Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Pyrostar] Special celebration 2.000sh nitraatmat

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    deze lijkt me wel ziek, ik heb altijd de 500 van choeet
    die vindt ik al egt chill

    Comment


      #47
      Wat moet je doen als het klik systeem niet goed op elkaar aansluit?
      Eerst uitrollen en dan vastklikken? Wat is eigenlijk het nut van dit systeem? Het is toch 1 lange lont?

      Comment


        #48
        Nee, daarom is juist het click systeem! En het zal vast en zeker wel aan elkaar klikken..

        En anders leg je ze gewoon op elkaar, dat werkt hetzelfde! Het nu ervan is namelijk dat ze bij elkaar blijven, zodat de delen zichzelf aansteken. Maar op elkaar leggen werkt inprencipe het zelfde.

        Comment


          #49
          Het kliksysteem is er volgens mij om aan de wetgeving te voldoen, net als bij de 100k rollen die in Belgie te koop zijn.

          Ik zit nu wel te twijfelen tussen een 100k en deze mat. Deze is ook echt een enorm geweld moet ik zeggen!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door A2Racer Bekijk bericht
            Het kliksysteem is er volgens mij om aan de wetgeving te voldoen, net als bij de 100k rollen die in Belgie te koop zijn.

            Ik zit nu wel te twijfelen tussen een 100k en deze mat. Deze is ook echt een enorm geweld moet ik zeggen!
            Ja, dáárom zitten de lonten niet aan elkaar, en dáárom kan je het zo aan elkaar klikken.

            Comment


              #51
              Kun je ook kliksystemen van andere merken hieraan koppelen?
              Lachen. Gieren. Brullen. Vuurwerk.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Nee, daarom is juist het click systeem! En het zal vast en zeker wel aan elkaar klikken..

                En anders leg je ze gewoon op elkaar, dat werkt hetzelfde! Het nu ervan is namelijk dat ze bij elkaar blijven, zodat de delen zichzelf aansteken. Maar op elkaar leggen werkt inprencipe het zelfde.
                Helder verhaal, was bij me zwager en het klik systeem zat echt ver uit elkaar maar dacht dat er 1 lange lont zat maar het komt vast goed,

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door UltraCorez Bekijk bericht
                  Kun je ook kliksystemen van andere merken hieraan koppelen?
                  Volgens mij kan het wel als er precies dezelfde clicksysteem op zit. Maar bij original zit er touw bij hun click systeem, maar dat maakt niet veel uit. Als je een beetje creatief bent kan je het touw om het zwarte klik ding binden.

                  Comment


                    #54
                    Gisteren 2 matten afgestoken, eerst met een groep mensen en iedereen vond de mat geweldig. Heerlijk tempo, super felle flitsen.
                    Volgend jaar worden er 100% meer van deze matten aangeschaft.

                    Comment


                      #55
                      Dat filmpje wilde ik zojuist gaan plaatsen.
                      Noot: 1 Meter van de rol was al op toen de video begon.

                      De rol viel me zeker niet tegen, hij ging keihard. Voor €60 was het echt een goede deal, maar ook voor €75 is hij nog de moeite waard, al vind ik het dan niet zozeer een aanrader meer.

                      Omdat het kliksysteem waar ik nieuw mee was er onbetrouwbaar uitzag heb ik met touw de losse stukken strak aan elkaar geknoopt en de klikstukjes gelaten voor wat ze waren. Ik was bang dat de mat uit zou gaan, want de stukken mat zaten alleen een beetje in elkaar geschoven, meer niet.

                      De knallen zijn echt hard. Een los rotje gaat zo hard zo niet harder dan een strijker. Ik was er erg tevreden over.

                      Comment


                        #56
                        Wel jammer dat de eindbom niet echt een eindbom was maar meer een versnelling wel komt deze mat volgend jaar in mijn collectie. Samen met de gigaflash de beste mat.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dinkydau Bekijk bericht
                          De knallen zijn echt hard. Een los rotje gaat zo hard zo niet harder dan een strijker. Ik was er erg tevreden over.
                          Richting chooet strijker of pirats?
                          Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

                          Comment


                            #58
                            Leuke mat maar hoe zit het met ophangen.
                            Ik hang de chains altijd op namelijk. Gaat het overlopen van dat kliksysteem wel vlekkenloos. )srry voor de tekens maar m@n toetsenbord is ***)

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door ruben fransen Bekijk bericht
                              Richting chooet strijker of pirats?
                              Pirat

                              Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                              Leuke mat maar hoe zit het met ophangen.
                              Ik hang de chains altijd op namelijk. Gaat het overlopen van dat kliksysteem wel vlekkenloos. )srry voor de tekens maar m@n toetsenbord is ***)
                              Als ik jou was zou ik het papier een beetje losmaken en de stukken aan elkaar knopen met touw, dan weet je zeker dat het goed gaat.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Dinkydau Bekijk bericht
                                Pirat


                                Als ik jou was zou ik het papier een beetje losmaken en de stukken aan elkaar knopen met touw, dan weet je zeker dat het goed gaat.
                                Pirat? Dan is ie echt niet zo hard haha Ik zeg niet dat deze mat niet hard is, maar de vergelijking snap ik niet echt.

                                Bij een goede chainthunder zoals die van chooet gaan de losse rotjes zeker wel harder dan een pirat. Meer druk, minder fel en gewoon harder.

                                Maarja, waarom naar een los rotje kijken als het matten zijn die je voor de reeks snelle achter elkaar knallende rotjes koopt? De knal los maakt niet echt veel uit, omdat door het tempo is het een stuk heftiger. ( dit laatste stuk is niet voor jou bedoeld dinkydau )

                                Comment

                                Working...
                                X