Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Jorge] FP3 Small

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Jorge] FP3 Small

    Artikelnaam: FP3 Small
    Aantal per verpakking: 30
    Aantal in karton: 50 pakjes
    Fabrikant/Importeur: Jorge
    Kruitgewicht: O1,3 gram
    Prijs: Dit artikel is niet legaal te koop, prijzen wisselen sterk
    Effectomschrijving: Knal

    Aangezien er nog geen topic was over deze knaller; bijdeze.

    FP3 Small

    met dank aan Tunit voor de Informatie!
    Laatst aangepast door R@lph; 16 September 2013, 09:02.

    #2


    FP3 Small Vs. La Bomba
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Vergelijking FP3 Small met La Bomba en FP3
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Vergelijking FP3 Small met Duitse Böller
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

    Comment


      #3
      zien er wel heel grappig uit knal lijkt ook goed
      Raaddebom.nl

      Comment


        #4
        Als ik af ga op de filmpjes zijn het goede knallers.Maar wat me opvalt is dat ze wel heel snel af gaan.

        Comment


          #5
          Iemand meer info over deze knallers? karton afmetingen en inhoud edg.?

          groeten

          Comment


            #6
            ik vind ze wel schattig die kleine knallertjes maar volgens de speculatie's over de FP3/fenix/immi bex die uit de handel gaat wrm komt deze er dan?
            vervanging? anyways mooi knallertje en hard ook mooie verpakking 30 stuks

            leuk!
            [B][U]ÜBERTITANIUMBLITZSHELLCOBRAGRANAAT 6G [/U][/B]

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door dennis0712 Bekijk bericht
              Iemand meer info over deze knallers? karton afmetingen en inhoud edg.?

              groeten
              50/30 is de kartoninhoud

              Comment


                #8
                Even de Informatie toegevoegd die ik gevonden/vernomen heb ;)

                Edit; mitchy had het al geplaatst, ik had net gevonden op een andere site haha maar toch bedankt ;)

                Groeten Dennis

                Comment


                  #9
                  mij lijkt het wel grappig om deze een keer 1pakje te hebben maarja volgensmij weinig verkrijgbaar

                  Comment


                    #10
                    Wat wil je als die mischien nog maar een jaar in de handel is ik verwacht
                    Dat ie volgendjaar wel veel te zien is
                    youtube chanel= kermisje

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jantje_boem Bekijk bericht
                      Wat wil je als die mischien nog maar een jaar in de handel is ik verwacht
                      Dat ie volgendjaar wel veel te zien is
                      ja ik hoop t want ik had eigenlijk gehoopt dat iemand ze mij dit jaar nog aan zou bieden.

                      Comment


                        #12
                        Weet iemand hier uit ervaring of deze ook de moeite waard is of niet?
                        Bijv in vergelijking met TT ofzo?

                        Comment


                          #13
                          Deze licht net onder de FP3 New(Fenix). Dus TT gaat hij wel makkelijk overheen.

                          Comment


                            #14
                            Jammer genoeg nog geen ervaring mee, maar wat een bazendingen lijken me dit afgaand op de filmpjes.
                            Zo klein, en zo'n dreun.
                            hebben hebben hebben
                            Machtig

                            Comment


                              #15
                              Dit lijkt echt een uitstekende knaller!

                              Goede duidelijke filmpjes ook, bedankt!
                              Mvg, Landinho

                              Comment

                              Working...
                              X