Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Original Fireworks] Ugly Joe L02

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Heerlijke fluit voor de lekkere knal:

    https://www.youtube.com/user/Originallover

    Comment


      #92
      Hier nog meer mensen die pakjes hadden waarvan dummy's inzaten ?
      Ik had 5 pakjes waarvan maar 1 pakje echte knallers inzaten de rest een plastic lont + lege huls :S
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #93
        Bij mij hadden ze allemaal 2 lonten haha de tweede lont zat wel onder het labeltje geplakt maar die kon je er gewoon uittrekken. Lekker handig zon reserve lont aan een knaller

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
          Hier nog meer mensen die pakjes hadden waarvan dummy's inzaten ?
          Ik had 5 pakjes waarvan maar 1 pakje echte knallers inzaten de rest een plastic lont + lege huls :S
          Ik had 9 pakjes ugly joe en heb geen een weigeraar gehad. alles deed het bij mij

          Comment


            #95
            Vond nog een doosje dat ik een jaar of 3 geleden over had met oud en nieuw,
            Qua knal doen ze niet onder naast de Trueno
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #96
              mocht iemand dummys hebben gekregen (zoals bolle-040) dan wil ik ze graag overnemen voor een leuke prijs.

              Comment


                #97
                Het viel mij op dat er wel een aantal weigeraars bij zaten.
                vuurwerk, vuurwerk en vuurwerk

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                  Bij mij hadden ze allemaal 2 lonten haha de tweede lont zat wel onder het labeltje geplakt maar die kon je er gewoon uittrekken. Lekker handig zon reserve lont aan een knaller
                  Tweede lont is een lontje die van de pre burner (fluit) naar het flash toe gaat. Goedkopere productie, werkt ook vaak minder goed en weigert ook wel eens.
                  Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

                  Comment


                    #99
                    Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                      Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.
                      Op de meeste Belgische sites staan de knaller uitverkocht waarschijnlijk weten ze zelf ook nog niet goed wat ze met de nieuwe regels aanmoeten. Bij bijvoorbeeld hq staan de Supero nog gewoon te koop.Zena heel weinig knal maar dat geldt voor alle producten. Matten staan nergens meer alleen de hindoos en de kleinere tracas.

                      Kon de ugly joe meenemen voor maar 1 euro een pakje leuke klapper maar de truenos gingen beduidend harder

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                        Ik had nog oude ..........zo'n leuk spul. Ben benieuwd naarhet nieuwe knalaanbod voor 2017 hoor erniks over geen tip van de sluier niks!!!!geduld is niet mijn sterkste kant.
                        Ach, wat wil je weten? Het assortiment van Pyrostar/Pyroshop is al bekend. Het is allemaal niet zo bijzonder, knallers tot 0,5 gram flash zijn dus allemaal de kleinere knallertjes die je op de markt had zoals Pirats en 'Babyvlindertjes'. Matten tot 3000 klappers/Piano klappers en kleinere flash matjes. Een Thunderbomb 1000 is volgens mij al 83gram als ik het goed heb uit m'n hoofd, dus moet je nagaan hoe ver ze achteruit gaan met maximaal 25 gram flash per mat.

                        Comment


                          Ik ben niet zo van de pyrostar heb daar niet gekeken meer de zena kant en loods maar zag niks nieuws maar bedankt voor de info.

                          Comment

                          Working...
                          X