Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer begon jouw online aanwezigheid?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Al heel lang op diverse fora lid geweest onder andere namen.Destijds was het meer professioneel vuurwerk wat ik afstak. Maar sinds 2013 als Reverser. Laatste 2 jaar ben ik een "brave jongen" geworden. Puur omdat de straffen niet meer mals zijn en ik een gezin heb. Ik heb alleen nu wat minder tijd voor mijn hobby. Het privé leven slokt al mijn tijd op. Als mijn kids het huis uit zijn zal er weer wat meer tijd zijn. Dat kan nog wel 8 of 9 jaar duren denk ik.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      #17
      Dat moet ergens 04/05 zijn, toen ik een jaar of 8/9 was. Toen begonnen de online ontdekkingen voor mij. Spelletjes als Runescape en Habbo Hotel, muziek en filmpjes kijken op Google Video, maar ook de vuurwerkforums waren snel gevonden. Ook ik ben op AVP begonnen. Eerst veel meelezen en niet veel later ook een account gemaakt onder dezelfde naam. VWC en FPM had ik geen account, maar las wel mee. Nu ben ik alleen actief op vwc, af en toe nog even spieken bij de buurtjes.

      Comment


        #18
        -Begonnen als Moderator op Heavyfireworks.com
        -Overgestapt naar Zena, Moderator op Vuurwerkbelgie.com, tevens LVC Crewlid
        -AVP
        -FPM
        -Bijna 14 jaar hier

        Comment


          #19
          Rond 2005/2006 toen was ik 16/17 en begon het op avp net zovelen hier, blijkbaar in 2009 hier op vwc een accound gemaakt al kan ik mij daar niks meer van herinneren maar sinds avp sloot, ben ik hier blijven hamgen en eigelijk ook niet meer terug gegaan. Mijn gebruikersnaam is altijd al Remcus geweest en een forum lid hier op vwc heeft me profielfoto gemaakt weet alleen niet meer zo wie dat was.

          Comment


            #20
            Sinds 2015 op YouTube en tevens Vuurwerkcrew actief.
            Ik was bijna 13 toen ik mij op VWC aanmeldde.
            Eerste 1,5 jaar ofzo niet veel meegedaan, sindsdien wel dagelijks actief.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #21
              Ergens in 2000 een eerste filmpje gedownload op chineserol.x1.com, filmpje van een rol ter grootte van een postzegel waar je dan een half uur voor moest inbellen. Kanonslagen.com had ook een eenvoudig forum voor korte tijd, verder veel meelezen met de jeugd op AVP sinds 2003, Ik wist niet eens hoe een forum werkte in die tijd. In 2004 samen met de andere 'oudere' AVPers vuurwerkmuseum.nl opgericht. Eigen labelwebsite is ook van dat jaar, de 100% html versie; onverwoestbaar. Rond die tijd ook op VWC en in mindere mate op FPM actief geworden. En dan natuurlijk vuurwerkpunt, pyromovies, campievuurwerk en vele andere sites waar van alles te beleven viel.
              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

              Comment


                #22
                In 2005 naar Alpeco geweest met KVK, daarvoor wat informatie opgezocht en via via hier terecht gekomen. En nooit meer weg gegaan ook. Ook veel aanwezig geweest op Vuurwerkbelgie.com in de hoogtijdagen van Zena Vuurwerk België. Was in het seizoen bijna wekelijks bij Toon te vinden aan de balie in De Bunker.

                Comment


                  #23
                  Het zal zo'n 10 jaar geleden (29 December)zijn geweest dat mijn vriendin me belde en zij dat ze een drankje bij haar collega ging doen en of ik ook even kwam..
                  Natuurlijk 0,0 zin.
                  Haar vriend is helemaal gek van vuurwerk,volgens mij mag jij hem wel.
                  Nou, maar even een biertje doen dan.
                  Vanaf het moment dat ik een stap bij deze mensen binnen deed is mijn complete vuurwerkbeleving in een klap verandert, het leek wel of ik in een (legale) vuurwerk fabriek binnenstapte, overal cakes tegen de muren opgestapeld..
                  Deze jongen/man heeft mij laten inzien dat je ook met legaal vuurwerk een hele mooie vuurwerkbeleving kunt hebben..
                  Hij vertelde mij ook nog dat hij moderator was van een of ander vuurwerkforum Vuurwerkcrew genaamd en dat ik daar maar eens moest gaan kijken.....

                  Comment

                  Working...
                  X