Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer / Meteo met Davidh

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mooi man! Van harte DavidH want dit gedeelte zou er denk ik niet zijn gekomen zonder jouw inzet om jouw kennis en kunde met ons te delen!! Ik zie het trouwens al helemaal voor me zo rond de Feestdagen op TV:

    "En dan schakelen we nu niet live naar onze Piet maar naar DavidH onze VWC Weerman voor de laatste weersvoorspelling voor de Dag der Dagen..."

    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #17
      Er is meer dan alleen kerst en oud en nieuw. Straks komen er shows in verband met feestdagen als K-dag en Bevrijdingsdag. En dan nog gewoon dagen als Pasen, zomervakantie, najaar et cetera waarbij het ook interessant is om het weer te bekijken.

      Leuk topic, ga ik volgen!

      Comment


        #18
        zo,van AVP naar VWC heel goed David,veel succes.
        en die winter die komt er niet meer he,op naar de lente

        Comment


          #19
          Top hoor, onze eigen weerman! Ik verwacht aankomende oud en nieuw heerlijk weer he!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door davidh Bekijk bericht
            Winterweer: natuurlijk komt er nog wel wat, maar niet de eerst komende 2 weken.....
            Krijg het idee dat de winter een jaartje over heeft geslagen dit jaar??

            Nu hoeft het van mij eigenlijk ook niet meer hoor,nu tijd voor lente en zomer weer.
            Laatst aangepast door Spring_thunder; 2 March 2014, 18:47. Reden: typo
            Ik houd van oude vuurwerkjes

            Comment


              #21
              Hele rare winter die eigenlijk compleet verstek liet gaan dit jaar in het midden en zuiden van Nederland. Vlissingen heeft niet eens vorst gehad dit jaar, onvoorstelbaar maar wel de waarheid. Aan de andere kant waren voorgaande jaren zeer winters met veel sneeuw en kou.

              De vooruitzichten....het wordt echt lente het volgende weekeinde met 15 graden en vrij veel zon....de winter is vooral in de nacht nog geen gelopen race hoor want 's nachts kan het nog geducht vriezen...




              Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
              Krijg het idee dat de winter een jaartje over heeft geslagen dit jaar??

              Nu hoeft het van mij eigenlijk ook niet meer hoor,nu tijd voor lente en zomer weer.

              Comment


                #22
                als we voorgaande jaren echte winters gehad hebben, mag het ook wel eens een keertje ander lopen hoor .
                van 2009 tot vorig jaar weet ik zeker dat het heeft gewinterd met sneeuw en ijs .
                vooral vorig jaar werd je gewoon gek van de sneeuw .
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #23
                  Wat betekent het huidige relatief zachte weer voor later in de lente en daarna de zomer?

                  Comment


                    #24
                    Maart roert zijn staart.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #25
                      Toch maar op safe spelen en nog even wachten....als is het maar 1 koude nacht met -5....de schade is dan wel groot...


                      ik baal er eigenlijk wel een btje nog van dat het 's nachts zo koud nog is....ik moet namelijk drastisch met mijn tuin aan het werk en dan wil ik ook een boom en struiken nog planten...
                      Dan kan ik die koude nachten niet echt hebben

                      Comment


                        #26
                        Daar kunnen we niets van zeggen gelukkig, wij, leven juist in de zone van de wereld waar het alle kanten op kan gaan...



                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Wat betekent het huidige relatief zachte weer voor later in de lente en daarna de zomer?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          Van mij mag de winter ook wegblijven ook nu hoor...zeker als je ziet wat er allemaal in knop al staat...
                          Hier bloeien de abrikozen al.

                          Comment


                            #28
                            Niet Helga?
                            One shot

                            Comment


                              #29
                              tjonge vandaag een lekker zonnig dagje geweest .
                              je kan al merken dat hij al meer kracht krijgt .
                              als ik de berichten op tv moet geloven zou het zelfs in het weekend ook zo lekker zonnig zijn .
                              ik kan het best gebruiken hoor .
                              want ik heb nog een stuk in de achtertuin dat nog dicht getimmerd moet worden .
                              met andere woorden dat gaat goed komen .
                              voor de rest wou ik nog een broei kasje plaatsen .
                              het perfecte weer type dus .

                              @ Melchior de magiër helga moet zo schrikken van de knallen .
                              ze was niet geschikt helaas .
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                #30
                                Wilde het even zeggen, dan maar in dit topic, maar ik vind David best wel een baas.

                                Dit is je dagelijkse beroep right?

                                Comment

                                Working...
                                X