Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

De beste bij Original verkrijgbare knallers op een rijtje

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De beste bij Original verkrijgbare knallers op een rijtje

    Nu er weer een knaller aan het assortiment van Original/Zena is toegevoegd,weer eens tijd voor een update filmpje:



    original, fireworks, Zena, vuurwerk, belgie, banger, cracker
    Laatst aangepast door R@lph; 11 July 2013, 14:03.
    Word lid van de [B]LVC.[/B]

    #2
    Weer een mooi vergelijking filmpje zoals we gewend zijn !!
    Alleen stottert het filmpje heeeel erg dat is jammer.
    Meschien nog een keer oploaden zodat we een betere indicatie kunnen krijgen.
    Kan ook aan mijn computer liggen natuurlijk.

    Comment


      #3
      Hier doet het filmpje het gewoon goed hoor. Maybe moest hij nog even bufferen?

      Mooi vergelijkings filmpje in iedergeval! Jammer alleen dat de lokatie redelijk open is, vind alles nu wat schel klinken, maar goed, zo blijft er altijd wel wat te zeiken natuurlijk... Goed initiatief, thanks!

      Comment


        #4
        Mooi filpmje, zo kun je de knallen goed inschatten.
        Bij mij werkt het overigens ook goed
        Laatst aangepast door Ruben; 8 November 2010, 16:51.
        Mvg, Landinho

        Comment


          #5
          Film werk gewoon. Dank voor Corné en cornuit voor het testen van deze geweldige knallers.

          Comment


            #6
            Mammoth klinkt toch 't hardst, ik hoor geen verschil tussen Nuke Bang en Thunder Cracker.

            dank voor 't filmpje!

            Comment


              #7
              mooi filmpje.
              Ik vind al dit soort knallers wel aardig bij elkaar in de buurd komen.
              Wat nu harder gaat enzv laat ik even in het midden.
              Ik bekijk onderandere de rook ontwikkeling om dat dat ook wat zecht.
              En luisterend na de echow kom je ook weer een stukje verder.

              dank corne

              Comment


                #8
                Kan dit filmpje ook op youtube worden geupload? Vimeo doet het bij mij nooit. En misschien voor meerdere mensen handig?

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Kan dit filmpje ook op youtube worden geupload? Vimeo doet het bij mij nooit. En misschien voor meerdere mensen handig?
                  Wordt momenteel geüpload bij youtube.
                  Laatst aangepast door R@lph; 11 July 2013, 14:04.
                  Word lid van de [B]LVC.[/B]

                  Comment


                    #10
                    Mooi vergelijkings filmpje Corne bedankt voor het delen en ik vind de thunder cracker eigenlijk best goed gaan,wat vond jij?
                    [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                    Comment


                      #11
                      Ja, nu doet het fimpje het wel. Mooie vergelijking
                      Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                      Comment


                        #12
                        mooi filmpje, zit niet veel verschil tussen nuke bang, toffee, en thundercracker

                        Comment


                          #13
                          Zulke knallen kun je het beste zelf ervaren. Ik weet dat sommige knallers op film een dezelfde indruk geven, terwijl het in het echt heel anders ervaren is. Het kan zijn dat de Nuke Banger meer druk geeft dan de L01t Toffee, en de Mammoth weer wat feller is, terwijl een camera het geluid allemaal het zelfde opneemt.

                          Comment


                            #14
                            Filmpje draaide uitstekend bij mij. Bedankt voor het delen ervan en inderdaad wat ruben zegt als je het zelf ondervindt knalt het 1 nog harder als het ander. Daar kan ik me helemaal in vinden heb het zelf namelijk ook al een paar keer ondervonden.

                            Comment


                              #15
                              Is het bekend bij jullie of er dit jaar nog nieuwe knal producten bijkomen?
                              Laatst aangepast door R@lph; 11 July 2013, 14:05.

                              Comment

                              Working...
                              X