Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Chooęt] The Chain 60

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Chooęt] The Chain 60

    Artikelnaam: Chain 60
    Artikelnummer: Z22
    Importeur: Original Fireworks
    Aantal per verpakking: 1 Stuk
    Kartoninhoud: 96 matten.
    Effectomschrijving: Zeer snelle en harde nitraatmat van 60 schoten.
    Prijs: €3,50

    Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

    Gejat van MasterBsc :P


    Plaatje:
    Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 11:18.

    #2
    De Celebration is van het merk Phoenix Fireworks en natuurlijk niet van chooet.
    Dat was de nitraat mat die vroeger bij Original te koop was en een stukje langzamer dan die van chooet.

    Comment


      #3
      De bovenste plaatje hoort dus niet in dit topic thuis..

      Wel kan ik je vertellen dat dit een top product is! Een lekkere budget mat die gewoon alle aandacht trekt.


      Nog een filmpje van mijn kant. Als je meer filmpjes wilt zien, check 1 van mijn topics!

      Comment


        #4
        dit jaar voor het eerst gehad,
        ik kon mijn ogen en oren niet geloven van hoe snel machtig en hard zo'n klein matje is.
        ik had ook nog de oude celebration cracker 60 shots van phoenix die heerlijk knalde, maar ide het niet haalde bij de chain 60.

        misschien een chain 500 aanschaffen dit jaar hhmmmmz...
        [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Tunit Bekijk bericht
          De Celebration is van het merk Phoenix Fireworks en natuurlijk niet van chooet.
          Dat was de nitraat mat die vroeger bij Original te koop was en een stukje langzamer dan die van chooet.
          Plaatje kwam van Vuurwerkbelgie.com, dat is de site van Original Fireworks toch?
          Ik zat al te twijfelen aan het plaatje :P
          *delete*

          Comment


            #6
            Dit jaar voor het eerst een chain 60 gestookt, vond het echt een super vet product!
            's avonds had een kennis een 500, die vond ik dan weer minder(niet de knallen of snelheid ofzo)Ik zou namelijk vaker een chain 60 willen stoken, dan 1 keer een 500.

            Volgend jaar zeker nog wat van die heerlijke matjes!

            Comment


              #7
              Geweldige dingen deze matten! Zeker het geld waard, lekker geweld en goed tempo. Alleen had ik het probleem dat soms de lontjes weg gleden waardoor ik met gebroken rotjes moest klooien om deze aan te krijgen.
              "I came in like a crackling ball."

              Comment


                #8
                kan ik beter 5 keer deze nemen of 2 keer de chainthunder 100 van bonbridge?
                Superkiiiiiiiiiip, tatatataaaaaaaaaa

                Comment


                  #9
                  had er 5 dit jaar geweldig heb ook altijd de 240 en 500
                  vindt deze dingen zo vet lekker hard knalt als een gek en niet duur.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door actajon Bekijk bericht
                    kan ik beter 5 keer deze nemen of 2 keer de chainthunder 100 van bonbridge?
                    ik zou 5x deze nemen
                    heb je veel matjes met harde knallen, ipv 2 met harde knallen

                    Comment


                      #11
                      Ik zou ook 5 x deze mat nemen. Gegarandeerd succes! Vind ze harder dan de Bonbridge variant, ook al is dat een tijd geleden dat ik hem heb meegemaakt. De chooet matten hebben we nu 2 jaar gehad, en elke versie hebben we meerdere malen gehad, de 60 shots, de 240 shots en de 500 shots. Gewoon perfecte matten! Een snel tempo, maar echt heerlijke klappen die je lekker voelt op je trommelvliezen.

                      Comment


                        #12
                        Heeeeerlijk! Deze mat gister voor het eerst mogen meemaken, en meteen verslaafd :P
                        Een vriend kwam gistermiddag uit België, en hij had deze een aantal keer bij zich.~

                        Even ophangen en knallen maar!
                        Helaas niet gefilmd, sorry...Het kwam onverwachts..!
                        December here we come!

                        Comment


                          #13
                          Echt een lekker matje dit, rap tempo en flinke klappers.
                          Het lijkt wel oorlog als je zo'n ding afsteekt

                          Ik ben zeer te spreken over dit product.

                          www.youtube.com/TheFreakyPyro

                          Comment


                            #14
                            Moet je deze mat ophangen of kun je hem gewoon neerleggen?

                            Comment


                              #15
                              Ophangen is altijd beter voor matten, maar neerleggen kan ook bij deze.

                              Comment

                              Working...
                              X