Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De grote Vuurwerkklok Pubquiz 2.0!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De grote Vuurwerkklok Pubquiz 2.0!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2021-11-05 at 09.42.05.jpg
Vertoningen:1
Grootte:91,0 KB
ID:	1616072

    De eerste editie van de pubquiz is alweer een tijdje geleden. Dankzij jullie positieve reacties en de geslaagde avond hebben wij besloten een nieuwe avond te organiseren. Met trots wil ik jullie dan ook graag uitnodigen deel te nemen aan de tweede editie van de grote Vuurwerkklok online pubquiz. Een avond vol gezelligheid, trivia en een must-do voor de vuurwerkliefhebber.

    De tweede editie heeft wat veranderingen en verbeteringen die ik hieronder met de belangrijkste informatie even op een rijtje zet:

    - vrijdag 10 december 2021 – 20:00
    - Avond vullend programma
    - Hosting en speelbaar via Zoom en Kahoot
    - Prijzenpot (worden later bekend gemaakt)
    - Inschrijving kost €1

    Zoals je hierboven leest zijn er eigenlijk 3 grote veranderingen die ik graag even toelicht.

    Hosting en speelbaar via Zoom en Kahoot
    De eerste editie hebben we gespeeld via Discord en Google Forms. Dat werkte opzich redelijk. Discord was niet voor iedereen even makkelijk te volgen waardoor we vaker vertraging opliepen. De antwoorden nakijken via Google Forms was een behoorlijke klus. Daarom hebben we besloten dit maal via Zoom en Kahoot te spelen. Deze 2 platformen zijn makkelijker te volg en versterken elkaar.

    Prijzenpot
    Toen we besloten een tweede editie te organiseren wisten we eigenlijk direct dat we een prijzenpot wilde toevoegen. Omdat er op dit moment nog wat gesprekken gaande zijn maken we nog niet bekend wat de prijs/prijzen zullen worden. Dit gaan we natuurlijk meteen doen als het mogelijk is.

    Inschrijving kost €1
    Omdat het verbeteren van de pubquiz en voornamelijk de hosting wat kosten met zich meebrengt hebben we besloten dat een inschrijving €1 kost. Daarbij moet gezegd worden dat ons doel niet is rijk te worden van deze inschrijvingskosten. We zullen het geld gebruiken voor de hosting en organisatie kosten van de pubquiz. De prijzenpot wordt niet betaald door deze kosten. Wanneer je je ingeschreven hebt ontvang je direct een mailtje met wat informatie en een tikkie. Controleer ook even je spam. Heb je vragen? Stuur gerust een prive berichtje naar mij of YorickT

    Belangrijke note aan deze inschrijving is dat wij aanmoedigen individueel te spelen. Mocht je toch als team spelen dan mag je alsnog maar met 1 account inloggen op Zoom en Kahoot. Dit doen we zodat we alle plekken optimaal kunnen gebruiken. Er is een maximum aantal plekken die we kunnen vullen.

    Denk je na dit alles, hier moet ik bijzijn? Schrijf je dan snel in via het formulier. Hierna ontvang je een bevestiging mail met een tikkie van €1. Hooguit een dag of 2 voor de pubquiz ontvang je een mail met de belangrijkste informatie voor die avond.

    Laatst aangepast door Koala; 5 November 2021, 21:25.

    #2
    Yes ingeschreven

    Comment


      #3
      Gezellig! Laat alle inschrijvingen maar binnenstromen.

      Comment


        #4
        Eens kijken of ik er deze keer wel bij kan zijn. Mooi dat het er weer is!

        Comment


          #5
          Erg leuk. Ga eens kijken of ik kan die avond.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Met dank aan Caffero mogen wij een merchandise pakket als prijs weggeven tijdens de Vuurwerkklok Pubquiz. Hieronder alvast een kleine preview met wat je onder andere in het pakket kan vinden.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	sneak-preview-3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:166,8 KB
ID:	1587473

            Comment


              #7
              Freaks!
              Over een paar weken staat de pubquiz gepland. We hebben er weer zin in en we hebben positieve reacties mogen ontvangen. Toch is het gezien het lage aantal aanmeldingen nog niet zeker dat de pubquiz door kan gaan.

              Volgende week hakken we de knoop door. Heb je je (team) nog niet aangemeld? Doe dat dan zo snel mogelijk Het belooft weer een gezellige avond te worden en we hebben zelfs een mooi prijzenpakket voor jullie klaarliggen.



              Groeten uit Enschede.

              Comment


                #8
                Zojuist aangemeld, dit is mij ontschoten. Momenteel wel solo, wie weet dat er nog een team te vormen is. Super initiatief!

                Comment


                  #9
                  Helaas helaas... De aanmeldingen voor de pubquiz lopen niet storm, begrijpelijk door al het negatieve vuurwerknieuws de afgelopen weken. Helaas zijn we hierdoor genoodzaakt de pubquiz te annuleren.

                  Niet getreurd, volgend jaar zijn we bij jullie terug!

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Geanuleerd.jpg
Vertoningen:1
Grootte:80,4 KB
ID:	1587594

                  Comment


                    #10
                    Jammer… tis helaas niet anders. Hopelijk komend seizoen weer. In ieder geval erg leuk dat jullie het initiatief nemen om dit te organiseren voor ons! Dank daarvoor

                    Comment


                      #11
                      Jammer dat het niet doorgaat.
                      Succes en hopelijk volgend jaar weer.
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        #12
                        Echt jammer dat de pubquiz niet doorgaat. Staat al een tijdje met hoofdletters in de agenda genoteerd. Het is helaas niet anders. Zou wel tof zijn als er volgend jaar weer een nieuwe editie komt als we hopelijk allemaal weer in een positieve flow zitten en zijn begonnen aan een sfeervol vuurwerkseizoen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment

                        Working...
                        X