Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Salon Roger] Nitraat Explosive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Salon Roger] Nitraat Explosive

    Artikelnaam: Nitraat Explosive
    Importeur: Salon Roger
    Kruit inhoud: 1.4 Gram
    Aantal per verpakking: 20 stuks
    Kartoninhoud: 50/20
    Effectomschrijving: Knal
    Waar te koop: Loots



    heb deze zien staan op de loots website onder de Herfstactie.
    heeft iemand er ervaring mee? heb ze namelijk nog nooit gezien.

    SUPER STUNT!
    MEER KOPEN = MINDER BETALEN!
    TOT 46% KORTING!

    Extra stevige huls & zeer hoogwaardig flashpoeder voor extra harde knal! TOPKWALITEIT - EXTRA HARD!

    Deze nitraten betreffen een beperkte batch, OP = OP!

    Van €11, NU! : 1 voor €10
    Van €22, NU! : 2 voor €15
    Van €33, NU! : 3 voor €20
    Van €55, NU! : 5 voor €30
    Laatst aangepast door bakkerboy; 30 October 2013, 23:31.

    #2
    Ik gok dat deze vergelijkbaar zijn met de 'Thumping thunder rood', want het doosje is nagenoeg hetzelfde, alleen heeft deze nitraat een groen/zwart label. Jammer dat er zo weinig informatie beschikbaar is van alle herfstacties..

    Comment


      #3
      ja klopt, ik ga volgende week eens een kijkje nemen bij loots. 5 voor 30 is geen geld, als ze dan ook nog eens lekker knallen zou het helemaal mooi zijn.

      Comment


        #4
        Zo juist mogen filmen.

        Man ooh man daar komt me tog een beste knal van af!
        Ik weet bijna zeker dat deze het wint van de Chooet banger!
        Na mijn mening is dit een dikke aanrader voor 30euri!




        [EDIT]de karton inhoud is gewoon 50/20. Kruit inhoud is 1.4gram [EDIT]
        Laatst aangepast door 3xh; 15 October 2013, 22:25.

        Comment


          #5
          Klinkt een beetje schel op het filmpje.. Is dat ook zo in het echt?

          Comment


            #6
            Het filmpje geeft in dat opzicht een beetje verkeerd beeld.
            Deze is afgestoken tussen de mais velden in de stromende regen met een mobiele telefoon.
            De knal is niet heel dof maar ook niet extreem schell.
            Eigelijk gewoon een mooie balans daar tussen.
            Zie het als een chooet nitraat alleen dan een tikkeltje harder.
            Zal wel komen door goede kwaliteits flash en de bikkelharde huls.
            Nee het is geen Mamoth scorpio of trueno maar gewoon een hele lekkere nitraat voor weinig centen (in de aanbieding dan he
            Laatst aangepast door 3xh; 15 October 2013, 23:56.

            Comment


              #7
              Inmiddels heb ik een beter filmpje van deze Nitraat.
              Zowel met foto's.
              En een exemplaar overdag en een in de nacht (van het filmpje hier boven)




              (mijn speciaale dank gaat uit na Jay en EB voor het daylight filmpje en de foto's)

              Comment


                #8
                Ziet er goed uitgewerkt uit dat ding. Mooi lang lontje, en de stop ziet er ook netjes uit. Lijkt me geen 'goedkope' rommel.

                Comment


                  #9
                  Door dat laatste filmpje ben ik er wel anders over gaan denken, aardige knal voor die prijs

                  Comment


                    #10
                    klopt, heb 10 pakjes gehaald. zijn mooi afgewerkt, harde huls en een mooi lange lont. knal vind ik te vergelijken met chooet banger.

                    Comment


                      #11
                      Dit zijn echt topnitraten. Ik heb er een paar mogen meemaken met oud op nieuw en ze gingen hard! En mooi afgewerkt. Zeker een aanrader 100 stuks voor 30 euro.

                      Comment


                        #12
                        Had 1 pakje om te testen gekocht, prima dingen! Lekkere knal iets feller als de Chooêt Banger. En ook een mooi lang lontje. Goed afgewerkt ook!
                        http://www.youtube.com/user/illegaaltje12

                        Comment


                          #13
                          Hoe knallen deze in vergelijking met deze Toffee's ?

                          Comment


                            #14
                            Wat een goeie dingen waren dit zeg =D Wat mij betreft 1 van de beste producten in Belgie qua prijs/kwaliteitsverhouding. Deden niet veel onder voor de Supero, die net ietsje doffer was. 30 Euro voor 100 stuks is dan ook een erg goeie deal

                            Comment


                              #15
                              Prima knaller voor een prima prijs, niets op aan te merken!

                              Comment

                              Working...
                              X