Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Pyrostar] El Loco

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Pyrostar] El Loco

    Artikelnaam: El Loco
    Aantal per verpakking: 70
    Aantal in karton: Onbekend
    Fabrikant/Importeur: Pyrostar
    Kruitgewicht: 1,4 gram
    Prijs: Onbekend
    Effectomschrijving: Knal
    Laatst aangepast door R@lph; 29 August 2013, 13:10.

    #2
    hmmm wedstrijdje strax!
    welke gaat harder? de chooet match nr 3 of de el loco..... of tog de corsair?

    Comment


      #3
      Eigenlijk moet je eerst een prijs hebben, dan kan je een echte wedstrijd doen. Stel deze zijn net even iets harder als de match cracker, maar kosten €20. Dan kiest iedereen voor de match cracker denk ik..

      Comment


        #4
        Pyrostar doet het echt geweldig met die nieuwe producten, ik wil ze tot nu toe allemaal testen dus ze doen hun werk goed
        lijkt me een leuke strijker

        dit staat trouwens ook in siervuurwerk, hoort dat ook?

        Comment


          #5
          Als ze de kwalitatieve trend van vorig jaar hebben doorgezet met hun knalvuurwerk verwacht ik wel hier wel wat van.

          Comment


            #6
            mmm, dit product spreekt mij ook weer erg aan. Net zoals veel andere producten van pyrostar, ze zijn echt goed bezig De naam van dit product spreekt mij ook erg aan. ben benieuwd naar de prijs

            Comment


              #7
              Zeer mooie lay out maar dat is wel vaker mooi als je het op een 2d foto ziet.
              Ik hoop dat het een mooie knaller word die tegen de Weco corsiar op kan.

              Comment


                #8
                Goed nieuws !er is ons bevestigd dat deze knaller rond 20 augustus verkrijgbaar zal zijn.

                Comment


                  #9
                  Als deze er is dan ga ik hem halen en gelijk maar even vergelijken met de match cracker no3 van Choeet :P
                  Max [url]http://youtube.com/maxkvuurwerk[/url]

                  Comment


                    #10
                    ik hoop dat dit eindelijk de strijker word die de corsair gaat verlsaan
                    en voor een redelijke prijs 15 euro fzo

                    dan gaat pyrostar er nog wel wat kartonnetjes van verkopen :P
                    youtube chanel= kermisje

                    Comment


                      #11
                      @ jantje,

                      Ze zeggen dat de chooet strijker ook de corsair verslaat, en die kosten 12,50 per 100. Dus dan zou 15 euro wel een nette prijs zijn maar dan ga ik toch liever voor de chooet strijker ( als ik op jou bericht moet ingaan )

                      Ontopic:

                      Ben blij dat pyrostar steeds met verschillende producten komt, en ben ook steeds meer in voor pyrostar.

                      Comment


                        #12
                        Ligt dit inmiddels al in de winkel?

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyropim Bekijk bericht
                          3031 El Loco
                          word verwacht in augustus
                          dus die ligt er al in als dat je vraag beantwoord

                          Comment


                            #14
                            Hij is helaas nog niet binnen, er was iets mis gegaan.
                            Verwacht half november!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door rocketgirl Bekijk bericht
                              Hij is helaas nog niet binnen, er was iets mis gegaan.
                              Verwacht half november!
                              dat wordt dan volgend jaar pas aanschaffen, jammer
                              Raaddebom.nl

                              Comment

                              Working...
                              X