Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Loots] Black Bermuda

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Loots] Black Bermuda

    Artikelnaam: Black Bermuda.
    Artikelnummer: Nog niet bekend.
    Verkrijgbaar bij: Loots
    Aantal per verpakking: 12 stuks.
    Kartoninhoud: Nog niet bekend.
    Effectomschrijving: Zeer felle flits met schelle knal.
    Introductieprijs: € 4 per doosje.


    Bij Loots verkrijgbaar.

    Wij danken Loots voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 13 July 2013, 11:19.

    #2
    Komen volgens mij van Salon Roger af?

    Comment


      #3
      Weet dat ze de normalen Black Bermuda wel verkopen, kan voor de rest niets vinden dat hij van hun vandaan komt.

      Comment


        #4
        Ik ben deze bermuda driehoeken een keer tegen gekomen op een poolse site voor vuurwerk en luchbuksen meen ik mij te herinneren.
        NO³

        Comment


          #5
          heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
          Ziet er wel leuk uit zo met dat explosieven tekentje
          Laatst aangepast door PyroPowerZ; 6 March 2010, 18:41.
          Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

          Comment


            #6
            Een vriend had denk ik deze.Want de prijs klopt met wat hij zei en het
            pakje is ook het zelfde.Maar de knal was niks ik lieg niet als een pirat
            harder is.

            Comment


              #7
              het zal me niet verbazen als deze idd zacht knallen!
              de laatste jaren is dit het geval met alle bermuda driehoekjes ongeacht het merk!
              zal de compositie van voegah niet meer gebruikt mogen worden?
              ik mis d goede knal zoals 5 jaar terug

              Comment


                #8
                degene die ik heb pyrostar black bermuda 20st (2.50 euro) gaan zeker harder dan de gewone pirat. denk ongeveer even hard als de pirate specieal

                Comment


                  #9
                  Dit is het topic over de pyrostar black bermuda's:
                  KLIKKERDEKLIKDAN
                  Volgende keer iets beter kijken...
                  Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                  Comment


                    #10
                    Deze had een vriend van mij, en inderdaad: Niet harder dan een pirat..
                    Daar gaat je geld dan.
                    Ik had de welbekende bermuda's van 't vlinderke. Die veel harder knalden, maar dan wel weer 7.50 kosten.
                    Ook de bermuda van pyrostar was voor 2.50 veel harder.
                    Kortom: Afrader!

                    Comment


                      #11
                      Knal is inderdaad matig, ik raad de Black Boys aan, die gaven mij soms nog wel een (lichte) pieptoon in m'n oren. Maar laat ik maar niet offtopic gaan, deze bermuda's zijn het geld niet waard!
                      [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

                      Comment


                        #12
                        weet iemand of de klap een beetje te doen is?

                        Comment


                          #13
                          Staat bijv. al boven je een reactie over het product.. de knal is niet erg goed, je kan beter iets anders kopen...

                          Comment


                            #14
                            Van de zomer bij loots een doosje gehaald vanwege de scherpe prijs.
                            maar de kwaliteit is er ook naar. het was gewoon TING! heel schel! (in vergelijking want ik had ervoor een chooet banger afgestoken) maar niet hard.
                            echt een afrader!

                            Comment


                              #15
                              Je vergelijkt dan ook weer appels met peren he. Die bermuda's moet je ook niet kopen omdat je een super harde knal wil hebben ofzo.

                              Comment

                              Working...
                              X