Aankondiging

Collapse

Enkel nog knalvuurwerk tot 2 gram bus- of flashkruit

BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om géén zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!


Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!
Lees meer
See less

[Di Blasio Elio] Viper 11

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Di Blasio Elio] Viper 11

    Artikelnaam: Viper 11
    Aantal per verpakking: 5
    Aantal in karton: 100 pakjes
    Fabrikant/Importeur: Di Blasio Elio
    Kruitgewicht: 0,4 gram???
    Prijs: Onbekend
    Effectomschrijving: Knal
    Afmetingen: 2,1cm x 7 cm (hoogte)

    Hier is de nieuwe knaller van Di Blasio Elio, de makers van de Cobra en Atomyc serie.

    Niet over te nemen zonder mijn toestemming,

    De onderste. Dank aan Bombone
    Attached Files
    Laatst aangepast door R@lph; 21 January 2015, 10:55.
    En het hartje begint langzaam weer te kloppen.

    #2

    Comment


      #3
      Lol 0,4 gram voor een knaller van 7 cm hoog???

      Comment


        #4
        Deze knaller is in italie toegestaan voor kinderen onder 14 jaar.
        En kosten zover ik weet 1,25 de stuk als je ze niet in italie koopt.
        Schijnen oke te knallen voor de kruitinhoud.
        Laatst aangepast door Patz0r; 16 December 2009, 21:54.

        Comment


          #5
          Best appart, dat een fabrikant van zulke keiharde knallers toch nog ook nog wat voor de wat kleinere-freaks fabriceren. Alleen vind ik wel dat de knaller overdreven groot is voor de hoeveelheid kruid. Zeker weer een verkooptruucje.

          EDIT:
          @ Hierboven, dat vroeg ik mij ook al af. 4 Gram zou ik eerder verwachten
          Remember, Remember The 31st Of December

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
            Best appart, dat een fabrikant van zulke keiharde knallers toch nog ook nog wat voor de wat kleinere-freaks fabriceren. Alleen vind ik wel dat de knaller overdreven groot is voor de hoeveelheid kruid. Zeker weer een verkooptruucje.
            Vandaar dat men deze ook Viper heeft genoemd, en geen Cobra. Het is een heel andere serie, voor een andere doelgroep. Deze zijn ontwikkeld om ze in de hand te kunnen houden, of dit verstandig is laat ik in het midden, aangezien alleen de stop eruit knalt. Om te voorkomen dat de wat jongere onder ons denken dat je dit ook met een Cobra 6 kan, heeft men het geen Cobra genoemd maar Viper.

            Comment


              #7
              Ja dat snap ik, een nieuw product krijgt nooit dezelfde naam als een al bestaand product. Ik doelde meer op het feit dat ik het wel appart vind dat een Fabrikant van zulke knallers zich ook richt op de "plofjes" Ik zie Jorge namelijk ook geen sterretjes produceren of zeg ik nu iets raars?
              Remember, Remember The 31st Of December

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
                Ja dat snap ik, een nieuw product krijgt nooit dezelfde naam als een al bestaand product. Ik doelde meer op het feit dat ik het wel appart vind dat een Fabrikant van zulke knallers zich ook richt op de "plofjes" Ik zie Jorge namelijk ook geen sterretjes produceren of zeg ik nu iets raars?
                Tsja, geld verdienen is geld verdienen. En veel bedrijven kiezen er voor om hun marktaandeel te vergroten door ook andere producten te verkopen die je misschien niet zou verwachten bij het andere assortiment. Zo ook Jorge, die verkoopt ook sterretjes en ander schertsvuurwerk http://www.jorge.com.pl/eng/fajerwer...tegoria-6.html

                Comment


                  #9
                  keek op een site in italie ze waren daar 1 euro per stuk

                  Comment


                    #10
                    ziet er wel grappig uit.
                    zoals gezegd meet voor de kinderen, zodat die ook wat te stoken hebben.
                    als jij als 14 jarige oid. met die dingen aankomt en je vriendjes zijn met rotjes bezig (of met helemaal niets) ben je toch wel redelijk de bom (op die leeftijd ;) )
                    Laatst aangepast door player2178; 24 August 2010, 21:32. Reden: quote op verkeerder persoon :S dus maar ff een andere tekst geplaatst :P

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
                      Ja dat snap ik, een nieuw product krijgt nooit dezelfde naam als een al bestaand product. Ik doelde meer op het feit dat ik het wel appart vind dat een Fabrikant van zulke knallers zich ook richt op de "plofjes" Ik zie Jorge namelijk ook geen sterretjes produceren of zeg ik nu iets raars?
                      dat zal je dan vies tegen vallen, want ik heb hier nog wel ergens de lege doosjes liggen.
                      is altijd leuk voor de kinders in de buurt ;)
                      niet dat ze goedkoper zijn ofzo maar ze zijn wel van jorge

                      Comment

                      Working...
                      X