Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huis met vuurwerkwinkel Stompwijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Huis met vuurwerkwinkel Stompwijk

    Altijd al gedroomd van je eigen vuurwerkwinkel in huis? Grijp dan nu je kans! Je moet er helaas wel een goedgevuld spaarvarkentje voor klaar hebben staan, maar wellicht valt er wat te onderhandelen aangezien het al minimaal anderhalf jaar te koop staat.

    https://www.funda.nl/koop/leidschend...pwijkseweg-44/

    Verder moet je ook niet vies zijn van een stevig potje neoclassicisme en een hoop uhm.. Hoe zal ik het noemen? Ik houd het even op kitsch, maar ieder zijn/haar eigen smaak uiteraard.

    Het huis is niet mijn eigendom jammer genoeg, anders had het ook niet te koop gestaan Maar mocht dit topic daardoor in strijd zijn met de regels van dit (sub)forum, excuus en verwijder het maar! Mijn doel van het plaatsen van dit topic is om de pret van het dromen over een eigen vuurwerkwinkel in je huis te delen met de andere leden op dit forum

    #2
    Wat een afschuwelijk huis zeg. Brrrr..

    Comment


      #3
      Als je fan bent van vuurwerk en maffia films, en je kunt het betalen, dan zou ik zeggen : sla je slag

      Voor mij zou het een stuk dichter bij mijn werk zijn, maar ik vind de garage te klein
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        dure manier om onder de 25 kg regeling uit te komen

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
          dure manier om onder de 25 kg regeling uit te komen




          Maar dan heb je wel wat he
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht



            Maar dan heb je wel wat he
            Hmm stel er breekt brand in je bunkert uit en bent net een aan het zwemmen.
            Lig je opeens als een vis op het droge...
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Ik moet zeggen dat ik het geen geld vind voor de hoeveelheid woning en de locatie. Over smaak valt wel te twisten inderdaad. De inrichting is ook niet mijn ding.
              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

              Comment

              Working...
              X