Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Bonbridge] A Bomb

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Bonbridge] A Bomb

    Artikelnaam: A Bomb
    Artikelnummer: 1217
    Importeur: Alpeco
    Aantal per verpakking: 5 per doosje, 12 doosjes
    Kartoninhoud Nog niet bekend
    Effectomschrijving: De nieuwe nitraat van 2008 ! Eindelijk nog eens een keiharde knal uit de goede oude tijd ! 60 knallers met lont (12 doosjes van 5 stuks). Opgelet : enkel verkrijgbaar voor buitenlandse klanten met KVK- en BTW nummer !
    Prijs: 35,00

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Alpeco voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 30 June 2013, 16:44.

    #2
    ik had ze ook egt vet deze dingen eerst een groene vlam en dan de knal

    Comment


      #3
      erg goede nitraten dit.
      vergelijkbaar met labomba, colour salute en fenix.

      wij (ik en 3xh) hebben dit jaar een mascelata gedaan met o.a. aboms.
      aan het einde hangen er fenix & toffees.

      Comment


        #4
        haha fijn ons eerste filmpje online
        maar jammer dat hij uit ging!
        ag ik steek um gewoon opnieuw aan
        uh redhead de titel is fout het is een mascleta
        Laatst aangepast door 3xh; 3 January 2010, 23:10.

        Comment


          #5
          is plubliekenlijk gemaakt hier de link!

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            deze zijn toch niet meer te verkrijgen met BTW en KVK ? dacht ik even snel gelzen te hebben.
            want de colour salute en de la bomba vna alpeco worden alleen verkocht aan vuurwerk makers.
            ik heb het zo in een e-mail gekregen vond het een vaag antwoord graag meer info als ze nog te halen zijn
            [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Marizon Bekijk bericht
              deze zijn toch niet meer te verkrijgen met BTW en KVK ? dacht ik even snel gelzen te hebben.
              want de colour salute en de la bomba vna alpeco worden alleen verkocht aan vuurwerk makers.
              ik heb het zo in een e-mail gekregen vond het een vaag antwoord graag meer info als ze nog te halen zijn
              als consument met of zonder kvk bewijs zijn deze nitraten niet meer te krijgen bij alpeco.

              Comment


                #8
                Jammer, voor geen ene Nederlander dus deze nitraten meer. Maar ik zou ze eigenlijk denk ik toch al niet kiezen. Vind de prijs gewoon te hoog.
                Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

                Comment


                  #9
                  Ook hier van kwam er nog een pakje met 5 tevoorschijn en ze knalden goed en doen toch niet echt onder bij een fp3 en qua afwerking zien ze er gewoon gelikt uit.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Dat was dan even boffen!
                    www.youtube.com/user/Bollekip :)

                    Comment


                      #11
                      Ik weet nog goed dat zij een erg goede doffe knal gaven. Ik kreeg inderdaad een hele doos mee bij Loots, voor 35 euro toen (2008).

                      Foto uit 2008:

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Afb004tgj.jpg
Vertoningen:3
Grootte:235,5 KB
ID:	1551956

                      Comment


                        #12
                        Afgelopen jaar nog voorbij zien komen, leuke dingen. Maar om nou te zeggen dat ze harder gaan dan andere nitraten zoals fp3 jorge of een belgische nitraat, nee. Doorsnede nitraat
                        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                        Comment


                          #13
                          Nog een oude foto gevonden :

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A-Bomb.jpg
Vertoningen:1
Grootte:157,5 KB
ID:	1582188
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment

                          Working...
                          X