit dit topic komt uit italie dan?

          Comment


            #20
            het filmpje van vuurwerk14 is volgens mij een traca uit italie...maar goed, ik heb de titel aangepast hoor

            Comment


              #21
              heb nog wel wat videos van tracas die ik in valencia heb gestookt, gekocht bij pyroshopping merk weet ik niet:

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Raaddebom.nl

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                het filmpje van vuurwerk14 is volgens mij een traca uit italie...maar goed, ik heb de titel aangepast hoor
                De traca die vuurwerk14 poste is van Pirotecnia zaragozana en was vroeger bij alpeco te koop.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                Dit spul kwam overigens vanuit spanje en Niet italie
                Stoken tot we er bij neervallen!!

                Comment


                  #23
                  als iemand nog iets speciaals heeft te vertellen dan horen wij dat graag ;)

                  Comment


                    #24
                    Kwam op youtube een traca tegen waar Crackling/(dragon eggs)
                    in de Quick match zit verwerkt.
                    Zeer gaaf.
                    Vind het een hele aparte traca zo

                    Hier het filmpje!

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Met dank aan een Spanjaard!

                    Comment

                    Working...
                    X