Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gototop's vuurwerk folder

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Haha wtf, jij pakt het wel heel serieus aan. Prachtig om te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Haha wtf, jij pakt het wel heel serieus aan. Prachtig om te zien.
      Ben dagelijks bezig met het maken van grafische uitingen vanwege de opleiding, klein zij-projectje mag wel Ben ik bezig met de hobby en met de studie, win-win situatie
      Knaldrang

      Comment


        #18
        Gaaf dit Gototop! Zeker voor de vuurwerk liefhebbers die bij jou komen kijken is dit handig
        https://store.steampowered.com/curator/43922535

        Comment


          #19
          Netjes hoor!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Gototop Bekijk bericht
            Ja zekers! Afdrukken en rondgeven voor wie geïnteresseerd is, op pagina 21 +22 heb ik mooie schietlijst geschreven (gaat waarschijnlijk nog heel wat afwijken), maar is wel grappig om te hebben natuurlijk
            Die had ik nog niet gezien, mooi man! Schietlijsten blijven lastig, veranderd bij mij nog op de avond zelf haha. Erg gaaf als je dit zo zelf kan!
            https://www.youtube.com/user/flutsjah/

            Comment


              #21
              Super mooi gemaakt, wel vet om zo terug te kunnen kijken op je collectie 2023-2024.
              Het mooiste werk is vuurwerk!!

              Comment


                #22
                Echt supermooi gedaan, zo kun je nog eens nagenieten en de komende tijd de schietlijst regelmatig updaten
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #23
                  Geinig zeg! Ook een indesigner dus? Wel echt een leuk intiatief. Mooi idee om bv ook elk jaar te doen.

                  Haha, maargoed je vroeg ook om tips. Wat ik zo even snel zag:

                  Naast een redactieslagje, zou ik voor VWT het logo gebruiken waarbij Vuurwerk en Totaal onder elkaar staan. Die is er namelijk ook. Die past beter in je bladwijzer. Enne.. ik las dat je het gaat printen.
                  Heb je rekening gehouden met de QR code's op de oneven (linker) pagina's en de vouw? Voor mijn gevoel staat ie iets te dicht op de vouw. Nu maakt het met 10 paginas niet heel veel verschil, maar misschien dat de QR code mooier uitkomt als die iets verder van de vouw staat die je hebt met printmedia. Zelfde met de bladwijzers op de even pagina's. Die zou ik aan de buitenzijde houden, dus je ontwerp eigenlijk spiegelen. Nu staan de helft van de labels aan de binnenzijde van je folder en de andere helft aan de buitenzijde. De vouw zorgt ervoor dat je bladwijzers aan de binnenzijde slechter te zien zijn dan die aan de buitenzijde. Zou dat symmetrisch houden. Door het aan de buitenzijde te houden kan de lezer makkelijker navigeren door je folder bij het doorbladeren. Ook zou ik bijvoorbeeld kiezen voor wat rustmomenten voor de lezer, oftewel pagina's waar een volledige foto te zien is. Om net even wat meer balans te creeren tussen tekst en beeld in je folder. Vuurwerk leent zich als thema uiteraard ideaal voor full page visuals.

                  Hoop dat je er wat aan hebt!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                    Geinig zeg! Ook een indesigner dus? Wel echt een leuk intiatief. Mooi idee om bv ook elk jaar te doen.

                    Haha, maargoed je vroeg ook om tips. Wat ik zo even snel zag:

                    Naast een redactieslagje, zou ik voor VWT het logo gebruiken waarbij Vuurwerk en Totaal onder elkaar staan. Die is er namelijk ook. Die past beter in je bladwijzer. Enne.. ik las dat je het gaat printen.
                    Heb je rekening gehouden met de QR code's op de oneven (linker) pagina's en de vouw? Voor mijn gevoel staat ie iets te dicht op de vouw. Nu maakt het met 10 paginas niet heel veel verschil, maar misschien dat de QR code mooier uitkomt als die iets verder van de vouw staat die je hebt met printmedia. Zelfde met de bladwijzers op de even pagina's. Die zou ik aan de buitenkant houden, dus je ontwerp eigenlijk spiegelen. Nu staan de helft van de labels aan de binnenzijde van je folder en de andere helft aan de buitenzijde. Zou dat symmetrisch houden. Door het aan de buitenzijde te houden kan de lezer makkelijker navigeren door je folder bij het doorbladeren. Ook zou ik bijvoorbeeld kiezen voor wat rustmomenten voor de lezer, oftewel pagina's waar een volledige foto te zien is. Om net even wat meer balans te creeren tussen tekst en beeld in je folder. Vuurwerk leent zich als thema uiteraard ideaal voor full page visuals.

                    Hoop dat je er wat aan hebt!
                    Zeker een InDesigner hier! Ik zal inderdaad de punten die jij benoemt even meenemen, zeker met het printen van de folder is het handig om de randen vrij te houden. Normaliter maak ik meer online dan analoog dus zeker op dat gebied nog heel wat te leren Bedankt voor de feedback, ik ga er mee aan de slag
                    Knaldrang

                    Comment


                      #25
                      Super gaaf gedaan! Geeft inderdaad een leuke visualisatie van je collectie voor dit jaar. Benieuwd hoe de bezoekers erop gaan reageren .

                      Comment


                        #26
                        Hij is binnen!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	catalogus 2023.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,3 KB
ID:	1603480
                        Knaldrang

                        Comment


                          #27
                          Hey Gototop, hoe is je schietlijst bevallen? En wat waren de reacties van het publiek op de folder?
                          Wat een vet initiatief zeg!
                          Werkt Aanstekelijk

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pietje PYRO Bekijk bericht
                            Hey Gototop, hoe is je schietlijst bevallen? En wat waren de reacties van het publiek op de folder?
                            Wat een vet initiatief zeg!
                            De schietlijst ging niet niet zo soepel als gepland... Was pas om 19:00 op de locatie dus dan mis je al wat producten haha, mooie les voor mezelf is "minder klein spul". Uiteindelijk veel wel opgekregen door veel te stoken met een maat. Reacties van het publiek (meer van de gasten die bij ons thuis langskwamen) waren positief, al vonden ze het wel wat veel
                            Knaldrang

                            Comment


                              #29
                              Maar nu de vraag, dit jaar weer een schietlijst? Vind het echt gaaf om te zien hoe je dit hebt aangepakt.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Maar nu de vraag, dit jaar weer een schietlijst? Vind het echt gaaf om te zien hoe je dit hebt aangepakt.
                                Dit jaar staat wel op de planning om het wederom te doen en wellicht nog wel meer
                                Knaldrang

                                Comment

                                Working...
                                X