Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Pyrostar] The Black one (mega nitraatmat)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    In belgie mag een mat toch maar 250 gram kruit bevatten?
    Hoe kan deze mat dan knallen als "Goede" nitraten?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
      In belgie mag een mat toch maar 250 gram kruit bevatten?
      Hoe kan deze mat dan knallen als "Goede" nitraten?
      de tumping thunder van pyrostar heeft maar 0.9 gram kruit en knalt harder dan de 2gr tt thunders. Het kruit dat gebruikt word voor deze mat is gewoon heel zuiver!

      Comment


        #18
        Er zou per knaller bijna 1,4gram in mogen zitten, en ik weet niet meer wie het zei maar in de chat zei iemand dat die hulzen zo hard zijn dat je ze niet eens ik kan knijpen dus dat gecombineerd met 1,4 gram super zuiver flas kan een flinke dreun geven hoor!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door pyropim Bekijk bericht
          de tumping thunder van pyrostar heeft maar 0.9 gram kruit en knalt harder dan de 2gr tt thunders. Het kruit dat gebruikt word voor deze mat is gewoon heel zuiver!
          Maar dat zijn ook geen "goede" nitraten he

          Met zuiver bedoel je waarschijnlijk een andere compositie of een verbeterde compositie dmv fijner gemalen grondstoffen of het gebruik van donker aluminium (eckhart e.d)?

          Hoe dan ook ben ik wel benieuwd want met 1.3 gram per knaller is dit volgens mij de zwaarst geladen mat van belgie.

          En als ie tegenvalt ga ik zelf wel weer voor 50 euro zitten knopen.

          Comment


            #20
            de tijd staat ook niet echt bepaald stil bij pyrostar.
            prachtig product met een gewoon te gekke verpakking en stoer uiterlijk.
            [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

            Comment


              #21
              Yup, en vergeet niet, de baby vlinders van Choeet hebben maar 1 gram per vlinder, en die knallen komen zeker in de buurt van TT's.

              Comment


                #22
                Jongens maak je niet druk over de knal dit komt dik inorde!
                zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno.
                de tubes tijn zo hard dat je ze niet kan induwen samen met het goede flash kruit dat in alle knallers van pyrostar zit.

                Het label is trouwens nog iets gewijzigd hieronder het definitieve label

                Comment


                  #23
                  This is "Pyroshop Vuurwerkshow Sint Antonius" by Kevin Broeren on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                  Hierbij het filmpje van the black one, we hebben deze tijdje geleden afgeschoten in het begin van een vuurwerkshow vanaf 0:20 seconden.
                  Hij is in het midden aangestoken dus hij ging 2x zo snel!

                  Grtz kevin!

                  Comment


                    #24
                    Met 1,4 gram flash kan je een ricasa no3 evenaren! vooral omdat dit uit dezelfde fabriek komt etc.

                    Dus, 180 klappen ala supero/Ricasa no3, je kan het geweld zelf wel indenken

                    Comment


                      #25
                      50,- is toch nog een flink bedrag hoor. En als die op het filmpje 2x zo hard gaat en dan nog haperingen inzitten wat moet het dan niet geven als die gewoon aangestoken wordt.

                      Het spijt me zeer maar ik ben nog echt overtuigd

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door pyropim Bekijk bericht
                        Jongens maak je niet druk over de knal dit komt dik inorde!
                        zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno.
                        de tubes tijn zo hard dat je ze niet kan induwen samen met het goede flash kruit dat in alle knallers van pyrostar zit.

                        Het label is trouwens nog iets gewijzigd hieronder het definitieve label
                        Het lijkt me een leuke mat, en ik ben er positief over dus begrijp me niet verkeerd!

                        maar ik snap die opmerkingen nooit zo van " zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno. "

                        Er zijn genoeg fabrieken die allerlei soorten knallers maken, stel de fabriek waar zena ministrijkers inkoopt, verkopen ook toffee's.
                        De toffee's zijn goed, maar dat houdt niet in dat er geen los flash in pakjes ministrijkers zit, en dat die ineens van hoogwaardige kwaliteit zijn ofzo?

                        Dus dat in die fabriek supero's, trueno's etc. worden gemaakt, zegt voor mij in ieder geval vrij weinig over een product zoals deze mat.

                        Comment


                          #27
                          50 euro voor een mat van 180 schoten is veel geld zeker vergeleken met de kings cracker(een mat die in mijn ogen er erg veel op lijkt )
                          Laatst aangepast door zyzal; 29 August 2010, 23:25.
                          Staren word je stil van.

                          Comment


                            #28
                            @Jemo: Ik snap wat je bedoelt. Mensen geven dit aan omdat deze fabrieken dan bekend staan om de goede en betrouwbare producten die ze leveren.
                            Dit kan bij de consument zelf een vertrouwen geven dat het product, in dit geval The Black One, ook op een goeie manier is geproduceerd en dus ook een goed en betrouwbare product is.

                            Over het product zelf:
                            Ik vind echt dat Pyrostar goed bezig is . Alleen ik zal deze mat niet zo snel kopen, omdat het me persoonlijk niet aanspreekt.
                            Als ik naar het filmpje kijk van FlashingCobra ( trouwens bedankt voor het filmpje! ) zie ik een mat met goede knallers.
                            Alleen €49,99 voor een 180-schots mat is voor mijn budget gewoonweg te duur.
                            Dan koop ik nog liever een Chainthunder 500 shots of een Hindoerol voor minder geld. Deze zijn ook zeker van goede kwaliteit.
                            [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

                            Comment


                              #29
                              :P Wat een troep, naja.. ziet er wel 'mooi en leuk' uit.. maar voor 'mooi en leuk' ga ik geen 50 euro voor neertellen, zeker niet als ik de mat nog moet aansteken ook! hang ik um liever aan de muur voor dat geld xD

                              MvG,
                              PoGo

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jemo Bekijk bericht
                                maar ik snap die opmerkingen nooit zo van " zoals al eerder gezegt komt deze mat uit de fabriek van de supero/trueno. "

                                Deze opmerking is omdat deze fabriek die hoogwaardig knalvuurwerk maken normaal geen rollen/matten maken. de black one is de eerste die daar gemaakt word.

                                Comment

                                Working...
                                X